Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2004, 12:37
MeLovesYou
MeLovesYou is offline
Halloo allemaal!!

Ik heb al een aantal weken wat met een jongen..ik ben echt heel gek met hem! En hij ook wel met mij...dat heeftie zelf gezegd...en dat is ook 100% waarheid! Hij is met zijn vorige vriendin tot 4 geweest...en een btje 5..! En ik ben niet verder gewoon dan 2...omdat ik een hele nare gebeurtenis heb meegemaakt.. daardoor heb ik een btje de angst om verder te gaan! Het was namelijk zo, met werkweek, heeft een jongen mij gev..... wat ik dus helemaal niet wou, ik heb het hem gezegd, meedere malen...maar hij ging maar door..hij had mijn handen vast, dus ik kon nix! Nou..mijn jochie.. weet van mijn gebeurtenis...en hij heeft er alle respect voor, dat ik niet meteen verder wil, omdat het die angst gewoon is! Hij is wel een paar x rond daarbeneden geweest...om mij maar een btje dat gevoel terug te geven, dat vond ik geen vervelend gevoel...en ik schrok ook niet...maar als hij het onverwachts doet...dan begin ik toch soms te schrikken! Hij weet dit van mij!
Hoe kan ik er toch voor zorgen dat hij dit wel bij me kan doen?
En vraag 2...hoe moet ik beginnen bij hem, ik ben 17, maar totaal onervaren

Alle tips en suggesties zijn welkom!!
Alvast bedankt!!

Liefs Mij!
Oud 14-06-2004, 12:38
snoopy
snoopy is offline
huh?
4, 5? 2?
Oud 14-06-2004, 12:43
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
snoopy schreef op 14-06-2004 @ 13:38 :
huh?
4, 5? 2?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 12:48
The0
The0 is offline
Citaat:
huh?
4, 5? 2?
Honken jongens, hoe vaak moet ik dat nou nog uitleggen

Honk 1: kusje op de mond, wang, hand in hand lopen
Honk 2: tongzoenen
Honk 3: sex met handen en tong
Honk 4: sex
Honk 5: das zeg maar een homerun + 1, hier heb ik ook nog niets van gehoord. SM? Poepsex? Deze moet iemand ff aanvullen

Je moet gewoon rustig steeds een stapje verder gaan. Als hij al meer ervaren is zal hij al vrij snel laten blijken dat hij verder wil. Maak hem dan duidelijk dat hij geen stap verder moet dan jij wilt. Probeer je nare herinneringen zo veel mogelijk te vergeten en te bedenken dat er ook WEL lieve jongens bestaan.

Succes.
Oud 14-06-2004, 12:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
huh?
4, 5? 2?
idemdito,,.. honkentaal?
dat gaat toch maar tot 4...,
wees eerst eens wat duidelijker, wil ik je daarna best proberen te helpen..Kizjah
Oud 14-06-2004, 12:50
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
huh?
4, 5? 2?
Dat zijn honken

Nouja weet ik het ook niet en daar ben ik eigenlijk blij om

Maar als ik raden mag is 1 kusje, 2 zoenen, 3 vingeren/aftrekken, 4 orale sex, 5 neuken.

Naja waarom gebruiken jullie ook niet gewoon woorden zeg?
Als mijn vriend het er op deze manier met mij er over zou hebben zou ik niet eens meer iets willen doen

@ TS, probeer gewoon alles rustig aan te doen en tot hoever jij wil. Als hij er geen probleem van maakt is dat er ook niet
Tiño
Tiño is offline
ben je 7? of 17?

2,4,5 ? spelen jullie mee met de lotto ofzo
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
The0 schreef op 14-06-2004 @ 13:48 :

Honk 5: das zeg maar een homerun + 1, hier heb ik ook nog niets van gehoord. SM? Poepsex? Deze moet iemand ff aanvullen

Je moet gewoon rustig steeds een stapje verder gaan. Als hij al meer ervaren is zal hij al vrij snel laten blijken dat hij verder wil. Maak hem dan duidelijk dat hij geen stap verder moet dan jij wilt. Probeer je nare herinneringen zo veel mogelijk te vergeten en te bedenken dat er ook WEL lieve jongens bestaan.

Succes.
ja... dat van die honken had ik wel bedacht. maar volgens mij heeft een honkbalveld 4 honken. Daarom snapte ik die 5 niet.
Oud 14-06-2004, 12:51
Marcade
Marcade is offline
Citaat:

Succes.
Je doet nu wel alsof 't zo vanzelfsprekend is maar zoals je zelf ook zegt, er bestaat geen Honk 5.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 12:53
The0
The0 is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-06-2004 @ 13:51 :
Je doet nu wel alsof 't zo vanzelfsprekend is maar zoals je zelf ook zegt, er bestaat geen Honk 5.
Die 5 was me in eerste instantie niet opgevallen, vandaar de reactie 'uit de hoogte'.

Ik ga voor deze :
1 kusje, 2 zoenen, 3 vingeren/aftrekken, 4 orale sex, 5 neuken.

Die klonk wel goed (meisje zal wel ooit iets gehoord hebben over honken niet wetende dat er maar 4 mogen zijn ofzo )
Oud 14-06-2004, 12:55
snoopy
snoopy is offline
even heel erg offtopic: vindt iedereen orale seks "minder" dan neuken, zeg maar? Ik zou eerder met iemand naar bed gaan dan dat ik orale seks met iemand zou hebben.
Oud 14-06-2004, 12:56
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
The0 schreef op 14-06-2004 @ 13:53 :
Die 5 was me in eerste instantie niet opgevallen, vandaar de reactie 'uit de hoogte'.

Ik ga voor deze :
1 kusje, 2 zoenen, 3 vingeren/aftrekken, 4 orale sex, 5 neuken.

Die klonk wel goed (meisje zal wel ooit iets gehoord hebben over honken niet wetende dat er maar 4 mogen zijn ofzo )
Er .. Bestaat .. Geen .. Honk .. 5 ..

Laten we honk 5 nou niet de wereld in helpen; dan word 't helemaal verwarrend. Iedereen kent de 4 honken .. alsjeblieft laat 't nou bij 4 blijven. brr.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 12:59
Verwijderd
Maar.. hij is "tot 4 geweest en een beetje 5"..
Als 5 nou "neuken" is (ik gebruik echt het woord niet graag ), hoe kun je dan een beetje 5 doen?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:03
The0
The0 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-06-2004 @ 13:59 :
Als 5 nou "neuken" is (ik gebruik echt het woord niet graag ), hoe kun je dan een beetje 5 doen?
Lol, jup vroeg ik me ook al

Ok we houden het op 4, TS is fout
snoopy
snoopy is offline
t zou leuk zijn als de TS ook reageert...
Misschien bedoelt ze wel iets heel anders dan seks

Lijkt me niet, maar goed...
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-06-2004 @ 13:59 :
Met je penis er langs wrijven ipv. erin?

persoonlijk denk ik, net als theo, meer dat met honk 5 nog iets 'verder' dan neuken word bedoeld .. denk ik aan een trio oid.
Met citaat reageren
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-06-2004 @ 14:03 :
Met je penis er langs wrijven ipv. erin?

persoonlijk denk ik, net als theo, meer dat met honk 5 nog iets 'verder' dan neuken word bedoeld .. denk ik aan een trio oid.
jaja... en een beetje trio...
Is dat met de knuffelbeer erbij ofzo?
Oud 14-06-2004, 13:06
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
snoopy schreef op 14-06-2004 @ 14:03 :
jaja... en een beetje trio...
Is dat met de knuffelbeer erbij ofzo?
Is het ook gelijk een beetje animalseks ..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:07
The0
The0 is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-06-2004 @ 14:06 :
Is het ook gelijk een beetje animalseks ..
Dat wordt dan toch wel zeker honk 6 ofzo hoor
Oud 14-06-2004, 13:11
Verwijderd
Okee, maar misschien kunnen we nu wachten tot de TS het verlossende antwoord geeft en/of haar ondertussen tips geven, waar ze om vroeg?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:12
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-06-2004 @ 14:11 :
Okee, maar misschien kunnen we nu wachten tot de TS het verlossende antwoord geeft en/of haar ondertussen tips geven, waar ze om vroeg?
Misschien kunnen we wachten ja ..

.. misschien ook niet ..

..

sorry, ik ben een rotjong (@copyright dreen) Ik zal me koest houden.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:14
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
snoopy schreef op 14-06-2004 @ 13:55 :
even heel erg offtopic: vindt iedereen orale seks "minder" dan neuken, zeg maar? Ik zou eerder met iemand naar bed gaan dan dat ik orale seks met iemand zou hebben.
Ben ik ook mee eens. Dat is veel intiemer dan neuken...
Oud 14-06-2004, 13:15
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-06-2004 @ 14:12 :
ik ben een rotjong (@copyright dreen) :
Je bent een heerlijk rotjong.
Oud 14-06-2004, 13:45
MeLovesYou
MeLovesYou is offline
Woow...rustig hoor...hahaha..!! Ik heb het inderdaad een btje heel erg vaag uitgelegd, nu ik zelf ook heb nagelezen!
De honken vind ik persoon vaag...dus ik praat in stappen...
Nouja...Sorry voor de onduidelijkheid!!
Oud 14-06-2004, 13:48
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
MeLovesYou schreef op 14-06-2004 @ 14:45 :
Woow...rustig hoor...hahaha..!! Ik heb het inderdaad een btje heel erg vaag uitgelegd, nu ik zelf ook heb nagelezen!
De honken vind ik persoon vaag...dus ik praat in stappen...
Nouja...Sorry voor de onduidelijkheid!!

Wat bedoel je dan nou met de stappen dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2004, 13:49
loveflower
loveflower is offline
Citaat:

Succes.
Oud 14-06-2004, 13:59
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:

Succes.
Hmmz ik d8 dat het met die honken toch anders zat a-goed boeiend maar had eigelijk het idee dat het zo was:
honk 1: zoenen/strelen
honk 2: vingeren/aftrekken (handwerk)
honk 3: Pijpen/beffen (oraal)
honk 4: All the way (sex, penetratie)
wat honk 5 dan is, geen idee...,

Er zijn dus in het verleden dingen tegen je zin gebeurd; ik herken mezelf enigzins in je verhaal, ben zelf 2x aangerand door m'n exvriend en dit ging ook verder dan een beetje onder m'n shirtje zitten, om maar bij de honkentaal te blijven (hatelijk..) gedwongen tot honk2 (werd ook vastgehouden, en kreeg een knal als ik iets niet deed) Nu een jaar later bleek dat ik er toch aardig wat van mee heb gekregen, toen mijn huidige vriend wat dingen bij me wilde ondernemen zat ik dik in tranen, en heel m'n lichaam trilde als een gek. Mijn vriend was niet van m'n verleden op de hoogte en vroeg me hoe het kwam dat ik zo hevig reageerde op iets dat nog niet echt ver ging, ik het hele verhaal gedaan... ook hij had hier alle het respect voor, en met de woorden: schreeuw tegen me, schop/sla/knijp me als je het idee hebt dat ik 1 van je aangegeven grenzen negeer... wil namelijk echt niet dat je wat tegen je zin in doet, omdat je denkt dat, dat moet ofzo... Wil je helpen! was ik al iets geruster, geen idee waarom.

Bij mij zat het zo diep dat hij 1st maar is begonnen met alleen zijn t-shirt uitdoen, op me gaan liggen - vaak begon begon ik dan alweer te trillen - toch bleef hij dan gewoon liggen, rustig blijven praten, vragen of het nog wel ging..., uiteindelijk een beetje gaan strelen, en nog even geduldig en alle tijd gevend..., 2 weken later (hadden toen 4 weken geloof k) kwam ik tot een soort van besef dat hij daadwerkelijk het beste met me voorhad, ik zou geen knal van hem krijgen als ik iets niet durfde/niet wilde, en hij had alle respect voor het verleden. Honk 2 voor beide.

hij ging tot honk 3 bij mij, na ongeveer 1.5maand, nu volledige controle over m'n lichaam, en zodra ik weer 'bang' werd ondanks het goede vertrouwen stopte we met waar we mee bezig waren. Volgende keer zouden we het nog wel een keer proberen.

We eindigden op honk 4 all the way, toen we net 4maanden hadden, nu hebben we 5.5maand en nog altijd gaat het goed, ik durf nog lang niet alles 'bij hem' te doen, meer omdat ik maart dit jaar wederom ben aangerand (hoe krijg ik het voor mekaar) dit keer door een andere jongen, ondanks dat ik er niet enorm veel van mee heb gekregen deze keer, blijf ik een soort angst in m'n achterhoofd houden.., maar denk dat ik me hier binnen nu en korte tijd wel overheen weet te zetten.

Probeer in te zien dat je vriend echt het beste met je voor heeft, besef goed dat hij respect voor jou verleden heeft, en dat hij je heel waarschijnlijk hier ook mee wil helpen... Met wat tijd/geduld kom je er wel, dat haal je wel weer in als het eenmaal zover is
Probeer duidelijk tegen hem te zijn, en misschien dat het helpt als je hem voordat hij bij jou verder wil gaan laat vragen: Wil je dat ik verder ga? Zo komen dingen niet meer 'onverwachts' zoals je zojuist beschreef, en hoef je er dus ook niet van te schrikken. Als je actie bij hem wil ondernemen hoef je dit denk ik ook niet helemaal uit jezelf te doen, als jij denkt dat je eraan toe bent kan je er misschien eens met hem over praten, en vragen of hij je wil helpen omdat je jezelf er toch best onzeker over voelt. Of leg na wat streelwerk je hand eens op z'n kruis, hoef je denk ik de 1e x(-en) nog niet eens meteen '' in' z'n broek te zitten maar je raakt er al wel iets vertrouwder mee, het komt vanzelf allemaal wel

Sorry voor het enorm lange verhaal, maar ik hoop dat je er toch wat aan hebt... suc6 meisje!
Oud 14-06-2004, 14:17
MeLovesYou
MeLovesYou is offline
Heeel ergbedankt!!
Ik heb hier zeker wat aan!!
Echt super bedankt, ik doe m'n best..!! je hooort het!!
Oud 14-06-2004, 14:29
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
MeLovesYou schreef op 14-06-2004 @ 15:17 :
Heeel ergbedankt!!
Ik heb hier zeker wat aan!!
Echt super bedankt, ik doe m'n best..!! je hooort het!!
Okey dan nogmaals veel suc6 en sterkte hea
Oud 14-06-2004, 14:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Honkentaal... daar had echt nog nooit van gehoord?
Oud 14-06-2004, 16:27
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
HvJ schreef op 14-06-2004 @ 14:59 :
*verhaal*
Woow.. jouw verhaal lijkt echt op dat van mij..
Ik ben 2 x aangerand, en had daarna een exvriend die dat verleden zei te respecteren maar dat niet bepaald deed.

Gelukkig is mijn huidige vriend wel hartstikke lief. Je moet eerst een goede vertrouwensband opbouwen, jij moet echt zeker weten dat hij niet zo is, en je moet vooral veel praten en nee durven zeggen. Hij vindt dat echt niet erg, hij heeft vast veel liever dat je dat doet dan dat hij achteraf hoort dat je ergens eigenlijk nog niet klaar voor was.

Verder heb ik niks meer toe te voegen aan het verhaal van HvJ.
Veel succes en plezier..
Oud 14-06-2004, 18:13
WinterQueen
WinterQueen is offline
ok, ik heb lang niet alles gelezen hoor, maar stel dat 5 neuken is, hoe kan je nou een beetje neuken? dat begrijp ik niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 18:22
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:

Succes.
Als je het uitlegt moet je het wel goed doen natuurlijk.

1 = Kusje op de wang/mond
2 = Kussen met tong
3 = Pijpen/Beffen enz
4 = Sex

Aangezien een honkbalveld maar 4 honken heeft is het 4e 'all the way' oftewel zoals jij het zegt een homerun.
Oud 14-06-2004, 20:35
ikuh
ikuh is offline
Citaat:
HvJ schreef op 14-06-2004 @ 14:59 :
Hmmz ik d8 dat het met die honken toch anders zat a-goed boeiend maar had eigelijk het idee dat het zo was:
honk 1: zoenen/strelen
honk 2: vingeren/aftrekken (handwerk)
honk 3: Pijpen/beffen (oraal)
honk 4: All the way (sex, penetratie)

!
Hier stem k voor. Dat met dat een honkbalveld heeft 4 honken is wel een sterk argument... En om honk 2 nou weg te laten..,.
Oud 14-06-2004, 22:33
Verwijderd
Ja, wat bedoelde de TS nou met dat domme 5de honk? Ik wil het weten
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 22:36
Verwijderd
Citaat:
tinjooo schreef op 14-06-2004 @ 13:50 :
ben je 7? of 17?

2,4,5 ? spelen jullie mee met de lotto ofzo
Je neemt me de woorden uit de mond.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 23:23
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Nog nooit van honken gehoord

Alleen maar van bonken
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 10:22
The0
The0 is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 15-06-2004 @ 00:23 :
Nog nooit van honken gehoord

Alleen maar van bonken
En das dan weer honk 4

En toch ben ik inderdaad ook benoemd hoe de TS nou haar 'stappen' (want het waren geen honken) heeft verdeeld
Oud 15-06-2004, 15:07
MeLovesYou
MeLovesYou is offline
Euh...wtje, ik heb mijn advies al gekregen! Het hoeft niet meer!!
Diegenen bedankt!!
Oud 15-06-2004, 15:34
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
The0 schreef op 15-06-2004 @ 11:22 :
En das dan weer honk 4

En toch ben ik inderdaad ook benoemd hoe de TS nou haar 'stappen' (want het waren geen honken) heeft verdeeld
maar vooral niet uitleggen..
Reageren

Regels voor berichten