Advertentie | |
|
![]() |
|
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=212
hier staan anders veel ervaringen met visuele effecten. het kan dus wel.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() edit: @ts: ja probeer het eens! ![]() en je kunt ook het boek 'uit je bol' lezen daar staan alle drugs uitgebreid in beschreven. ![]()
||
Citaat:
mja, maar daar staat niet de precieze werking beschreven, en ook niet de mindere kanten ervan ![]()
|
Ik neem aan dat dit om mdma gaat? Mda schijnt namelijk vooral visuele hallucinaties te zorgen. Bij xtc kan er ook nog wel wat anders bij zitten bijv 2cb
|
![]() |
||
Citaat:
Eerlijk, als je niet vaak slikt is 1 wel genoeg. Doe je meer heb je meer nodig, maar dat is niet verantwoord op lange termijn, dus go figure. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
oh god, wat een ongelooflijk stom en hersenloos begin van een post... EERLIJK!
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 huichelaar hy·po·criet2 (bn.) 1 huichelachtig |
![]() |
||
Citaat:
Je begint met een kwartje (ik nam lovies) om een niet al te hevige inslag te krijgen. De inslag komt ongeveer binnen een uur. Bij mij meestal in een half uur toto 3 kwartier. Wat je de eerste keer voelt, voel je nooit echt meer zoals die ene eerste keer. Dit komt doordat je lijf dit spul nog niet kent en jijzelf ook niet dus je weet niet hoe je er op moet reageren. Dit kan ook voor ongemakkelijke en nare situaties zorgen!!! Maar die inslag kan ik het beste beschrijven als een soort adrenalinekick die je krijgt als je voor het eerst naar een feest/disco mag of als je iemand tegenkomt op wie je waanzinnig gek bent. Zon inslag komt het meest frequent voor in het eerste uur na je eerste inslag. De pil is ongeveer na 3 a 4 uur na je eerste inslag op zn weg terug (je krijgt minder vaak inslagen en je voelt min of meer dat het lekkere gevoel wegebt) Namate je pillen vaker gebruikt merk je dat je precies weet hoe en wat er gaat gebeuren. Dit maakt het dus minder sensationeel dan in het begin. Sommige kunnen er uren op vooruit, zelf krijg ik 'last' van gummi-benen (ik wil constant zitten en gewoon spacen en genieten van de omgeving. Ik doe het meestal op een feest als ik het doe. Maargoed, om een lang verhaal niet nog langer te maken, als je meer wilt weten, mail je me maar ff. groetjes.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() En ga niet wachten op het effect, das alleen maar irritant en ga je al snel meer nemen. Bij mij begon het pas te werken na meer dan 1,5 uur. Met tussendoor af en toe een stukje erbij nemen, omdat ik wilde dat het eens ging werken. Maar geen goeie instelling dus. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
nivo hier!
uhm, ik had de eerste keer meteen 2 en ging behoorlijk hard. ik vond alles intenser, je bent liever, anderen zijn liever, je moet zeker ook een boom, de maan of sterren zien en dan gewoon genieten. bijwerkingen; een dalletje daarna, je bent namelijk zo euforisch (ikdus), dat je eigenlijk meteend aarna nog een pil wil om dat te blijven voelen. aangezien dat niet kan ben je daarna gewoon wat minder blij (soort kater).
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
mja, kweet niet, kben er een beetje op uitgekeken denk... neem ut een tijdje niet en dan weer es wel, omdak er zin in heb, maar het brengt toch niet meer wat ik ervan verwacht.. Tis wel leuk ofzo, maar ik weet ook lekere dingen
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
k had gister eerste keer xtc genomen.
vriend had ook pil op, en hij voelde bijna niks, hij heeft et al vaker gedaan. erg goed waren ze dus niet. kep ook geen kick opeens gekregen. k voelde wel abnormaal veel liefde, zoals je volgens uit je bol al kon verwachten. K was op Njoy, in de id&t zaal hing echt heel relaxed sfeertje.. echt mooi, iedereen ook rondkijken en lachen naar elkaar, echt super! nog spontaan gebungyjumpt met een meisje ![]() ![]() oh ja... we waren ook nog in de Goliath en de spaceshot geweest... k voelde vrijwel niks! wel raar dat bungyjumpen dan wel gewoon helemaal cool was... kwam nog bekende van vakantie tegen die best wel weg was... nou echt... ze omhelsde me innig ![]() ja super dagje!
||
Verwijderd
|
Citaat:
En onder invloed van pillen lijkt me dat inderdaad best gevaarlijk. Je hebt al veel adrenaline in je lijf en dan ook nog es bungyjumpen, maar ik weet het ook niet zeker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ja.. et werkt bij mij best relaxed.. k ben alleen bang als het ook logisch is om bang te zijn. als k niet vast sta en van mezelf afhankelijk ben dan heb k hoogtevrees. maar als k echt goed vast zit, ben k bijna niet bang. ik had ook al 'ns eerder gesprongen
|
mijn eerste keer was leuk maar hoe leuker ik het vond hoe meer ik wou. heb het daarna meerdere keren gedaan waar ik nu (2 jr later) veel spijt van heb. wat je voelt staat al door veel mensen omschreven hier, maar wat je dus niet moet doen is als je al een pilletje hebt ingenomen en hij werkt niet (voor jou gevoel dan) dan zou ik niet gelijk nog een andere nemen want voor je het weet slaan ze allebei in misschien ook wel op het zelfde moment dat is een beetje te heftig. en trouwens als je het nog nooit hebt gedaan dan zou ik er eerst even veel over gaan lezen want het is behoorlijk slecht voor je (www.drugs.pagina.nl) en je kan ook gewoon met 1 pilletje beginnen, dat is denk ik wel wat leuker de eerste keer. als je het toch doet doe het dan goed.
het is ook nog eens super kut als die dingen uitwerken, ik voel me dan meestal vet saggo en omdat het gevoel weg is neem je er meer. Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 15:34. |
![]() |
|
ik zit nu gemiddeld op 12 pillen per avond en nog steeds werkt alles uit na 4-5 uur, terwijl ik 6 jaar geleden op 1 zo'n 6 uur bezig was
![]() ![]() overigens, als het eenmaal is uitgewerkt kan ik slikken wat ik wil ![]()
||
Citaat:
zou je denken? ![]() Kvint al te ver gaan dat je bij gemiddeld 4 tot 5 pillen op een avond bent beland
||
Citaat:
wil ik de 6 uur volmaken, zit ik toch al gouw op gemiddeld 12 pillen. Of ze moeten heel sterk zijn ![]() is ineens omgeslagen dit jaar.. normaal had ik er aan 4 genoeg. Lijkt wel alsof die gewenning ineens uit het niets vol is komen inslaan ![]()
|
heel soms coke erbij, maar normaal alleen daarna. Maar dat is ook gewoon 2 jaar goed gegaan.
Het grappige is dat ik op een gegeven moment 3 maanden niet geslikt had. Dan zou je verwachten dat je er weer aan 2-3 genoeg hebt, maar juist vanaf dat moment lijkt het wel alsof die gewenning is ingetreden.
|
hmmz, mja, da´s idd wel vaag dan... Misschien idd maar es minderen. Als het toch niet werkt ist een beetje doelloos om er geld aan uit te geven lijkt me.. En het ist dan ook niet waard lijkt me om de 6 uur te MOETEN vol maken op dope...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
XTC discussietopic Prospect | 7 | 19-09-2013 21:12 | |
Drugs & Alcohol |
Vervuilde XTC. Verwijderd | 18 | 14-04-2009 14:52 | |
Drugs & Alcohol |