Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2001, 18:25
Jongens, (en meisjes ook) ik snap ff iets niet.

Je hebt een rechthoek van 5 cm bij wortel 50 centimeter. de dwarsdoorsnede(AD) van die rechthoek is 5 wortel 3. vanuit hoek B worden er 4 lijnen gtrokken zodat je de lijn AD precies in 5en vedrdeelt. Een van die lijnen komt ergens tussen punt C en D terecht, maar hoe bereken je de afstand tussen dat punt en D??????????????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2001, 18:49
Femke
Femke is offline
Ik begrijp het plaatje niet eens... een dwarsdoorsnede is de diagonaal? Maar D zit boven A dus dat kan niet?

Ik zal wel blond zijn :-)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2001, 19:11
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Femke schreef:
Ik begrijp het plaatje niet eens... een dwarsdoorsnede is de diagonaal? Maar D zit boven A dus dat kan niet?

Ik zal wel blond zijn :-)
ik ben ook blond ja ... Ligt het daaraan... Want volgens mij is het ook zo dat je met 5 lijnen een andere lijn in 6 stukken deelt... en niet in 5 zoals jij beweert. Ik zal zo met Cabri eens een constructiepoging maken van wat jij bedoelt.

Zeg eens: is dit een beetje het laatje?

------------------
jaja, ins buro|onzin4life|NIZ(groene olifant)|Nachtploeg|[SAS]Q is me man|MOEH!!|Sabje is me goeroe|PPOSTFU|kan ook leuk zijn

[Dit bericht is aangepast door Tampert (01-11-2001).]
Oud 06-11-2001, 13:34
jsa, zo klopt het plaatje inderdaad, maar ik ben er al uit, dus het hoeft al niet meer . toch bedankt trouwens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten