Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij word ik niet goed begrepen, ik wil alleen de oude Topic heropenen. Dus alles wat onder de streep staat geschreven is de mening van MadManX en niet van mij.
Ik heb hier ook mijn eigen mening over, ik hoop dat jullie het nu begrijpen.
||
Citaat:
Waar haalt hij/zij de wijsheid vandaan dat die beestjes (mochten ze al bestaan) uit de toekomst komen? Zonder duidelijke beargumentatie vind ik het nogal een waardeloze theorie. |
![]() |
|
Bij een Topic draait het erom om ideeën te bespreken en niet om ze aftekraken. Je moet nooit te bekrompen denken en overal argumenten voor willen proberen je nou eens wat meer hierin te verdiepen!
OK? (Niet rot bedoeld of zo, gewoon een mening.)
||
Citaat:
![]() "Een theorie is meestal ondersteund door argumenten" En dat mis ik nou bij die hele theorie van die madmanx. En in inderdaad, een topic (of: draad/thread) is om iets te bespreken, discussiëren om het zo te zeggen. En daar hoort ook kritiek bij. Kijk, persoonlijk geloof ik niet eens in aliens, en bij deze discussie ga ik er dus voor het gemak van uit dat ze bestaan, dat heb ik in een eerdere post gezegd. Maar ik mis de reden/verklaring waarom ze nou onze nakomelingen zouden kunnen zijn? Kijk, die theorie van die MadManx gaat er van uit dat die aliens onze nakomelingen zijn, zonder daar een argument voor te hebben. Zo zou ik kunnen zeggen: Nee, MadManx is fout, de aliens zijn verre familie van ons die ooit zijn ontvoerd door een buitenaards ras die ze naar hun thuisplaneet meenam, daar hebben zij zich vermengd met die aliens en is er een nieuwe levensvorm ontstaan. Wat ik hierboven heb gezegd is dus dikke bullshit, maar het is te vergelijken met die theorie van jouw/madmanx. Er zijn geen redenen die mij zouden kunnen overtuigen dat er een kern van waarheid in zit. Om in ruimtelijke sferen te blijven: "Het is gewoon gelul in de ruimte" ![]() Ik bedoel het trouwens ook niet kwaad hoor. |
![]() |
|
Ik zal niet zeggen dat ik echt de hele theorie geloof, maar ik hou ervan om dit idee voor te leggen en te luisteren naar de mening van iemand anders. Daarom heb ik op het Mystiek forum ook de Topic geopend over 'Vertrouwen in de Mensheid'.
(Waar jij ook op gepost hebt) Ik vind dat je veel kunt leren van andermans meningen en ideeën. Dus de discussie over 'Is de Theorie nonsens of niet' kan hierbij denk ik wel afgesloten worden. We kunnen nu gaan proberen om een paar argumenten te bedenken, om de theorie te ondersteunen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is, denk ik, wel zo dat mensen van vroeger (de eerste mensen) meer volgens hun instinct hebben gehandeld, en mensen van nu doen dat volgens hun eigen wil. In ieder geval zijn mensen door de jaren heen steeds kunstmatiger gaan denken. Daarmee bedoel ik dat ze alles een naampje geven, en dat ze dingen gaan meten met maten die ze zelf verzonnen hebben... Bijvoorbeeld een centimeter, een seconde, een kilo; dat is niets natuurlijks, dat is door de mensen bedacht en afgesproken. Oh, maar ik zal ook nog even ontopic gaan... Ik vraag me eigenlijk af waar die "aliens" oorspronkelijk vandaan komen. Als ze alleen maar uit een science fiction film komen, vind ik het vergezocht om te denken dat ze familie van de mens zijn of dat ze uit de toekomst komen of van een andere planeet ofzo... Dus daarom zou ik graag even willen weten waar het hele idee oorspronkelijk vandaan komt, voordat ik verder ga oordelen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar stel dat je kan tijdreizen, dan is het natuurlijk wel erg leuk om eens te zien hoe het verleden er in het echt uit ziet ipv er over te lezen of het op tv te zien. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
901 saaie topics! #901 Dark Phoenix | 500 | 08-03-2010 01:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
De Kantine |