Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2004, 18:32
angel--1987
angel--1987 is offline
hai hai
tussen mijn ex en mij is t al een tijdjeu uit.
maar we zijn nu vrienden, maar ik ben weer gewoon fucking verliefd op hem
nu zit ik te denken of ik t hem moet vertellen dan weet ik tenminste ook meteen wat hij wil...want de ene keer doet ie weer heel lief en de adnere keer niet...(tenminste niet zoals is deed toen we nog wat hadden en de andere keer wel)
wat zouden jullie doen? tegen hem zeggen of gewoon zo laten
alvast bedankt
Oud 08-06-2004, 18:52
angel-nieke
angel-nieke is offline
denk gewoon zo laten.... als hij ook weer wat met je wilt kom je vanzelf wel bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 19:46
wie?
wie? is offline
Misschien moet je het hem maar wel vertellen... gewoon voor de duidelijkheid enzo

Je ziet wel wat er daarna komt
Oud 08-06-2004, 20:08
Verwijderd
Wie heeft het uitgemaakt en waarom?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 23:17
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Het is uitgegaan met een reden, vergeet dat nooit! Meestal wil dat uit-aan-uit-aan niet zo, de meesten die het eenmaal hebben uitgemaakt maken het ook een tweede maal uit. Bedenk goed of het ook echt een toekomst heeft voordat je hem iets zegt over je gevoelens...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 14:10
angel--1987
angel--1987 is offline
naja het is de eerste keer uitgegaan omdat we elkaar niet goed genoeg kenden en wel allebie zoes hadden van eerst beter leren kennen end an zien we wel.
dat hadden we gedaan en laer hadden we weer wat maar dat ging uit toen ik mijn bestye vriendin verloor en hji depressief was, het ging toen gewoon niet meer samen
en nu...gewoon vrienden maar weer niet wat hij wil...
Oud 09-06-2004, 14:18
Allures
Allures is offline
Citaat:
angela1987 schreef op 09-06-2004 @ 15:10 :
naja het is de eerste keer uitgegaan omdat we elkaar niet goed genoeg kenden en wel allebie zoes hadden van eerst beter leren kennen end an zien we wel.
dat hadden we gedaan en laer hadden we weer wat maar dat ging uit toen ik mijn bestye vriendin verloor en hji depressief was, het ging toen gewoon niet meer samen
en nu...gewoon vrienden maar weer niet wat hij wil...
mens, lees je posts na!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Allures schreef op 09-06-2004 @ 15:18 :
mens, lees je posts na!
En daarbij je relatie ging toch al mis, don't try it again
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 11:08
dilara
dilara is offline
ik heb een vriend al heel lang en ik heb het zelfde als jou mee gemaakt ik ga met hem vanaf dat ik 12 ben ik hou van die jongen!!!!!!
vorig jaar kregen wij steeds ruzie en toen hadden wijh zo erg ruzie en hij wilde niet meer met mij verder hij heeft van alles tegen mij gezecht hij heeft mij uitgescholden alles hij nam een andere meisje om mij jaloers te maken en na 2 maanden ik was hem een beetje aan het vergeten en toen belde hij mij op huilen en alles en echt waar ik had die jongen nog nooit zien huilen zelfs niet toen zijn vader overleed!
ik wist dat hij van mij hield maar ja iik zei heel hard nee ik hoef je niet terug!!
ik kwam hem tegen na 1maand ik zag hem en ik was weer zwaar in love hij deed lief en leuk tegen mij maar er gebeurde niets hij belde mij in de avond en wij spraken weer af ! we wilde alle twee weer verder met elkaar! 1 ding als een jongen lief doet en aardig terwel je zijn ex bent dan voelt hij altijd nog iets voor je! denk goed na want hij kan dit ook doen alleen voor seks!
kijk uit maar doe wat je gevoel zegt dat deed ik ook en nu 1 jaar later zijn wij nog steeds gek op elkaar en heel gelukkig!!!!!!

ik ga trouwen met hem over een paar maanden!!!!!!!
en dan weet je wel wat daarna komt!!!!!

denk dus goed na dit kan ook bij jou gebeuren!!!!
Oud 11-06-2004, 12:15
Dzjes
Dzjes is offline
Ik zou het er toch eens met hem overhebben.. op een subtiele manier desnoods je hoeft niet direct zomaar in een gesprek een -'ik ben terug verliefd op je' ertussen te gooien..
Ik geloofde vroeger niet in tweede kansen, maar tegenwoordig wel ik ken genoeg koppels waarbij het wel terug lukt..?

Praat er eens over met hem, en hou vooral in je achterhoofd wat er mis is gelopen tussen jullie, als je aan dze problemen iets kan doen is er mss nog hoop?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten