![]() |
|
![]() |
we hebben gister wat extra's toegevoegd op de site! in het extra menu op www.down4free.com
alleen nu is de vraag? is het zo goed? moet er meer bij? icons ervoor? andere indeling? of zeggen jullie het is nu overzichtelijk en snel? en wat mist er nog voor een goede site (mail page komt nog) iemand die er nog meer bijwilt?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
IK vind het blauw niks eigenlijk..
Verder is font size=2 denk ik mooier http://www.down4free.com/index.php?link=freeware dat daar, dat is echt gigantisch onoverzichtelijk.. Je moet het gewoon een lijst maken met alleen text, niet met van die grote dingen, niemand gaat daartussen zoeken dnek ik.. Drivers worden eerder gezocht dnek ik op fabrikant homepage.. ach, 1 van de zoveel websites die al bestaan... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
we zijn ook bezig met nieuw menu: www.down4free.com/newsite/ kijk maar dat is overzichtelijker ofniet? en in dat witte stuk komen dan plaatjes per categorie!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
Mobiel internetten: hoeveel mb verbruik je ongeveer per... minuut/half uur? Verwijderd | 12 | 08-02-2007 20:01 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Sitecheck topic (2) Manuzhai | 4 | 02-02-2006 16:29 | |
Software & Hardware |
Website keuringen Enlightenment | 422 | 18-03-2004 09:18 | |
Software & Hardware |
Het grote 'sitechecks' topic - deel 2 Verwijderd | 254 | 02-10-2003 06:56 | |
Software & Hardware |
A New One PsychoBoy | 11 | 02-07-2003 13:07 |