Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2001, 16:33
Kruymeldtje
Kruymeldtje is offline
Afgelopen maandag ben ik naar de begravenis geweest van een bekende, en eergisteren hoorde ik dat mijn opa op sterven lag, vanmiddag is hij gestorven.
Ik kan dit niet aan. Al dit leed.
Terwijl de ene begravenis nog levendig in mijn gedachten zit, krijg ik te horen dat mijn grootvader op sterven ligt en 48 uur later dood is.

[Dit bericht is aangepast door Kruymeldtje (28-12-2001).]
Oud 28-12-2001, 16:41
Aafster
Aafster is offline
wat onwijs klote voor je!! het hoort bij het leven is het enige wat ik kan zeggen..maar doe het gewoon een tijdje rustig aan en denk is goed over de dingen na... heel veel sterkte!!!!
kuz aaf
Oud 28-12-2001, 17:40
eden6
eden6 is offline
Gecondoleerd. Weet ook niet wat ik er anders op moet zeggen.
Oud 28-12-2001, 17:52
Marc S
Marc S is offline
Tja... de dood hoort bij het leven...

Wel rot voor je
Oud 28-12-2001, 18:12
mathfreak
mathfreak is offline
Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Ik heb zelf in 1 maand tijd 3 familieleden verloren (een oom en twee tantes, alledrie van mijn moeders kant).
Op 25 juli stierf mijn oom op 68-jarige leeftijd aan kanker van de alvleesklier. Hij had pas 9 dagen voor zijn dood te horen gekregen dat hij kanker had en dat er al te veel uitzaaiingen waren om nog te kunnen herstellen.
Op 25 augustus stierf mijn peettante op 66-jarige leeftijd. Ze was die dag toevallig ook nog jarig en was al een tijdje bedlegerig. Ze heeft een aantal jaren terug een hersenbloeding gehad waarvan ze nooit is hersteld.
De dag nadat mijn peettante stierf stierf een andere tante van me op 71-jarige leeftijd. Ze had een bloedziekte en lag al enige tijd in coma omdat ze geen verdere behandeling meer wenste.
Het was voor mij en ook voor mijn andere familieleden een zware periode, zeker als je twee sterfgevallen vlak na elkaar hebt.
Mocht je er behoefte aan hebben om met me te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Oud 28-12-2001, 18:25
girly_beau
girly_beau is offline
sjemig ik leef met je mee.. Het is moeilijk om de juiste woorden te vinden.
Ik ben ook al de nodige mensen verloren en degene die ik het meeste mis is mijn vader. Het is ontzettend moeilijk om ineens verder te gaan, maar blijf niet te lang stilstaan want de wereld draait door. Het is misschien nu erg hard om te lezen maar over een paar maanden wordt het makkelijker. Neem er wel de tijd voor en zorg dat je er met iemand over kunt praten. Das iets wat ik te laat gedaan heb..
Oud 28-12-2001, 19:29
Anne
Anne is offline
Ik kan met recht zeggen dat ik weet hoe je je voelt... Ik wil je echt heel veel sterkte wensen, weet hoe het is om je opa te verliezen...
Liefs, Anne
Oud 28-12-2001, 20:24
Veronica
Veronica is offline
Sjees das klote
ik weet dat t behoorlijk kut kan zijn ik heb op mijn 13de een vriend verloren en dat staat me nog bij
Oud 28-12-2001, 20:35
Saartje_16
Saartje_16 is offline
Ben een 8tal weken geleden ook muh grootmoeder (61) verloren aan kanker. Kmis ze nog elke dag

XXX Saartje

Nog veel sterkte trouwens
Oud 31-12-2001, 00:40
ShOrTy-
ShOrTy- is offline
Citaat:
eden6 schreef:
Gecondoleerd. Weet ook niet wat ik er anders op moet zeggen.
Ik weet ook nie wat ik erop moe zeggen ..ook gecondoleerd namens mij en veel sterkte verder
Kusjes
ShOrTy
Oud 18-01-2002, 17:22
Tiesch_ W
Tiesch_ W is offline
f*cking lozer

Oud 18-01-2002, 17:46
Saartje_16
Saartje_16 is offline
Citaat:
Tiesch_ W schreef:
f*cking lozer

???
Oud 13-05-2002, 10:31
Desperado
Desperado is offline
Citaat:
Tiesch_ W schreef:
f*cking lozer

waar slaat dit op????
en kruymeldtje Gecondoleerd.........
Oud 13-05-2002, 11:01
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Desperado schreef:

waar slaat dit op????
en kruymeldtje Gecondoleerd.........

Tiesch is nou eenmaal een persoon die kruimel zoveel mogelijk wil dissen en als je naar de rest van z'n topics kijkt zie je dat Tiesch niet echt een persoon is die van een eerlijke discussie houdt, geen rekening houdt met de gevoelens van andere menesen en bovendien onzinnige topics opent. Maar het went...
Oud 13-05-2002, 11:55
Doc
Doc is offline
Nutteloos uppen...

Regels voor berichten