Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2004, 13:07
Wappo
Wappo is offline
Hoi,

wij zitten in een bandje, we spelen voornamelijk rock/metal.
neem eens een kijkje op onze website:

De Wappos Website

de site hebben we zelf gemaakt, en er word nog aan gewerkt.

we hebben ook een forum, meld je daar ook aan
klik hier voor het forum!

thank you!!!!!!
Oud 25-06-2004, 13:13
Verwijderd
ga nu maar weg heh ?
Oud 25-06-2004, 13:14
Rieno
Rieno is offline
kut
Oud 25-06-2004, 14:00
Verwijderd
wappo, flappo, flapdrol
Oud 25-06-2004, 14:00
rockin
rockin is offline
opzouten
Oud 25-06-2004, 17:36
qghp
qghp is offline
piem0l
Oud 25-06-2004, 17:38
Verwijderd
Lepra.
Oud 25-06-2004, 17:43
Escapism
Escapism is offline
Mijn naam is Marlon Jolijn Drent, ik ben op deze aardkloot gezet op 13 december 1987, ik woon in Kolham, naast Linde en ik zit in VWO 4 op het Aletta Jacobs College te Hoogezand. Naast het zingen in de band doe ik aan volleybal bij SV DOLES in Harkstede en speel ik tennis(-competitie) bij TV Kolham. Als ik zin heb rijd ik paard bij de buren of ik ga wielrennen met mijn broertje, Gerard. In de winter gaan we met ons gezinnetje op wintersport naar Oberjoch, Zuid-Duitsland, daar heb ik nu al weer zin in: zo snel mogelijk van de berg skiën!
Ik vind de Foo Fighters en Nirvana, vooral David Grohl erg goed, verder luister ik graag naar Metallica en Queens of the Stone Age.
Oud 25-06-2004, 19:07
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Escapism schreef op 25-06-2004 @ 18:43 :
Mijn naam is Marlon Jolijn Drent, ik ben op deze aardkloot gezet op 13 december 1987, ik woon in Kolham, naast Linde en ik zit in VWO 4 op het Aletta Jacobs College te Hoogezand. Naast het zingen in de band doe ik aan volleybal bij SV DOLES in Harkstede en speel ik tennis(-competitie) bij TV Kolham. Als ik zin heb rijd ik paard bij de buren of ik ga wielrennen met mijn broertje, Gerard. In de winter gaan we met ons gezinnetje op wintersport naar Oberjoch, Zuid-Duitsland, daar heb ik nu al weer zin in: zo snel mogelijk van de berg skiën!
Ik vind de Foo Fighters en Nirvana, vooral David Grohl erg goed, verder luister ik graag naar Metallica en Queens of the Stone Age.
Dat las ik ook...

Ik wil niet veel zeggen..maar euhmmm
Oud 25-06-2004, 19:14
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Escapism schreef op 25-06-2004 @ 18:43 :
hoe trui kan je zijn
Oud 25-06-2004, 19:57
timp
timp is offline
de site speelde door het earth crisis nummer heen, dat veel cooler was dan het domme deuntje dat aangehoord moest worden. de site was traag, en omdat ik bovenstaande heb gelezen had ik al geen zin meer om te kijken
daar komt bij dat je bandnaam imo zuigt.

staan er mp3's op de site? link die dan ff door, want ik ben lui en heb geen zin om weer die site te bekijken.
Oud 25-06-2004, 20:08
Verwijderd
Als je het over de muziek wilt hebben, ok, geef dan meteen wat voorbeelden erbij, want hier hebben we niet veel aan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten