Dit word een lang verhaal.. i guess
Nou ik was dus enorm verliefd op een jongen uit mijn klas en hij zei ook telkens dat hij mij heel erg leuk vond en met me uit wou en naar de bioscoop en dat hij met me wou zoenen etc etc
Nou, ik dus elke dag meer verliefd enzo. Bovenstaande bespraken we zeg maar allemaal op msn enzo maar ik zag hem ook elke dag op school. Maar daar liet hij niks merken van dat hij me leuk vond. Opzich vreemd, maar dat nam ik wel gewoon.
Na een tijdje hadden we een feest, waar we beide waren uitgenodigd. En tja.. ik dacht : dat is onze kans zeg maar

Dus ik helemaal zenuwachtig. Toen, een dag voor dat we naar dat feest gingen hadden we het erover wnr we naar de bios gingen, en hij zei dus zo opeens van : ik wil niet de vriend voor je zijn wat jij bedoelt.. nah.. dus hij zei zo van : ja.. ik wil niks met je, en alleen vrienden zijn.. ja sorry enz enz.. Ik was echt helemaal kapot want het duurde echt al 3 maanden ofzo

Dus toen ben ik er behoorlijk lang van kapot gewweest.
Op een gegeven moment ging onze klas op kamp (leuk hoor) en in mijn klas zit een goede vriendin van mij die ook goed bevriend is met hem .. Op een avond lagen zij op bed (ze gaan vrij intiem met elkaar om ) en ik was beneden bij een jongen uit m'n klas btje flirte enzoo

en toen heeft die vriendin met hem gezoend. Ik was helemaal in schok toen ze het de volgende dag vertelde. Zij heeft namelijk een vriend van 21 .. al een jaar, tis erg serieus enz enz. Dus ik was enorm verdrietig maar liet het niet blijken want ik wou haar helpen met haar relatieproblemen. Ze hebben later in he kamp nog een keer gezoend maar ik bleef haar steunen. Dit is inmiddels zo'n 2 maanden geleden en zij heeft het nog steeds aan met haar vriend.. ze hebben ook sex en zo.. zijs 15 btw.. tis nog steeds serieus. Nou heb ik altijd heel veel voor haar betekent denk ik, ik stond altijd voor haar klaar. Maar op een gegeven moment kon ik niet meer. Dat was vandaag en toen vertelde ze me dat ze nog een keer met die jongen heeft gezoend. Ik heb inmiddels wel een hele lieve jongen gevonden enzo.. maar het doet me nog steeds veel pijn. Ik weet niet of ik dath aar moet vertellen.. ik heb geen id of ik nog vrienden met haar kan zijn

sorry voor het lange verhaal.. het moest eruit