Vandaag checkte ik mijn mail. Tussen de dagelijkse spam-mail zaten twee 'echte' mailtjes. Het tweede mailtje was afkomstig van: "Nadine Uijtdewillegen" Deze naam spreek in eerste instantie geen boekdelen. Eenmaal het mailtje gelezen geloof ik mijn eigen ogen niet. Lezen jullie het zelf maar.
Citaat:
Gefeliciteerd! Jij hebt meegedaan aan de Plato-Mania actie op pjharvey.nl en je hebt 2 kaarten gewonnen voor het concert van PJ op 10 juni in de Heineken Music Hall !!
|
Na het lezen was ik blij en teleurgesteld tegelijkertijd. Het is leuk om kaarten te winnen, zeker voor een eenmalig concert van PJ Harvey in HMH. Wetende dat PJ niet erg vaak Nederland aan doet. Bijkomend dat ik niet 1 maar 2 kaarten gewonnen heb maakt het allemaal nog leuker. Minder leuk is het feit dat ik a.s. donderdag moet werken tot 21:15. Probleem; PJ begint om 20 uur al met haar concert. Ik kan er dus niet heen en daar zit ik heel erg mee. Nu wil ik die kaarten niet zomaar weg gooien en ik krijg ze morgen pas binnen. Een dag voor het concert. Ik hoop dat ik iemand (2 iemanden) een groot plezier kan doen. Indien er geinteresseerden zijn; mail me dan maar. Of PM me.
Groeten
Timo