Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2004, 19:45
Verwijderd
Hey hey iedereen!!

Ik heb een probleem met mijn pc en ik hoop dat jullie me er misschien mee zouden kunnen helpen....

Ik was op m'n pc aant werk en ineens ging de pc uit en sindsdien blijft hij aan en uit gaan, volgens een kennis schijnt dit het sassen-worm virus te zijn.... de pc gaat aan, daarna verschijnt een zwart scherm met witte letters waarin staat of ik windows normaal wil opstarten endan telt hij af...daarna krijg ik het vlaggetje van windows home edition met een balkje eronder en zo'n groen dingetje, daarna word het beeld ff zwart en flitst er een blauw scherm met witte tekst bovenin wat niet te lezen is omdat hij daarna uit gaat en weer opnieuw opstart

Ik weet nu niet wat ik eraan kan/moet doen, heeft iemand misschien een idee? Alvast heeel erg bedankt!!!

Kusss, Melissa
Advertentie
Oud 16-06-2004, 19:48
Verwijderd
Idd sasser worm..
Maar de eerste google hit had je antwoord gegeven..

http://www.google.com/search?q=verwijder+sasser
Oud 16-06-2004, 19:48
freyk
freyk is offline
Gebruik aub de zoekfunctie van dit forum!

Laatst gewijzigd op 16-06-2004 om 19:51.
Oud 16-06-2004, 19:52
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 16-06-2004 @ 20:48 :
Idd sasser worm..
Maar de eerste google hit had je antwoord gegeven..

http://www.google.com/search?q=verwijder+sasser
iig thnx, maar dit programma kun je toch alleen gebruiken als je je pc normaal op kunt starten? bij mij gaatie namelijk gelijk weer uit
Oud 16-06-2004, 19:54
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 16-06-2004 @ 20:48 :
Gebruik aub de zoekfunctie van dit forum!
sorry hoor!!
Oud 16-06-2004, 20:32
freyk
freyk is offline
Citaat:
melissa87 schreef op 16-06-2004 @ 20:54 :
sorry hoor!!
Maar we zeggen het telkens weer
Het staat zelfs in "[Mededeling] Regels voor openen topic *LEZEN*"

Als je dit nou had gedaan, zou je meteen een topic ontdekken dat vol stond met informatie over sasser en hoe je hem kan verwijderen.
Oud 16-06-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 16-06-2004 @ 21:32 :
Maar we zeggen het telkens weer
Het staat zelfs in "[Mededeling] Regels voor openen topic *LEZEN*"

Als je dit nou had gedaan, zou je meteen een topic ontdekken dat vol stond met informatie over sasser en hoe je hem kan verwijderen.
En dat lukt dus nie

vBulletin bericht
In verband met te grote drukte kun je tijdelijk geen gebruik maken van de zoekfunctie op het forum. De beste kans heb je buiten de piekuren (globaal van 15:00 tot 17:00 uur en 19:00 tot 22:00 uur). We verwachten dat zodra de eindexamens zijn afgelopen het forum ook weer normaal zal kunnen functioneren. Excuses voor het ongemak.
Oud 16-06-2004, 21:11
Auryon
Auryon is offline
Je gaat naar Start...Uitvoeren. Daar typ je cmd.exe in. Je krijgt dan een Dos-prompt. Hier typ je shutdown -i.

Nu komt er een windowskadertje tevoorschijn. Naast het vakje "computers" zie je een knop toevoegen. Je klikt daarop en dan geef je je computernaam in (je computernaam kan je vinden in configuratiescherm en dan systeem).

Je ziet nu ook staan "Waarschuwing weergeven vanaf". Normaal staat daar 20 ingevuld. Verander dit in 9999. Nu kan je op OK drukken.

Normaal komt er nu een kadertje dat je pc opnieuw zal worden opgestart worden binnen 2 uur en 46 minuten. Nu heb je dus tijd zat om op internet te gaan en een oplossing te vinden voor je probleem.

Als je trouwens nog geen tijd genoeg hebt om heel deze procedure te volgen, moet je eens netwerkkabel uittrekken voordat pc wordt opgestart. Je steekt de kabel dan gewoon terug in nadat je al de stappen van hierboven hebt doorlopen.

Veel succes
Oud 16-06-2004, 21:45
freyk
freyk is offline
Citaat:
melissa87 schreef op 16-06-2004 @ 21:35 :
En dat lukt dus nie

vBulletin bericht
In verband met te grote drukte kun je tijdelijk geen gebruik maken van de zoekfunctie op het forum. De beste kans heb je buiten de piekuren (globaal van 15:00 tot 17:00 uur en 19:00 tot 22:00 uur). We verwachten dat zodra de eindexamens zijn afgelopen het forum ook weer normaal zal kunnen functioneren. Excuses voor het ongemak.
Ach ja, vBulletin zeurt soms.
Gewoon een paar keer op de F5-functietoets drukken.

Maar goed, dan geeft ik je wel ff een een directe link
Oud 16-06-2004, 22:52
Manuzhai
Manuzhai is offline
Fijn, dat is ook weer opgelost.

Regels voor berichten