Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En moet ik er bij zeggen dat ik eerst in een stemming moet kopen om er goed uit te zien . . . hangt dus een beetje van elkaar af . . . maar verder quote ik nog steeds mee
|
![]() |
Ik merk het altijd gelijk,zodra ik in mn wijdste broek loop,die ergens op mn knieeen hangt en daarboven mn grote slobber trui,mn haar in een staartje.
Dan merk ik gewoon dat ik me meer stoerder ga gedragen en dat ik me heel lomp voel,op een andere manier beweeg etc,dan dat ik een rokje loop met een leuk shirtje,kniekousjes en mooie schoentjes en mn haar koel opgestoken,dan voel ik me gewoon mooi en gedraag ik me ook op een hele andere manier,dan zal ik niet heel breeduit gaan lopen,of zo even op de bank ploffen etc. |
![]() |
|
![]() |
In baggy kleren voel ik minder druk
![]() Want als ik in een rokje met panties en mooie schoenen en felle make-up en heel de shit rondloop doe ik dat om er mooi uit te zien.. en sta ik telkens overal aan te plukken of het nog wel goed zit.. Maar in baggy-kleren hoef ik nergens aan te plukken.. want ik doe dat gewoon aan omdat het makkelijk is en lekker zit.. Vind ik persoonlijk ook heerlijke kleren om me een beetje terug te trekken enzo.. Mjah.. vaag.. :/ |
![]() |
|
Ja dat heb ik wel..
Als ik me goed, mooi wil voelen, kleed ik me vrij uitgebreid aan, nette broek/rok, leuk truitje ed. Stoer word meer spijkerbroek, truitje, niet superveel sieraden ed. Als ik chagrijnig ben vaak geen sieraden, zwartig, slobberkleding. (slobber, oud, kapot, lelijk ed)
|
Ja dat heb ik zeker. Als ik bijv mijn baggy broek aan heb met mn petje oid, dan voel ik me toch wat stoerder en zelfverzekerder dan wanneer ik een rokje met een strak truitje aanheb.
Op dat moment loop ik iets anders en kijk ook de hele tijd of alles goed zit enzo. Ook als ik erg vrolijk ben trek ik wat vrolijkere en gekleurdere kleren aan, of als ik er een keer speciaal uit wil zien weer wat anders.
|
Hmm nou tis niet dat ik me 'stoerder of zelfverzekerder' of whatever voel in wijde kleren, ik voel me er gewoon fijner in.
Als ik me een beetje goed heb verzorgd voel ik me ook wel idd veel prettiger dan anders, maar ik weet niet zo goed hoe dat zit als ik andere kleren draag want ik draag niet echt veel verschillende kleertjes |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik ga winkelen ofzo, vind ik het erg leuk om me netjes te kleden, zodat ik de snob kan uithangen. Bij het uitgaan probeer ik wel een beetje gedurfde combinaties te maken, zodat ik wel een beetje opval. Als ik werk wil ik niet al te veel opvallen, want je moet ook iets profesioneels uitstralen tegenover de klanten. Maar ook als ik het huis niet uitmoet zorg ik er altijd voor dat ik er prima uitzie, want ik vind het sowieso leuk om voor de spiegel te tutten
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik heb t zoals cemslut omschreef, als ik in wat alternatievere kleding loop gedraag ik me ook veel alternatiever, nouhou ik kan t niet goed verwoorden. Dan ga ik nog lomper zittenen spuug ik op de grond zeg maar ![]() Als ik een rokje aan heb (ja ik heb er wel 1) dan loop ik ook helemaal rechtop en dan ben ik een veel erger kutwijf.
||
Als ik me rot voel trek ik vaak zo donker mogelijke kleren aan en maak ik mezelf heel donker op, om mensen 'af te stoten'. Ik denk dat je aan mn kleren heel goed kan zien of ik iemand in de haren ga vliegen of omhelzen.
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik dat niet zo sterk heb. Ik kan me leuk of afschuwelijk voelen in een rokje, maar ook in een wijde broek. Ik vind het wel heel leuk om er de ene dag heel lief'lijk bij te lopen, en de volgende dag heel stoer, en ik ga me dan waarschijnlijk ook wel iets stoerder/meisjesachtiger gedragen. En wat Roozie al zei, ik draai het ook om; ik trek echt uit de kast waar ik op dat moment zin in heb, dus bepaal ik als 't ware ook meteen m'n 'mood' voor de rest van de dag, of het typetje dat ik speel.
![]() |
![]() |
|
Het ligt eraan. De ene keer voel ik me kut en trek ik mijn grote rtui en broek aan en geen make-up en haar in een gefrommelde staart en mijn megasjaal om. De andere keer voel ik me kut en breng ik de hele ochtend door in de badkamer met scheren scrubben, doe ik mijn leukste sophisticated kleertjes aan en mijn mooiste ake-up en steek ik mijn haar op enzo en hoop ik dat ik em beter ga voelen. Maar ja je heb meerdere soorten je kut voelen natuurlijk. En ik heb bandshirtjes waarbij ik helemaal blij word als ikdenk wanneer ik ze heb gekocht
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hermie zei: Nou als ik hippe artyfarty kleding draag voel ik me poorleno en dan wil ik overal in gaan knippen En toen zei GRRR: lol En toen zei iiiiiiik: vooral ik jouw kale bolletje GRRR en in je piem0l (knippen dus, en ik moest in zijn) okee een beeeetje kir maar niet overdrijven mensen! ![]() |
![]() |
|
ik voel me heel sexy in een strak shirtje, heel relax in een wijd shirt... kort rokje ligt eraan, als ik in een goede bui ben voelk me sexy, in een klote bui voelk me lomp *grote dikke benen etc* en tja, baggy kleding, is gewoon mezelf, dus voelk me relax en op mn gemak. alsk kakkleding draag voelk me weer heel netjes en moek mezelf ok anders gaan gedragen en alsk me werkkleding aanhebt voelk me ineens heel volwassen...
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Lifestyle |
Meer Respect Verwijderd | 69 | 20-10-2002 22:38 |