Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ook podium zeker.. naja ik wil ze ook nog eens live zien, als ik nog de kans krijg ![]()
||
Citaat:
|
Heb Motorhead nu drie keer live gezien en dat was hard en gaaf.
Maar om even terug te komen op opener van dit topic, dit zijn echte aanraders: - Sacrifice - Metropolis - Overkill - Bomber - Born to raise hell - Stay clean - I'm so bad (baby I don't care) - Ace of spades - Iron Fist. enz. |
![]() |
|
Het is live wel leuk, maar het kan echt niet tippen aan Iron Maiden. Grote kans dat die trouwens volgend jaar Europa nog (!!)samen(!!) aandoen, net zoals dit jaar in de VS.
Ik heb wel eens wat gespeeld van Motorhead en dat zal ik nooit meer vergeten, maar echt geweldig vind ik het live en op CD niet altijd. En natuurlijk Peter Pan Speedrock met SCHOPPENAAS! Hehe, toen ik PPS voor het eerst live zag zetten ze dat nummer in en ik zeg: hee, vetzak, die heb je GEJAT! Toen begon ie "als je houdt van gokken", ik meteen in een scheur. Het is zo'n kutnummer in het Nederlands, maar wel lachen ![]()
|
![]() |
Motörhead ragt werkelijk iedere metalband aan duizend stukken. Wat een verschrikkelijk lompe bak rock. Iedereen die van motörhead houdt zou ook de eerste 2 platen van blue cheer eens moeten luisteren, de ruigste band van de jaren '60. Ze zijn één van de belangrijkste invloeden van motörhead en minstens even lomp.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nouja cool natuurlijk. motorhead heeft mij nooit zoveel getrokken. live zou ik ze nog wel een x willen zien. echter wel met liters bier, en zwetende vieze mannen om me heen. sfeer proeven.
|
motorhead is vol op geniaal. lekker beuken!
![]() dat pijlending onder Motorhead, dat was eerst een hakenkruis. Vond Lemmy wel een leuke grap. Alleen vond zen labelbaas de grap niet zo leuk, vandaar dat ding ;-) maar goed. Ace Of Spades nog steeds beste album!
||
Citaat:
![]() motorhead is kut
||
Citaat:
maar back to topic, ik vind motörhead ook maar niks... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
je kent wel een paar nrs , alsof iemand met een neger in zijn avatar naar motorhead luisterd ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hou eens een keertje op met die domme replys van je, met dat neger gedoe, net alsof iemand met een neger in zijn avatar niet naar harde muziek zou kunnen luisteren....... Ontopique Motorhead is een retecoole band, heb zelf the ace of spades, bastards, en dat laatste best of album...... Dat nummer met Probot is trouwens ook vet ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik mag jou niet dus ik besteed hier geen aandacht aan shake your blood is inderdaad vet ik heb zelf overigens ook nog hellraiser the epic years oid , wel softer maar er zitten ook leuke nrs bij
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|