![]() |
|
![]() |
Hoi!
Ik ben Michelle de Hoog van het blad wHY. Ik schrijf voor dit 'meidenblad met diepgang' de vriendinnenrubriek. Wil jij graag meewerken? Jij en je beste vriendin worden dan door mij geinterviewd. Ook gaan jullie op de foto, maar dat gebeurt gewoon in een pasfotohokje. Voor het nieuwe nummer van de wHY ben ik op zoek naar twee meiden die verliefd zijn geweest op dezelfde jongen of die ooit ruzie hebben gehad om een vriendje. Het thema is dus 'vriendjes'. Dus: hebben jij en je beste vriendin zoiets meegemaakt en vinden jullie het leuk om geinterviewd te worden door wHY? Stuur me dan een e-mailtje. Dan kijk ik of jullie geschikt zijn en kunnen we snel een afspraak maken. Je leeftijd moet tussen de 15 en 18 jaar zijn. Vind je het leuk om met je beste vriendin meete werken, maar hebben jullie samen iets anders heftigs meegemaakt wat een stempel op de vriendschap heeft gedrukt? Mail me dan ook! Wellicht kunnen jullie een volgende keer meewerken! Alvast bedankt! Michelle de Hoog Freelance journalist miez1977@hotmail.com |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|