Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
een beige hoedje met een rood wit lintje ofzo eromheen. dat broekje op hetzelfde plaatje is ook helemaal geweldig! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Sound: Tnx, had ik nog niet gezien. Ik pm je wel f trug nu ![]() |
![]() |
|
ik ga voor de André Hazes look, whahaha
![]() neehoor, ik vind hoeden wel koel eiglijk, en dan niet alleen in de zomer ofzo. ik vind die tweede van onder en de tweede van boven uit rodina's voorbeeld wel koel! maar ik heb het idee dat het mij niet echt staat ofzo
|
Verwijderd
|
Zie mijn avater. Die hoed heb ik regelmatig op met uitgaan. Krijg er heel vaak leuke reacties op maar soms wel lichtelijk irritant... Vind t gewoon wel vet en mysterieus, je kan je een beetje verbergen en iedereen stiekem bekijken. Ik wil nog heel graag zo`n hoedje als op die onderste twee plaatjes maar moet nog maar ff op zoek gaan.
|
![]() |
||
Citaat:
Mooi dingetje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: Ik heb zelf 2 Franse baretjes die ik persoonlijk erg leuk vind, plus een opa-pet, niet zo'n kruimeltje-geval maar een echte opapet. Maar dat is niet echt een hoed. Ik wil zo'n dikke vilten bolhoed, en dan het liefst in 't rood. Ik zag ze van de winter bij V&D in zwart en paars, het perfecte model, maar niet in 't rood gezien, helaas. |
![]() |
|
![]() |
hoeden zijn geweldig, maar ik heb ze nooit op eigenlijk. Het staat me wel maar t is gewoon niet praktisch. Hoedenwinkels zijn ook zoo cool!!
(heb voor school wel eens een hoed moeten maken, echt leuk!)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoeden van de jaren 40 (en daarvoor) DAH | 2 | 20-12-2011 00:39 | |
Lifestyle |
Hoeden *oma* | 52 | 13-10-2006 21:56 | |
Lifestyle |
mannen met hoeden! ~Sjeherazade~ | 98 | 09-06-2005 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Kinderboek gezocht; over vrouw die zich letterlijk een hoedje schrikt bij oversteken Verwijderd | 8 | 22-04-2004 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoed Flower_4_u | 3 | 02-09-2003 15:57 | |
Lifestyle |
waarom draagt niemand meer een hoed Grenwiel | 32 | 08-10-2002 11:04 |