Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2004, 18:57
Vissertje
Vissertje is offline
*topic nummer 100, sorry!*

oke, situatie.
die gast die ik leuk vind, kent sinds kort een meisje, (zij is 16 en heeft een vriend, en hij is 22). en zij doet zo ontiegelijk klef met hem!
ze weet dat ik hem leuk vind, en ze zegt dat ze niks zou doen om mij te kwetsen, maar ondertussen gaat ze wel hardop al haar smsjes voorlezen die ze van hem heeft gehad, en die zij naar hem stuurt (met knuffels, kussen, en ik vind je lief enzo)
en ze heeft het de hele tijd over hem, en ze belt hem zo snel als ze tijd heeft. en ze maakt van die opmerkingen waar ik mijn bedenkingen bij heb op msn(in de trant van, "is het echt wat ik voel" "ik wil je adem in mn nek voelen" "hij is zo lekker en ik hem m kusjes gegeven")
en dan zegt ze dat dat niet over die gast gaat en dat haar vriend het ook weet.
toen we elkaar ontmoetten zat ze ook de hele tijd met hem te flirten. en toen ik er wat van zei, zei ze wel sorry en dat dat echt haar bedoeling niet is omdat ze gewoon zo is (flirterig).

maar ik denk dus dat ze echt achter hem aanzit. hoe kan ik haar stoppen!
ik ga zoiezo aan die vriend vragen wat hij er van weet, want als ze zegt dat hij het weet, dan is er toch geen probleem?
hoewel ik niet wil dat het uitgaat tussen hun, want dan heeft ze vrij spel..

en weet ook niet hoe ik er achter kan komen of hij ook gecharmeert is van haar! ze hebben niet gezoend, hoewel ze genoeg momenten hadden daarvoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2004, 19:03
annetjuh
annetjuh is offline
tjah, ze kan gewoon een onwijze flirt zijn.
maar ze kan die manier van omgaan ook gewoon hebben met haar.
dat heb ik ook wel met een paar jongens.
maar als je er echt rare gedachten bij hebt.
zou je het rustig kunnen vragen en vertellen hoe jij je er bij voelt.
Oud 13-06-2004, 19:08
Vissertje
Vissertje is offline
ik heb het vaak aan haar gevraagt wat ze wil.
maar ze zegt dat ze haar vriend heeft, en dat ze wel weet hoever ze kan gaan.
en dat ze m gewoon aan het uittesten is, aan het playen.
maar dan nog, mannen zijn daar gevoelig voor, vooral als je intimiteit zoekt.

voel me eigenlijk echt geintimideerd door haar, maar ze zegt dat het niets betekend, maar haar acties zijn veel anders..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:31
miro
miro is offline
Of zij nou wel of niet achter m aan het gaan is (wat btw wel zo lijkt, anders ga je niet van zulke smsjes sturen) Hij vindt haar blijkbaar leuker dan jou (of stuurt hij jou ook van die smsjes)? Je moet iig niet wanhopig worden, dat siert een meisje niet. Laat hem op een subtiele manier merken wat jij in huis hebt. ik zou niet gaan bakkeleien met haar maar meer indruk op hem proberen te maken. Als zij een vriend heeft dan is ze nu gewoon achterlijk bezig en daar zou ik me niet druk om gaan maken als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:00
Vissertje
Vissertje is offline
hij stuur mijniet van die smsjes, maar hij heeft me indirect wel gezegt dat hij me weer wil zien. dat hij het iig leuk vind als ik er bij ben.
Voor dat hij haar ontmoette praatte hij ok veel tegen me, maar nu nog maar amper..

daarbij noemt hij haar een doos en een muts (maarja koosnaampjes he).
en de laatste keer dat ik m zag deed ie wel lief tegen me..

en ze schelen 6 jaar en ze heeft eigenschappen waarvan ik weet dat hij die over het algemeen niet zo leuk vind..

ik wil ook echt niet wanhopig doen, wl gewoon eigenlijk vriendjes zijn, maar ik weet ook niet wat zij achter mijn rug om lult enzo, en misschien maakt ze me wel helemaal zwart..

ik moet me er eigenlijk niets van aantrekken, omdat het zijn en haar leven en keuzen zijn, maar dan nog!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:03
Vissertje
Vissertje is offline
iemand anders zei al dat ik moest zorgen dat ik eerder mijn slag sla dan haar..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:27
Vissertje
Vissertje is offline
aahhhhwwwww
hij is nu helemaal uit aan het leggen dat ze maar aan het kloten is enzo om iedereen op stang te jagen, en dat er echt niks tussen hun is

oke spoken gezien (hij is zo'n schatje)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 21:46
Verwijderd
Zij wordt serieus zo keihard geplayed, best leuk om het gebeuren zo getypt te zien.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 21:47
Verwijderd
Je bent gewoon jaloers. Als hij jou leuk vindt is het toch helemaal niet relevant? En als hij dat niet vindt, jammer voor jou.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 22:02
Energie
Energie is offline
tsja als hij jouw leuker vind zal ie wel voor jouw kiezen..
Oud 13-06-2004, 22:09
Verwijderd
Hoe kan je een player voor aaaaaltijd aan je binden? Godsamme, die jongen flirt met alles wat rechtop staat en borsten heeft. Jij weet dat en toch wil je door hem geplayed worden.
Sommige vrouwen zijn werkelijk motten die rond een open vlam blijven fladderen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 22:34
Vissertje
Vissertje is offline
jah maar weet dus niet zeker of ie wel een echte player is, of dat ik m die stempel opdruk..
maar daar gaat t niet om
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 23:49
BustedEngine
BustedEngine is offline
AK-47. When you absolutely, positively got to kill every motherfucker in the room, accept no substitutes.

Reageren

Regels voor berichten