Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Als muziekredactie proberen wij zo goed mogelijk de nieuwste en interessantste releases te reviewen. Daarbij moet je wel in het oog houden dat wij afhankelijk zijn van platenmaatschappijen in hoeverre die bereid zijn ons releases toe te sturen. Bovendien moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat r&b/hiphop niet bepaald in ons straatje ligt, al staan we open voor alles.
maar als jij wil dat een bepaalde cd gerecenseerd wordt mag je mij best een kopietje sturen. mail maar naar muziek@scholieren.com voor gegevens of als je nog meer directe kritiek wil leveren. of zet het hier neer. kan ons het schelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij schrijft een recensie over een cd waarom andere die cd moeten kopen.. Moet de platanbaas juist blij mee zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt trouwens zelf ook wat schrijven en submitten.
|
Beetje oud topic, maar goed.
We proberen vooral muziek te recenseren die anders niet zo onder de aandacht komt. Concurreren met de OOR is nooit ons doel geweest. Via MTV, TMF, weetikveel weet iedereen toch wel hoe Kanye West en Kane klinken. We vragen wel altijd grote releases aan (BEP), alleen krijgen we die vaak niet omdat de platenmaatschappijen weten dat ze de "scholier" als doelgroep tóch al binnen hebben. Daar hoeft geen exposure meer aan te pas te komen. Tel daarbij op dat wij ook nog eens onafhankelijk zijn (we zijn altijd eerlijk in ons oordeel, geen geslijm)... Anyway- Als je een muziekgenre mist en leuk kan schrijven, mail dan gewoon je recensies naar muziek@scholieren.com. Chanson en Jon gaan over nieuwe redacteuren bij Muziek, ik neem aan dat ze je wel benaderen als je een paar echt relaxede recensies instuurt. Met illegale muziek mogen we (uiteraard) niets doen. Dus we downloaden geen Mp3's om te bespreken en we accepteren geen CDrw'tjes van lezers ofzo.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Reviews uittypen? Gijsvv | 1 | 20-06-2016 13:51 | |
Games |
Review: World of Warcraft luvdut | 7 | 07-10-2008 17:27 | |
Muziek |