Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zweepje maak even eene testversie (natuurlijk wel die werk met je test-server en niet die van scholieren) die er ongeveer uit ziet als het huidige fotoboek.. als je 't afhebt post een link en wie weet ![]()
||
Citaat:
![]() voordeel .. hmmja miss dat ie dan wat sneller laad en stabieler is normaal ben ik geen voorstander van java hoor ( C++ RULES ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast ben ik 't met Enlightenment eens, ik zie geen voordelen. Community sites als het fotoboek zijn ideale projecten om júist met PHP/MySQL te doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() noujaah ik heb ook wel es een programma ik 3 verschillende talen gebouwt gewoon om te kijken wat het beste werkt ![]() was ook maar 'n idee .. het laden duurt nl soms ERRUG lang. ik heb trouwens gemerkt dat als je niet ingelogd bent en je klikt op info & foto's dan krijg je weer de zelfde pagina .. |
![]() |
||
Citaat:
en dan kan de java versie gewoon als desktop programma gebruikt worden, naast 't php ding ![]()
||
Citaat:
moet nog ergens een stuk LWZ achtige compressie code hebben .. is wel C++ ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De snelheden zouden pas uitmaken bij veel meer gebruikers (en dan ook tegelijke tijd) volgens mij
||
Citaat:
Denk ik.
|||
Citaat:
Daarnaast zal er geen geld/levens verloren als 't fotoboek niet snel/goed werkt... dus zullen de kleine snelheid verhogingen er niet toe doen... bij transacties op een database met duizenden klanten en honderden gebruikers zijn het zeker afwegingen om te maken... (maar goed, die zullen niet zo omslachtig werken) want tijd is geld en geld moet rollen (ofzo) :> Citaat:
maar de vraag is eerder is 't nuttig voor de site, wat voegt 't toe, wat wordt er beter van?
Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 22:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Weet jij absoluut zeker dat jij iets informatica-achtigs gestudeerd hebt? |
![]() |
||
Citaat:
Wat betreft dat Java verhaal: complete onzin. Je creeert een hoop problemen (niet iedereen heeft een (up-to-date) Java-VM), terwijl het geen oplossing biedt voor hetr 'probleem' (lage transferrate vanaf de s.com server). |
![]() |
||
Citaat:
servers en databases niet zo .. was ook maar 'n wild ideee |
![]() |
||
Citaat:
maar als 't hier voor ook niet werkt ..... wat moet je DAN met java ??? ook goed ik ga een RTS bouwen in C++ wie doet er mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het spijt me, maar de meeste ECHTE wepabbplicaties zijn toch echt JSP/Oracle of ASP/SQLServer systemen. Er zijn bijzonder weinig grote bedrijven die hun spul in PHP afleveren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is wel echt het slechtse idee wat ik tot nu toe heb gehoord :X |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() heej post eens een foto ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar een zelfde soort pagina laden in java duurt langer dan zo'n agina in html/css volgens mij. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PHP] Vulnerabilities in preg_replace_callback? Koen | 5 | 09-11-2005 18:04 | |
Software & Hardware |
[PHP] OOP of geen OOP? Koen | 18 | 02-07-2003 10:46 |