![]() |
|
Verwijderd
|
Dat hier nog geen topic over is, slecht hoor.
![]() In ieder geval, Arrow Rock Festival in Lichtenvoorde, Achterhoek, op 11, 12 en 13 juni. Line up tot nu toe Vrijdag 11 juni: - David Bowie - Herbert Grönemeyer - Anouk Zaterdag 12 juni: - Judas Priest - UFO - Scorpions - Alice Cooper - Motörhead - Bad Company's Paul Rodgers - Blue Öyster Cult Zondag 13 juni: - Yes - Queensr˙che - Heart - Porcupine Tree - Iron Butterfly - Golden Earring Kaarten Dagkaart: € 50. Driedagenkaart € 125. Weekendkaart 12 & 13 juni: € 90. Campingkaart: € 20 (ongeacht het aantal nachten). Prijzen exclusief servicekosten. Meer informatie: www.arrowclassicrockfestival.nl Grote kans dat ik hier aanwezig zal zijn, in ieder geval een festival om mee te nemen in de grote lijst van mogelijk-te-bezoeken-festivals. Laatst gewijzigd op 18-02-2004 om 19:20. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
David Bowie in Arena ipv Arrow Classic Rock
Het concert dat David Bowie op vrijdag 11 juni in het kader van het Arrow Rock Festival in Lichtenvoorde zou geven, is verplaatst naar de ArenA in Amsterdam. Omdat het niet mogelijk bleek op vrijdag een totaalprogramma samen te stellen in de geest van het festival, is besloten tot een apart concert van David Bowie in de ArenA los van het festival. Met de verplaatsing van David Bowie komt de geplande festivalprogrammering van vrijdag 11 juni te vervallen. Kaarten voor het concert van David Bowie in de ArenA zijn vanaf aanstaande zaterdag te koop. Het toegangsbewijs (vrijdagkaart of driedagenkaart) voor het Arrow Rock Festival blijft geldig voor het concert van David Bowie in de ArenA (staanplaats veld). Mensen in het bezit van een driedagenkaart kunnen dus én naar de ArenA op vrijdag én het weekend naar Lichtenvoorde. Mensen met een driedagenkaart die niet naar de ArenA willen kunnen het beste een weekendkaart kopen en de driedagenkaart onder vermelding van NAW gegevens en bank- of girorekening vanaf 1 april 2004 voor restitutie terugsturen naar: TSN, o.v.v. Arrow, Eisenhowerlaan 118, 2517 KM Den Haag. Vrijdagkaarten voor het ARF kunnen desgewenst ook vanaf 1 april tot uiterlijk 28 mei 2004 worden teruggestuurd naar bovenstaand adres voor restitutie. De camping gaat op vrijdag om 12.00 uur open. Voor de campingbezoeker wordt een alternatief vrijdagavondprogramma gepresenteerd. Bron: http://www.festivalinfo.nl |
![]() |
||
Citaat:
Ook al is het jammer dat David Bowie niet komt Ik zou graag naar het festival gaan, helemaal mijn soort muziek maar ik heb al andere plannen. ![]()
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Carpathian Forest – Skjend Hans Lik toemba | 51 | 17-06-2004 21:29 |