Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk omdat het gewoon nog steeds wordt gezien als kakmerk, heel simpel. Maar zoals De al zei loopt tegenwoordig iedereen ermee, dus het zal tegenwoordig wel weer meevallen... maar ja mensen horen RL, denken aan hockey, denken aan kakkers en dat vinden ze dan niks...
Tja ik vind er ook niks mis mee, gewoon goede kwaliteit ook ![]()
||
![]() |
Citaat:
nee,ik draag het ook niet,dus ik kan er nix van zeggen ![]()
|
Ik associeer RL helemaal niet met kakkers of wie dan ook.
Ik vind het gewoon een walgelijk merk. Ik hou heel veel van mode en ontwerpers, en als ik de Dutch lees en ik zie een advertentie van RL heb ik gewoon zoiets van "bah" Ik ben ook een naar een show van hun geweest, en ik vind d'r niks aan, kleding is te cliche, te sportief en te commercieel. Pardon, nee, niks voor mij.
|
Verwijderd
|
Ach, ik droeg het vroeger ook, en 'tis inderdaad zo dat je niet met Ralph Lauren kan lopen, zonder gelijk 'kakker' te horen.. Ook mensen waarvan je weet dat ze dat eigenlijk helemaal niet zo erg zijn.
![]() Ik vind er niets mis mee, het past alleen niet in mijn stijl. ![]() Hm, nu ik wat op die site rondkijk.. ik vind het allemaal zo saai, eigenlijk.. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 13-05-2002 om 18:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
tegen RL heb ik nix,
zoals ik ook in de hot/not topic zei ken ik alleen de klassieke kledingstukken van RL zoals de polo en het overhemd en tja dat zijn polo's en overhemden, valt weinig anders over te zeggen, ze zijn niet raar ofzo. Het bedrijf ken ik verder ook helemaal niet. Als ik iets tegen een merk heb ik dat 9 van de 10 vanwege de werkwijze van het bedrijf, zoals nike en fila (maken ook nog een hele lelijke kleding imho) hun werkwijze in oa indonesia spreekt mij alles behalve aan. Zie ook : www.cleanclothes.org tommy Hilfiger vind ik overigens wel zeer walgelijk. bedrijf heeft niet echt geweldige werkwijze en bovendien maken ze zeer afschuwelijke kleding. Ik heb het niet zo op amerika en ze zijn me te amerikanistisch
Laatst gewijzigd op 13-05-2002 om 17:39. |
![]() |
|
ik vind het te duur, en als het niet te duur was vind ik het gewoon te 'simpel', het past niet bij me, en dat paardje staat me niet aan, ik houd er gewoon niet van als er een merk te zien is op kleding tenzij het heel subtiel is, maar zon paardje is meteen te zien (net zoals er bevoorbeeld groot 'replay' op een shirt staat) het lijkt af en toe ook zo dat ralph lauren wordt gedragen voor het merk of het paardje. ik associeer het niet meteen met 'kakker' en ik sluit ook niet uit dat ik ooit een keer met een (sorry) afschuwelijk fout overhemd ofzo van RL ga lopen want dat lijkt me best leuk, maar eigenlijk past het merk gewoon helemaal niet bij me,
conclusie: ik houd gewoon niet van het merk, maar heb niet meteen een afkeer ervoor of voor de mensen die het wel dragen
|
Oke misvatting die veel mensen hebben... RL is niet alleen maar overhemden of polo's of zo... mensen zeggen vaak dat ze RL voor vrouwen niet mooi vinden (te onvrouwelijk) maar ik zou zeggen neem even een kijkje op de vrouwenafdeling van www.polo.com en je zult zien dat RL gewoon supermooie vrouwenkleding heeft, en heus niet alleen polo's en bloesjes
![]()
|
Omdat alles er hetzelfde uitziet? Polo is polo en broek is broek.. Doe wild, gooi je haar los..
Maar aversie heb ik niet hoor. Ik ren niet krijsend weg als iemand gekleed in RL mij aanspreekt hoor. Maar zelf dragen, neuh. Maar das een kwestie van persoonlijke smaak..
||
![]() |
Citaat:
![]() Rl staat natuurlijk bekend om zijn classics (polo's, overhemden ed.), maar dit is alleen polo ralph lauren, je hebt ook polo jeans co. dit kan je vergelijken met iets als diesel dus het argument dat het niet trendy genoeg is klopt niet helemaal, het is hoogstens duur, dat wil zelfs ik onderkennen, dat het elitair is ook niet helemaal waar, de grootste elitaire snobs in mijn vriendenkring lopen juist niet in Rl,en je bent niet per definitie elitair als je eens een paardje op je borst heb hangen, hoor |
![]() |
||
Citaat:
t gaat niet alleen om die laatste zin, keb gewoon genoeg van "dat soort" mannetjes en daar reken ik je ook toe. je topic druipt van het laten weten dat jij een vervend polo-drager bent.. en dat je erkend wil worden door de vaste kern hier op t forum.. Laatst gewijzigd op 13-05-2002 om 18:46. |
![]() |
||
Citaat:
En aangezien jij mij totaal niet kent, wil ik hierbij van het feit gebruik maken om nog een illusie om zeep te helpen. Ik hoor nl. niet tot dat "soort mannetjes". Je bent overigens stereotyperend bezig. Hij draagt Ralph Lauren, dus is 'ie "zo'n soort mannetje" (whatever dat ook moge zijn). Mijn advies, laat je eerst eens wat beter informeren, of pleeg wat grondige research, maar kom niet met dit soort inhoudsloze argumenten aankakken.
||
Citaat:
![]() Ik vind Rl wel mooi, maar als ik iets leuks zie van een ander merk koop ik het ook. Het heeft niet echt een specifieke reden dat ik het koop. Tjah, kan er eigenlijk niet zoveel over zeggen ![]() Het interesseert me in ieder geval echt niet als er veel mensen mee lopen, iedereen doet maar aan wat hij/zij wil dragen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk bij RL eigenljk ook altijd aan kakkers, wat voornamelijk door een klasgenootje van me komt, die er met haar -r- een opmerking over maakte. Er zal wel nix mis mee zijn verder.. ik weet het niet. Veel te duur iig. |
![]() |
|||
Citaat:
2. Wij in Nederland maken er iets elitairs van, in Amerika is RL kleding heel normaal en niet elitair. Zij adverteren ook geen elitisme. 3. RL kleding is over het algemeen heel goed van kwaliteit. Alleen de polo's hebben de neiging wat steekjes te laten vallen ( ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Osiris schreef:
echt alto's die kakkers -------------------------------------------------------------------------------- Kan niet, want ze stinken niet -Nee hoor van 2 overhemden en een trui overheen ga je niet stinken hoor. De kleding van R.L is zo simpel paardje erop effe kleurtje erbij en klaar is kees. Nee de kleding valt nog wel mee met de prijs kan ik twee shirts van kopen van een shirt van mij. Tis wel degelijk zo dat 60% van de mensen die R.L dragen arrogante verwende ventjes zijn. Bij half bloedjes staat t niet dus ga ik t ook niet dragen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Was een geintje dus nou niet evil tegen me gaan doen hoor ![]() |
![]() |
|
|