Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2004, 20:19
-Melody-
-Melody- is offline
Dit word een lang verhaal.. i guess

Nou ik was dus enorm verliefd op een jongen uit mijn klas en hij zei ook telkens dat hij mij heel erg leuk vond en met me uit wou en naar de bioscoop en dat hij met me wou zoenen etc etc
Nou, ik dus elke dag meer verliefd enzo. Bovenstaande bespraken we zeg maar allemaal op msn enzo maar ik zag hem ook elke dag op school. Maar daar liet hij niks merken van dat hij me leuk vond. Opzich vreemd, maar dat nam ik wel gewoon.

Na een tijdje hadden we een feest, waar we beide waren uitgenodigd. En tja.. ik dacht : dat is onze kans zeg maar Dus ik helemaal zenuwachtig. Toen, een dag voor dat we naar dat feest gingen hadden we het erover wnr we naar de bios gingen, en hij zei dus zo opeens van : ik wil niet de vriend voor je zijn wat jij bedoelt.. nah.. dus hij zei zo van : ja.. ik wil niks met je, en alleen vrienden zijn.. ja sorry enz enz.. Ik was echt helemaal kapot want het duurde echt al 3 maanden ofzo Dus toen ben ik er behoorlijk lang van kapot gewweest.

Op een gegeven moment ging onze klas op kamp (leuk hoor) en in mijn klas zit een goede vriendin van mij die ook goed bevriend is met hem .. Op een avond lagen zij op bed (ze gaan vrij intiem met elkaar om ) en ik was beneden bij een jongen uit m'n klas btje flirte enzoo en toen heeft die vriendin met hem gezoend. Ik was helemaal in schok toen ze het de volgende dag vertelde. Zij heeft namelijk een vriend van 21 .. al een jaar, tis erg serieus enz enz. Dus ik was enorm verdrietig maar liet het niet blijken want ik wou haar helpen met haar relatieproblemen. Ze hebben later in he kamp nog een keer gezoend maar ik bleef haar steunen. Dit is inmiddels zo'n 2 maanden geleden en zij heeft het nog steeds aan met haar vriend.. ze hebben ook sex en zo.. zijs 15 btw.. tis nog steeds serieus. Nou heb ik altijd heel veel voor haar betekent denk ik, ik stond altijd voor haar klaar. Maar op een gegeven moment kon ik niet meer. Dat was vandaag en toen vertelde ze me dat ze nog een keer met die jongen heeft gezoend. Ik heb inmiddels wel een hele lieve jongen gevonden enzo.. maar het doet me nog steeds veel pijn. Ik weet niet of ik dath aar moet vertellen.. ik heb geen id of ik nog vrienden met haar kan zijn sorry voor het lange verhaal.. het moest eruit
Oud 16-07-2004, 20:35
Verwijderd
Hoe kun jij beweren dat zij een serieuze relatie heeft als ze met andere gozers gaat zoenen? Dat valt bij mij toch niet onder het kopje 'serieuze relatie'.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 20:37
-Melody-
-Melody- is offline
Ze heeft alleen met die ene jongen gezoend.. ik kan het niet egt uitleggen..
Oud 16-07-2004, 20:37
Rieno
Rieno is offline
Als ze wist dat jij hem zo leuk vind/vond....dan is het gewoon een kutstreek van dr. Maar om om een jongen je vriendschap weg te gooien is zonde, moet je nooit doen. Ik zou het er een keer met r over hebben, dat dit je nog steeds dwars zit....Als zij echt een goeie vriendin is dan zal ze haar excuses wel aanbieden en is het klaar tussen jullie lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 16-07-2004 @ 21:37 :
Ze heeft alleen met die ene jongen gezoend.. ik kan het niet egt uitleggen..
En dus is het geen serieuze relatie. Ik hoop voor haar vriend dat het hem alleen te doen is om de seks, want vreemdgaan is de volgende stap.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 20:39
Verwijderd
Wat een doos.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 21:17
filia dei
filia dei is offline
Tjah, ik vind 't vét gemeen van je vriendin. Tegenover jou en ook tegenover haar vriendje en tegenover die jongen.
Ik vind dat ze goed moet bedenken waar ze nou eigenlijk mee bezig is. Want als ze hier achterkomen raakt ze iedereen kwijt. En dat jij twijfelt over je vriendschap is toch logisch.
Toch lijkt 't me slim om eerst met haar te praten en haar erop te wijzen hoe stom ze bezig is. Want 't is toch altijd zonde om een vriendschap te verbreken wat eigenlijk achteraf niet nodig had gebleken.
Maarja, ik hoop voor je dat het dan beter gaat. En anders zoekt ze het maar uit. Laat haar maar merken dat ze iedereen aan het bedriegen is en dat jij dat niet pikt.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 10:15
Blondfun
Blondfun is offline
Pff.. ik noem dat geen vriendin als ze de jongen die jij o zo leuk vond op zn snavel pakt. Zeg gewoon dat ze het niet kan maken, en als ze dan doet alsof ze het wel kan maken, dan is ze gewoon een domme rukster.. vind ik dan..

en idd wat nou serieus ze hebben een jaar: betekend niet gelijk serieus, en als zij haar lust niet kan ophouden en met andere gozers zoent niks serieus aan.
Oud 17-07-2004, 10:18
-Melody-
-Melody- is offline
haar vriendje woont aan de andere kant van het land en ze zien elkaar maar 1 xin de maand..
Oud 17-07-2004, 10:27
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 17-07-2004 @ 11:18 :
haar vriendje woont aan de andere kant van het land en ze zien elkaar maar 1 xin de maand..
Mijn vriend woont bijna 200 km bij mij vandaan. Sowieso zie ik hem maar 1 keer in de week, en soms 1 keer in de 2 weken. Maar dat ik hem zo weinig zie is geen reden om dan maar met iemand anders te gaan zoenen. Ik vind een relatie niet serieus als je ondertussen met anderen loopt te zoenen. Afstand heeft daar helemaal niets mee te maken!

Ik zou er zeker nog eens met je vriendin over praten. Het is voor jou natuurlijk niet leuk dat het allemaal zo loopt. Maar veel mensen hier zeggen dat het een kutstreek is als je vriendin zoent met een jongen die jij leuk vindt, alleen dat is denk niet zo. Als zij elkaar leuk vinden, zouden ze dan niet mogen zoenen omdat jij hem ook leuk vindt? Natuurlijk is het moeilijk voor jou, maar dat neemt niet weg dat je anderen ook geluk moet gunnen. Het maakt het wel anders dat ze al een vriend heeft, en dáár kan je zeker met haar over praten!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 10:44
-Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 17-07-2004 @ 11:27 :
Mijn vriend woont bijna 200 km bij mij vandaan. Sowieso zie ik hem maar 1 keer in de week, en soms 1 keer in de 2 weken. Maar dat ik hem zo weinig zie is geen reden om dan maar met iemand anders te gaan zoenen. Ik vind een relatie niet serieus als je ondertussen met anderen loopt te zoenen. Afstand heeft daar helemaal niets mee te maken!

Ik zou er zeker nog eens met je vriendin over praten. Het is voor jou natuurlijk niet leuk dat het allemaal zo loopt. Maar veel mensen hier zeggen dat het een kutstreek is als je vriendin zoent met een jongen die jij leuk vindt, alleen dat is denk niet zo. Als zij elkaar leuk vinden, zouden ze dan niet mogen zoenen omdat jij hem ook leuk vindt? Natuurlijk is het moeilijk voor jou, maar dat neemt niet weg dat je anderen ook geluk moet gunnen. Het maakt het wel anders dat ze al een vriend heeft, en dáár kan je zeker met haar over praten!
Hm, ja.. ze moet het natuurlijk zelf weten enzo. Maar ze kwets echt iedereen om haar heen. Want die ene j ongen die ik zo leuk vond is echt helemaal kapot enzo omdat zij niks met hem wil. en naja.. hijs helemaal gekwetst en die vriend van der ook..
Oud 17-07-2004, 10:50
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 17-07-2004 @ 11:44 :
Hm, ja.. ze moet het natuurlijk zelf weten enzo. Maar ze kwets echt iedereen om haar heen. Want die ene j ongen die ik zo leuk vond is echt helemaal kapot enzo omdat zij niks met hem wil. en naja.. hijs helemaal gekwetst en die vriend van der ook..
Oke Das weer een ander verhaal, als die jongen er kapot van is, en haar vriend ook (hij weet het dus?), het is niet goed om mensen zomaar te kwetsen (ik dacht alleen even dat je het haar niet gunde, maar dit is wel anders).
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 13:12
Dzjes
Dzjes is offline
Nuja, eerst en vooral vind ik het rot voor haar vriend, (ook al weet hij het, hij zal zich er nog rot om voelen).
Ten tweede vind ik het ook rot voor die jongen. Verder begrijp ik best dat jij het er moeilijk mee hebt, maar als ze nog vrij was geweest had je er toch begrip voor gehad als ze samen waren gekomen neem ik aan..? (dat kan ik toch uit je verhaal opmaken ).

Dus, jou valt er al nix te "beschuldigen". Als ik jou was zou ik die 'vriendin' wat laten doen. Ze is met de gevoelens van 3 mensen aan het spelen, en het wordt tijd dat ze dat eens beseft. Praat er eens over met haar, dat ze wat moet veranderen, om jou, en die 2 andere jongens niet zoveel te kwetsen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-07-2004 @ 21:39 :
En dus is het geen serieuze relatie. Ik hoop voor haar vriend dat het hem alleen te doen is om de seks, want vreemdgaan is de volgende stap.
Sinds wanneer valt zoenen niet meer onder vreemdgaan? En dat tot drie keer toe? Het woord sloerie ligt me op de lippen, maar ik zal niks zeggen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten