Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2004, 23:03
nirvana
nirvana is offline
hoi,

ik heb hier een probleem dat zich al ongeveer een jaar aan het ontwikkelen is, het veranderd steeds maar blijft op hetzelfde gebasseerd:

ik ben verliefd op iemand die al een relatie heeft. zijn vriendin had het net uitgemaakt. Hij flirte met me, en ik begon steeds verliefder te worden. Toen ging het weer aan. Ik probeerde het uit m'n hoofd te zetten, kreeg ook een scharrel. Ze hebben inmiddels twee jaar al een serieuse relatie.

Toen begon het probleem pas echt. Ze kregen een open relatie. het maakte hun niet uit wat ze met wie deden, als ze maar van elkaar blijven houden. Zijn vriendin is inmiddels een vrij goede vriendin van me geworden.

Na een tijdje begonnen de vonken toch flink over te springen en we gingen steeds verder. Uiteindelijk hadden we een nacht samen doorgebracht. Hierna sprak ik er met zijn vriendin over en die zei nog steeds het niet erg te vinden.

nu doen we echt ongeveer elke keer als we elkaar zien vanalles samen. We zijn inmiddels ook goede vrienden, en ik ben uiteraard nog erg verliefd. Het begint nu echt op een beginnende relatie te lijken.

mijn dillemma is nu alleen vanalles.
als ik bij hem ben ben ik echt gelukkig. Ik weet dat hij mij ook echt heel leuk vind en wie weet verliefd op me is.

Alleen ik blijf een tweede keuze. Als zij erbij is loopt hij natuurlijk naar haar. Ik ben een bijgerecht. Maar toch heb ik het gevoel dat hij hetzelfde voelt als ik. Hij gaat haar niet verlaten, maar betekend dat dat ik geen lol mag hebben? Ik kan mezelf echt niet inhouden.

daarbij komt nog de angst om haar te verliezen. Ik mag haar echt heel graag en wil haar niet kwijt als vriendin. Toch wens ik vaak genoeg dat het uit is. Terwijl ik ze dat ook helemaal niet wil aandoen. Ik vind ze perfect samen.

ik denk vaak dat de enige oplossing stapelverliefd worden op een ander worden is. Maarja..dat gebeurt nooit als je er op zit te wachten. Wat te doen tot die tijd?

mara
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2004, 23:40
Bo
Bo is offline
Eigenlijk zeg je het zelf al.. hij vind je leuk, maar niet meer dan dat. Jij bent zijn tweede keuze. Hij wil met haar verder en jij bent leuk voor "erbij".

Uiteindelijk zal hij voor haar kiezen en sta jij buiten spel. Dan kun je beter zelf de keuze maken om hiermee te stoppen. Je maakt jezelf ongelukkig en dat weet je.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 10:29
little nemo
little nemo is offline
ja, k zou dr meteen mee stoppen hoe moeilijk dat ook is...
Oud 09-06-2004, 10:33
wie?
wie? is offline
Tsja... als je het kan accepteren dat je een soort van tweede keus bent... zal het opzich wel moeten lukken denk ik

Ik zou het te moeilijk vinden en waarschijnlijk proberen door te gaan als vrienden.

succes ermee...
Oud 09-06-2004, 17:33
Verwijderd
Uhuh, ermee kappen. Hij voelt niet hetzelfde voor jou als jij voor hem, je bent meer een sexspeeltje. Hij gaat z'n vriendin niet voor je verlaten. En omdat het wel is waar je op hoopt blijf je balen zolang je je laat pimpen door 'm.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:07
*sieske*
*sieske* is offline
Ik zou er ook mee stoppen. Hij gebruikt jou eigenlijk alleen maar terwijl jij iets voor hem voelt. Dat is echt niet eerlijk ten opzichte van jou. Probeer dus in te zien dat je slechts een speeltje voor hem bent, misschien kun je hem dan makkelijker uit je hoofd zetten. Dan raak je zijn vriendin niet kwijt als vriendin en je kunt denk ik ook nog vrienden met hem blijven. Ik snap dat het moeilijk is, maar laat je echt niet meer gebruiken als seksspeeltje! Succes ermee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten