check it;
oktober vorig jaar ging ik met een vriendin naar een kroeg in een andere stad, waar we nog nooit waren geweest. Die vriendin bleef bij een jongen praten, waardoor ik alleen was. Ene jongen, M. kwam naar me toe die met me ging praten, hij zat bij me op school. Ik begreep niet waarom hij met me ging praten. Ik was heel moe dus niet het leukste gezelschap. Het leek erop dat ie me leuk vond, maar op dat moment had ik er geen trek in.
Op school heeft hij wel es naar contact gezocht, zaten we met zn allen in een studiehal, en zei hij tegen zn vrienden [ik zat er dichtbij] 'ja en die *mijn naam* dan', kijkend naar mij en ik van huh wattan?.. we hebben ook op het begin korte gesprekjes ghad over dat afgelopen weekend. Dit verwaterde omdat ik op dat moment gewoon weg niet mijn hoofd helemaal erbij was door andere dingen.
Februari jl. had ik een galafeest van school. M. ging ook naar het galafeest. Het galafeest is een waar 'zuipfestijn' en vrijwel iedereen was op z'n minst aangeschoten. Er kwam een vriend van hem naar me toe [nadat ik al contact met hun had gehad] dat M. wel met me wilde kussen. We hebben die avond dus gekust. Doordat iedereen zo aangeschoten was, en ik dus ook, had ik met nog een jongen gekust, naja, heel even. Een vriend van M. wilde mij ook pakken, en het leek er [voor anderen] op dat we ook daadwerkelijk kusten, maar in wezen probeerde hij et, en duwde ik hem weg.
Na deze avond hebben we elkaar niet meer gesproken. Ik heb hem altijd nog een leuke jongen gevonden, maar heb gewoon het lef niet naar hem toe te gaan, ik ken maar 1 iemand met wie hij omgaat, N, en die ken ik nog geeneens goed.
Vorige week wilde ik wat kopen op school, maar daar heb je een pasje voor nodig. Aangezien M. en zijn vrienden precies op dat moment per toeval wat kochten [en dus een pasje in bezit hadden] ging ik naar hun toe. Ik vroeg het aan die goeie vriend, N., die weer zei 'vraag het maar aan M.' [omdat die het pasje in zn hand had.]
Ik vroeg aan M of ik het pasje mocht lenen, en M. reageerde kort met 'ja' waarop hij het pasje gaf, en de vrienden een beetje begonnen te lachen. Het pasje bleek gewoon van N. te zijn dus ik begreep niet waarom ik het aan M. moest vragen.
Ik heb soms het idee dat hij wel naar me kijkt. Of ik et zeker weet? nee.
Ik moet volgende week helpen bij sportmiddag van zijn klas. Ik kan dan dus hopelijk weer met hem praten ofzoiets. Ik ben zelf niet heel verlegen, alhoewel om naar hem zomaar toe te stappen me te ver gaat [of ik moet al helpen bij een bepaald sport onderdeel en hij het moet doen, durf ik nog wel wat te zeggen]. Hebben jullie misschien ideeen hoe ik kan kijken of hij nog wel iets leuk kan vinden? of hoe ik beter in contact kan komen met hem?
alvast bedankt!
|