![]() |
|
Het zit zo, ik heb een samsung e700 die heb ik nu ong. 8 maanden. Nu kan ik kosteloos mijn orange abo afzeggen en dus een nieuw abonnement afsluiten waarbij ik gratis de Ericsson t630 krijg (omdat ik die dan het mooist vind naast de e700). Ik kan er ook voor kiezen om alleen een abonnement af te sluiten en dus mijn eigen e700 behouden. Terwijl ik er misschien nog 250 euro voor kan krijgen
Als je zou kunnen kiezen tussen de samsung e700 (die ik al heb) en de ericsson t630 welke zou jij dan kiezen (en als je dus voor de e700 kiest alleen een abonnement afsluiten, wat heeft dat dan voor voordelen?)? ![]() specificaties: http://www.samsung.com/nl/products/m...Specifications of deze: ![]() specificaties: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?...=pp1&pid=10117 |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Op www.nieuwemobiel.nl kun je de specs vergelijken.
|
![]() |
||
Citaat:
maar kon geen vergelijksite vinden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() SE T630: + Mooi om te zien + Bluetooth en irda (beiden een fatsoenlijk en niet kreupel protocol dus je kan probleemloos bestanden oversturen naar een ander apparaat + Goede connectiviteit, een bluetooth dongle is erg goedkoop, goedkoper dan een irda USB oplossing of datakabel, dus als je ringtones en plaatjes goedkoop wilt overzetten is dit ideaal + Goed menu, super te bedienen, ziet er prachtig uit + thema's + SE = kwaliteit, en dat heeft mijn T68 inmiddels wel bewezen - Slechte kwaliteit camera, geïnterpoleerd naar VGA dus nog steeds CIF (352*288) ![]() - Niet zo bar veel geheugen Samsung e700: + Clamshell model, 2e scherm kan erg makkelijk zijn en staat best mooi. Bovendien biedt het clamshell model wel een aantal voordelen, je binnenste scherm beschadigd niet zo snel en je hebt geen toetsenblokkering nodig. Simpelweg openklappen bij een gesprek is ook zo'n voordeel + Goede VGA camera, multiShot + veel geheugen (9mb) - Iedereen loopt ermee rond - Beroerde connectiviteit met het kreupele irda protocol - Er zijn mooiere toestellen te krijgen - Menu is niet al te best en onduidelijk (vind ik) - Geen bluetooth, dus het wordt een dure oplossing met een USB irda oog of datakabel - JAVA performance. Ik weet niet hoe het bij de SE t630 zit maar ik was er niet echt onder de indruk van, zelfs de standaard spelletjes liepen ronduit traag |
![]() |
|
Denk vooral na over meerdere modellen, zie www.nieuwemobiel.nl
![]() Mag ik je een advies geven, bij een webshop ben je veel goedkoper uit ipv. bij de BelCompany. Een webshop hoeft immers geen manuren en gebouwkosten te betalen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan ook nog een maandje doen met de e700 en dan kijken. Er zijn deze maand een hoop telefoons op de markt gekomen nokia 7200 (imho) , k700 (mooi design) en in de vorige maand de panasonic x70, mooi clamshell telefoontje maar wel MET bluetooth ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Software & Hardware |
[GSM] SonyEricsson Z600 of Samsung E700 Stighting Kris | 6 | 10-12-2003 18:47 |