![]() |
||
Hier is dan eindelijk het Tru Calling topic!
![]() Citaat:
* Tru Calling forum. * Site met allerlei nieuws over Tru Calling ![]() * (*source*) * *SPOILER*website van Tru Calling
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en mja, ik vind het een leuke serie dus. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
maar de 1e aflevering is klaar! ![]() op t moment dat ik dat net had gepost (net als int buffy topic) ging ie ineens heel snel en nu issie net klaar ![]() dus ik ga m strax kijken als ik klaar ben met m'n schoolwerk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() mja kazaa gaat dus ook goed ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb nog ergens een soort 'handleiding' ervoor, iemand had me op MSN uitgelegd hoe het precies moest, dus als je 't wilt weten PM me dan maar even. Het werkt namelijk goed als je weet hoe het moet en ze hebben er best veel. ![]()
|
yeah ik heb aflevering 1 gezien!
leuk leuk leuk leuk!!! ![]() ![]() spannend!! en net op t moment dat ik dacht, hmm alles gaat net iets te goed, wat stom, pakte die zus toch nog coke ![]() ![]() en OMG wat is ze toch HOT!!!! ![]() ![]() ik ga meteen eps 2 downloaden ![]() @IYR: als t met kazaa niet gaat lukken ofzo, dan pm ik je wel voor die handleiding bittorent, ok? ![]() btw, ineens veel mensen met een Eliza avatar! ik ga d'r ook maar eens 1 doen haha. jaa laten we met z'n allen een Eliza avatra nemen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
![]() ![]() maar ik heb er zin in ![]() ![]()
|
kheb eps 2 binnen, weer
![]() ik heb nu een 350 mb bestand en normaal altijd die van 60mb ofzo. damn ik wist niet dat dat zoveel scheelde. beeldkwaliteit is nu zo onwijs goed ![]() kheb er nu 20 min. van gezien. dat kleine meisje wat wordt binnengebracht ![]() ik ga zo de rest kijken ![]()
||
Citaat:
![]() en ja. ik dacht, laat ik Eliza eens een eervolle vermelding geven in m'n sig ![]() ohh ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() net eps 2 afgekeken ![]() dat einde ![]() kga meteen eps 3 downloaden ![]() @FireCracker: ze komt er weer onder? ![]() ![]()
|
net eps 3 gezien
![]() ![]() hij was spannend. goede keuze van Harrison, dat ie toch niet deed. (want ik denk dus dat ie t 'gisteren' wel deed) ![]() ![]() Ik ben benieuwd wat er met die Meredith nog een keer gaat gebeuren, aangezien ze nog steeds aan de coke zit (?). mja tis een coole serie iig! ga zo eps 4 downloaden ![]()
||
Citaat:
![]() btw, enig idee waar ik eps 4 vandaan kan halen? Op Kazaa duurt veelste lang, maar op suprnova issie er niet. nog andere sites waar ik Tru Calling kan downloaden met BiTtorrent? ![]() oeh oeh oeh: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En idd, oehhhhhh! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Harry is idd een cutie ![]() ![]() ![]() ik heb eindelijk 9 gezien ![]() leuke ep stomme meredith ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Ik zoek wat nieuwe series! Little Phoebe | 52 | 03-04-2012 12:48 | |
Films, TV & Radio |
America's next top model 5 GiovsGio | 498 | 17-07-2006 12:47 | |
Films, TV & Radio |
''dead like me''?? girly me | 22 | 08-03-2005 01:02 | |
Films, TV & Radio |