Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Ik heb zelf in 1 maand tijd 3 familieleden verloren (een oom en twee tantes, alledrie van mijn moeders kant).
Op 25 juli stierf mijn oom op 68-jarige leeftijd aan kanker van de alvleesklier. Hij had pas 9 dagen voor zijn dood te horen gekregen dat hij kanker had en dat er al te veel uitzaaiingen waren om nog te kunnen herstellen.
Op 25 augustus stierf mijn peettante op 66-jarige leeftijd. Ze was die dag toevallig ook nog jarig en was al een tijdje bedlegerig. Ze heeft een aantal jaren terug een hersenbloeding gehad waarvan ze nooit is hersteld.
De dag nadat mijn peettante stierf stierf een andere tante van me op 71-jarige leeftijd. Ze had een bloedziekte en lag al enige tijd in coma omdat ze geen verdere behandeling meer wenste.
Het was voor mij en ook voor mijn andere familieleden een zware periode, zeker als je twee sterfgevallen vlak na elkaar hebt.
Mocht je er behoefte aan hebben om met me te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.