Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Idd sasser worm..
Maar de eerste google hit had je antwoord gegeven.. http://www.google.com/search?q=verwijder+sasser |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het staat zelfs in "[Mededeling] Regels voor openen topic *LEZEN*" Als je dit nou had gedaan, zou je meteen een topic ontdekken dat vol stond met informatie over sasser en hoe je hem kan verwijderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vBulletin bericht In verband met te grote drukte kun je tijdelijk geen gebruik maken van de zoekfunctie op het forum. De beste kans heb je buiten de piekuren (globaal van 15:00 tot 17:00 uur en 19:00 tot 22:00 uur). We verwachten dat zodra de eindexamens zijn afgelopen het forum ook weer normaal zal kunnen functioneren. Excuses voor het ongemak. |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon een paar keer op de F5-functietoets drukken. Maar goed, dan geeft ik je wel ff een een directe link
|
|