Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2004, 13:47
Ilja_
Ilja_ is offline
Ok, eerste keer dat ik een hoofd tekende.. Ook nog niet af maar tot nu toe gaat het nog redelijk vind ik Alleen had een paar puntjes.. Wat vinden jullie ervan?

1. kin is te fors
2. stukje tussen neus en lip iets naar achter (kijk vooral naar stukje overgang van neus naar lip)
3. oor misschien ietsjes anders...
4. wenkbrauw ietsjepietsje omhoog en meer naar 't midden van het hoofd..
5. lippen "zachter"

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2004, 13:51
Verwijderd
kijk gewoon eens echt naar een gezicht, alsof je er voor de 1e keer naar kijkt, teken dat en niet alles wat je is aangeleerd.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 13:53
Ilja_
Ilja_ is offline
Citaat:
Fishy schreef op 15-06-2004 @ 14:51 :
kijk gewoon eens echt naar een gezicht, alsof je er voor de 1e keer naar kijkt, teken dat en niet alles wat je is aangeleerd.
hhmm.. 't kwam meer voort uit een verveling tijdens de les dus ben vriendin van me na gaan tekenen.. Of iig de vormen enzo.. Snap?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 14:01
Vice
Vice is offline
Die lippen passen niet bij de rest. Die zijn te hoekig en onrealistisch.
Oud 15-06-2004, 14:02
Verwijderd
Citaat:
_TiggaH_ schreef op 15-06-2004 @ 14:53 :
hhmm.. 't kwam meer voort uit een verveling tijdens de les dus ben vriendin van me na gaan tekenen.. Of iig de vormen enzo.. Snap?
ik bedoel zo van, dat oog bijvoorbeeld, het is nu meer een suggestie van een oog, want ik weet zeker dat dat oog er in het echt niet zo uit zag, en die lippen ook, ik weet zeker dat die lippen er heel anders uitzag, dat bedoel ik, je hebt niet haar lippen na getekend je hebt meer een plek gekozen en daar jou definitie van lippen neergezet, en dat is niet echt natekenen, dan teken je wat je ziet, en als dit het gene was wat jij zag, dan tja...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 14:22
Stoetel
Stoetel is offline
Hmz, no offense, maar met de 'puntjes' die je aangeeft heb je zelf al ongeveer alles wat je op papier gezet hebt becommentarieerd..

Pas die punten wat aan zodat het geheel wat realistischer overkomt en ga dan verder zou ik zeggen. Werk met schaduwen en zorg dat je lijnen niet te sterk zijn. Zoals bijvoorbeeld de lijn van de wang, die kan je verwerken bij het schaduwen. Post hem nog eens als ie af is, ben benieuwd wat het wordt.
Oud 15-06-2004, 14:29
Ilja_
Ilja_ is offline
Citaat:
Fishy schreef op 15-06-2004 @ 15:02 :
ik bedoel zo van, dat oog bijvoorbeeld, het is nu meer een suggestie van een oog, want ik weet zeker dat dat oog er in het echt niet zo uit zag, en die lippen ook, ik weet zeker dat die lippen er heel anders uitzag, dat bedoel ik, je hebt niet haar lippen na getekend je hebt meer een plek gekozen en daar jou definitie van lippen neergezet, en dat is niet echt natekenen, dan teken je wat je ziet, en als dit het gene was wat jij zag, dan tja...
oh wacht ik zie wat je bedoelt.. dank u
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 14:31
Ilja_
Ilja_ is offline
Citaat:
Stoetel schreef op 15-06-2004 @ 15:22 :
Hmz, no offense, maar met de 'puntjes' die je aangeeft heb je zelf al ongeveer alles wat je op papier gezet hebt becommentarieerd..

Pas die punten wat aan zodat het geheel wat realistischer overkomt en ga dan verder zou ik zeggen. Werk met schaduwen en zorg dat je lijnen niet te sterk zijn. Zoals bijvoorbeeld de lijn van de wang, die kan je verwerken bij het schaduwen. Post hem nog eens als ie af is, ben benieuwd wat het wordt.
Ja idd, ik zat ook aan de kaaklijn te denken, zie je hierin ook niet... lijkt nu echt alsof 't een plat hoofd is whehe.. Ik denk niet dat ik er snel aan toekom om 't echt af te maken of iig verder te komen maar zal m nog wel posten daarna! ben zelf ook wel benieuwd.. ghehe..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 19:53
Verwijderd
oor iets meer naar het gezicht toe
wenkbrauw moet juist eerst boog en dan aflaten lopen
lipper ronder maken
overgang kin hals moet iets minder ver doorlopen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten