In mijn device manager heb ik een niet zo mooi uitroeptekentje staan bij 1 van de 4 motherboard resources. Eigenschappen en Resource type staat bij setting 0060 en 0064. Hij zegt dat er geen conflicts zijn maar bij device status staat: "This device cannot work properly until you restart your computer. (Code 14)"
Ik heb wat zitten zoeken, maar kom er niet uit. Als ik hem restart zegt ie de volgende keer exact hetzelfde weer. Bios update en driver update van het moederbord heeft niet geholpen net als me sounds blaster Audigy 2 en Serial Ata Raid Controller in andere PCI sloten geprobeerd wat niet heeft geholpen.
Ik heb:
Epox 8rda+
AMD 2400+
2 x 512 mb Kingston HyperX PC2700
Iemand enig idee wat ik fout doe of wat een eventuele oplossing kan zijn? Want ik vermoed dat dit mijn vreemde internetverbinding veroorzaakt. Er zijn namelijk dagen dat ik nergens last van heb en er zijn dagen dat Trillian MSN om de haverklap disconnect en ik onzettend lag met online gamen terwijl ik dezelfde ping heb als op goede dagen. Als ik me pc dan reboot kan het probleem zomeer verdwenen zijn.
|