Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2004, 19:18
Mu
Mu is offline
Na 2 jaar ontdekken mensen een kamer, waarvan de deur van binnenuit op slot is gedaan. In de kamer staat een bed. Daarop ligt een lijk, vastgebonden op bed.
In de kamer staat een paar meter van het bed ook nog een kast, op slot. Binnenin zit ook een lijk.

Wat is er gebeurd en hoe?
Fantaseer!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2004, 19:20
sexylexy
sexylexy is offline
Ze hebben de deur op slot gedaan en dan heeft de gene in de kast de gene op bed vastgebonden. die is gewurgd.

daarna ging de wurger in de kast en heeft die op slot gedaan, waar hij van de dorstis omgekomen.
Oud 12-06-2004, 19:22
Qamra
Qamra is offline
De moordenaar is vertrokken via het raam...

Slechte fantasie
Oud 12-06-2004, 19:23
sexylexy
sexylexy is offline
Citaat:
Qamra schreef op 12-06-2004 @ 20:22 :
De moordenaar is vertrokken via het raam...

Slechte fantasie
hoe kan hij de kast van binnen op slot hebben gedaan?
Verwijderd
Is dit die seksversie, dat de man op de vastgebonden vrouw springen wilde maar door de kast zakte die op slot zat?
Met citaat reageren
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
sexylexy schreef op 12-06-2004 @ 20:23 :
hoe kan hij de kast van binnen op slot hebben gedaan?
Zelmoordenaar...

Maar er staat niet dat de kast van binnenuit op slot is gedaan...
Oud 12-06-2004, 19:25
sexylexy
sexylexy is offline
Citaat:
Qamra schreef op 12-06-2004 @ 20:23 :
Zelmoordenaar...

Maar er staat niet dat de kast van binnenuit op slot is gedaan...
en hoe is ie vermoord? (degene op bed)
Oud 12-06-2004, 19:26
Bonga
Bonga is offline
er staat niet dat het lijk op het bed bij de armen is vastgebonden
Oud 12-06-2004, 19:27
rare kwast
rare kwast is offline
twee mensen zaten binnen
deur opslot

de ene bind de andere vast en gaat in de kast zitten
de andere doet de kast dicht en op slot gaat op bed liggen
en beide sterven door honger en dorst
Oud 12-06-2004, 19:27
Silver rain
Silver rain is offline
Er was een persoon die ontvoerd werd (1). De ontvoerder (2) deed de deur op slot, maar 1 gooide de sleutel uit het kleine raampje (als die er was) waarna hij opgegeten werd door een hond.
2 werd kwaad en bond 1 vast aan het bed. Nadat zijn raas over was kwam hij er eindelijk achter dat hij er niet meer uitkon. Omdat het huis beetje afgelegen lag hoorde niemand hem gillen. 2 draaide door en sloot zichzelf (met een andere sleutel) op in de kast. Uiteindelijk ging hij dood door uitdroging
Oud 12-06-2004, 19:30
sexylexy
sexylexy is offline
Eerst hadden 1 en 2 seks, met bondage, daarna werd er gifgas naar binnen gespoten en numer 2 ging in de kast zitten en deed hem van binnen op slot. nummer 1 zat nog gebondageerd aan het bed.
Oud 12-06-2004, 19:37
Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Silver rain schreef op 12-06-2004 @ 20:27 :
Er was een persoon die ontvoerd werd (1). De ontvoerder (2) deed de deur op slot, maar 1 gooide de sleutel uit het kleine raampje (als die er was) waarna hij opgegeten werd door een hond.
2 werd kwaad en bond 1 vast aan het bed. Nadat zijn raas over was kwam hij er eindelijk achter dat hij er niet meer uitkon. Omdat het huis beetje afgelegen lag hoorde niemand hem gillen. 2 draaide door en sloot zichzelf (met een andere sleutel) op in de kast. Uiteindelijk ging hij dood door uitdroging
Klinkt wel erg gedetailleerd.

ZIJ WAS HET!
Oud 12-06-2004, 19:40
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
shoebuddy schreef op 12-06-2004 @ 20:37 :
Klinkt wel erg gedetailleerd.

ZIJ WAS HET!
Nee hè, gesnapt
Oud 12-06-2004, 19:43
swoosh
swoosh is offline
Het waren de Duitsers, die hebben het huis er later omheen gebouwd.
Oud 12-06-2004, 19:58
schietgeweer
schietgeweer is offline
Ans en Kees, Ans' buurman, waren op een dag lekker in bed aan stoeien terwijl manlief aan het werk was. Niet zo maar stoeien, nee, Ans gebaart naar Kees (Kees is namelijk doof) dat hij haar moet vastbinden om haar vervolgens eens lekker te fake-rapen. Kees mompelt iets onbegrijpelijks en volgt met plezier de instructies van Ans op.

Nu moet u weten, ze wonen op een vulkanisch eiland, en opeens komt manlief eerder naar huis om de boel te evacueren: de vulkaan staat op uitbarsten. Ans hoort dit maar net op tijd en gebaart druk dat Kees de deken geheel over haar heen moet trekken en zich in een kast moet verstoppen. Een paar minuten later komt manlief binnenstappen. Als ze nu een kik geeft komt hij achter haar affaire, dus houdt ze zich stil. Van de uitbarsting weet ze niks. Alle waardevolle bezittingen heeft hij al verzameld, nu wil hij snel het huis nog een enigzins tegen mogelijke plunderaars barricaderen.

Als hij een even in de slaapkamer is beziggeweest, beseft hij zich dat hij een domme fout heeft gemaakt. Hij heeft de deur al gebarricadeerd. Gelukkig is het raam nog open. Hij sluit nog snel even alle kasten en de slaapkamerdeur, hoe meer beveiliging hoe beter, en klimt uit het raam. Zijn vrouw zal wel veilig zijn, denkt hij, ze was toch aan het werk? In zijn auto rijdt hij naar een veilig oord, waar hij in een hotelkamer een hartaanval krijgt en overlijdt.

Ans schreeuwt zo hard ze kan, maar het heeft geen baat. De enige die haar zou kunnen redden, is namelijk doof en zit naakt opgesloten in een kast, denkend dat hij zich verstopt voor een nietsvermoedende echtgenoot.
Oud 12-06-2004, 20:41
sexylexy
sexylexy is offline
Iemand (1) had iemand ontvoerd (2) de ontvoerde was vastgebonden op bed. daarna werd er met een sniper rifle gemikt op de ontvoerder, maar ontvoerde werd geraakt. de ontvoerder snelde de kast in en is daar niet meer uit durfen te komen. hij is uiteindelijk gestorven dor zuurstofgebrek omdat het een hele dichte kast is.

of:

een tornado heeft het huis ergens weggehaald en op deze plek neergezet, de een was nog vastgebonden met bondage, en de ander dacht veilig te zijn in de kast.
Oud 12-06-2004, 20:43
Verwijderd
De lijken betreffen docenten.

Motief lijkt me dus overduidelijk
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 20:44
sexylexy
sexylexy is offline
waarom heet dit topic eigenlijk CSI scholieren?
Oud 12-06-2004, 21:59
Tandpasta
Tandpasta is offline
Hmm.
Oud 12-06-2004, 22:08
Renmaestro
Renmaestro is offline
Het komt allemaal door 8 jaar Paars
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 22:22
Vice
Vice is offline
Er waren 3 mensen (di, ko, si) bezig met wat vreemde bedspelletjes tot er opeens aliens kwamen. Die hebben via een speciaal wapen het hart van Ko uitgewarpt. Si werd veranderd in een kast en Di was zo bang dat hij die kast invluchte, maar 1 van die aliens kan de kast van binnenuit opslot doen en Di werd vergiftigd met iets wat we op aarde nog niet kennen.
Oud 12-06-2004, 22:30
Winner
Winner is offline
Weer iemand die iets te vaak dat 'ontsnap-uit-de-kamer' spel gedaan heeft. Tip: het skelet heeft een sleutel in zijn hand!!!!
Oud 12-06-2004, 23:24
aniki
aniki is offline
Mevr. A is aan het bed vastgebonden en Mr. B zit opgesloten in de kast.
Mevr. A kana Mr. B niet oplsuiten nadat ze is vastgebonden en het is ook niet logisch dat ze zichzelf vastbindt nadat ze eerst Mr. B heeft opgesloten.
Mr. B zal zich ook niet in de kast insluiten omdat kennissen van Mr. B beweren dat hij claustrofobie heeft.

Hieruit moeten we concluderen dat er nog een derde persoon bij deze dubbele moord met voorbedachte rade betrokken is geweest. Laten we hem voor het gemak Mr. X noemen, zijn ware identiteit zal ik later onthullen.

Uit de glasvezels in de stoel en de vingerafdrukken van Mr. X op de stoel en het glas blijkt dat Mr. X de raam heeft ingeslagen met de stoel en zo is gevlugt.

Mr. X en Mevr. A zijn getrouwd met elkaar en iedere ochtend vertrekt Mr. X naar zijn werk. De morgen dat dit allemaal gebeurt is, is Mr. X niet naar zijn werk gegaan. Nadat hij zijn vrouw gedag zei en het huis verliet, werd alles voor zijn ogen wit en viel hij bewusteloos neer in de tuin.
Hij kwam bij zijn positieven toen hij geluiden hoorde van zijn vrouw die Mr. B verwelkomde met een kus. Hij vroeg zich af wie Mr. B was en waarom zijn vrouw een relatie met hem had en besloot op dat moment nog niets te doen en een plan te bedenken om wraak te nemen. Hij wachhte tot zijn vrouw en Mr. B boven waren en ging toen naar zijn hobbykamer en pakte zijn Desert Eagle. Toen hij boven kwam trof hij Mr. B naakt aan bovenop zijn vrouw die vastgebonden was aan het bed. Hij ging helemaal over de rooie en sloeg met de achterkant van zijn geweer de schedel van Mr. B in. Toen hij bij zijn positieven kwam besefte hij wat hij had gedaan en verstopte Mr. B in de kast die hij vervolgens op slot deed evenals de kamerdeur. Hij pakte een stoel en sloeg de raam in om zo te vluchten.

Aint that right, Mr. X.... Or should I say Mu !!!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 23:48
Verwijderd
Het waren die vervelende tuinkaboutertjes weer eens
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 01:23
Verwijderd
Er was dus zon man en die heette taleb. En taleb wou een heel speciaal bed kopen voor zijn oom, zodat hij couscous kreeg. maar wat voor bed kon ie nou kopen? Zon race auto bed had ie al, hmm hij ging dus naar amsterdam om een bed te kopen. Daar zag hij een vrouw vastgebonden aan een bed, en hij wilde dus die bed kopen. Alleen het bleek dus 50 euro per uur te kosten, Taleb snapte het niet, maarja hij nam hem maar mee. Eenmaal thuisgekomen gaf gij het bed met de vastgebonden persoon aan zijn oom, en hij kreeg zijn couscous. Net op dat moment kwam klopte er een beer aan, wat denkje dat de beer zei?

Spoiler

Maarja het uur was voorbij, en zijn oom sliep zo op zijn bed. Taleb was ff de kast repareren voor zijn oom, voor een glaasje geitenmelk. Net op dat moemnt kwam de bezitter van de bed/vrouw binnen, en wilde dus talebs oom vermoorden. Talebs oom werd zo bang dat ie uit het raam sprongen. De moordernaar, vluchtte weg, maar schopte perongeluk de kast op slot. Taleb en de vrouw stierven door hongers dood.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2004, 01:44
Verwijderd
Er zijn twee mensen overleden.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 01:48
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 13-06-2004 @ 02:44 :
Er zijn twee mensen overleden.

ja taleb en die ene vrouw
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 01:54
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 13-06-2004 @ 02:48 :
ja taleb en die ene vrouw
Ja.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 02:01
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 13-06-2004 @ 02:54 :
Ja.
yess
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 13:10
Machiavelli
Machiavelli is offline
Dat lijkt me vrij duidelijk. Een uit de hand gelopen meeting van FB's.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 13-06-2004 @ 14:10 :
Dat lijkt me vrij duidelijk. Een uit de hand gelopen meeting van FB's.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 15:18
snieky
snieky is offline
Met z`n 2en in de kamer gelopen, op de vlucht voor de SS'ers
Kwamen de kamer binnen en deden de deur op slot.
Maar ze waren toch nog bang dat de SS'ers binnen zou komen.
Daarom zei de eerste tegen nr 2 van bindt mij vast op het bed, zodat de SS'ers denken dat ik dood ben en mij niet gaan martelen. De 2e vond het goed. Eenmaal vastgebonden dacht de 2e: shit! waar moet ik nou heen? Hij zij tegen nr 1: ik ga mij in de kast verstoppen en doe de deur op slot. Nr1: nee, dan kan je mij niet meer los maken, maak mij dan toch maar los. Maar het lukte nr 2 niet om nr 1 weer los te maken.
Nr2 besloot toch maar om in de kast te gaan zitten. Hij deed de deur opslot en zo wachtten ze op de SS'ers.

Na een paar uur hoorden ze niks meer. Nr2 wilde eruit maar had de sleutel van de kamer en de kast laten vallen en kon ze neit meer vinden in het donker.
Toen zijn ze allebei van de droogte gestorven.

zo.
Oud 13-06-2004, 17:40
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
sexylexy schreef op 12-06-2004 @ 20:25 :
en hoe is ie vermoord? (degene op bed)
Die is zich doodgeschrokken omdat de moordenaar zo lelijk was...
Oud 13-06-2004, 19:52
I love stars
I love stars is offline
Er waren 2 mensen in een kamer 2 mannen, Théo en Gijs. Théo zei: "je heb nog een schuld bij mij". Gijs zei: "die betaal ik niet" Toen pakte Théo de vaas die bij het bed stond en sloeg Gijs neer en stopte hem toen in de kast. Maar toen kwam de geheime liefde van Gijs de kamer binnen, een meisje Danae. Ze klom behendig door het raam, ze had de moord gezien. Ze was razend. Ze papte met Théo aan en zei:"bedankt, nu ben ik van hem af." Toen Théo het niet in de gaten had vermoorde ze hem terwijl hij op het bed in slaap was gevallen met een zaag. Ze bond hem behendig vast en klom toen uit het raam. Klik raampie viel dicht en weg was Danae.
Oud 13-06-2004, 19:55
ilonatje-ikke
ilonatje-ikke is offline
er ligt gewoon nog n persoon onder t bed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten