Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2002, 11:22
Ninnoc
Ninnoc is offline
beetje rare titel misschen maar wat ik bedoel is als je je bijv.
sexy wilt voelen bepaalde kleding aan trekt, of als je je machtig of cool ofzo wilt voelen, trek je bepaalde kleding uit de kast.
Een vriendin van mij voelt zich altijd heel anders als ze een zonnebril op heeft, dat krijgt ze gevoel alsof ze meer durft ed. (ja ze is raar)..
pff wat een verwoording weer, naja hoop dat jullie het snappen

Hebben jullie dit ook weleens en wat voor kleding trek je bij wat voor bui aan.
Oud 27-10-2002, 11:31
GRRR
GRRR is offline
juh ik voel me echt een stuk relaxer in me baggy kleren dan in me ik moet naar werk dus ik moet nette semi kak kleren dragen. ik voel me meer sexy in me baggy broek
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 11:47
Roozie
Roozie is offline
Ja tuurlijk, en bij elk gevoel past bepaalde kleding!

Bij mij is het dus andersom, je kunt vaak aan mijn kleding zie wat voor een bui ik heb die dag! In t weekend loop ik dan ook vaak in relaxte kleding rond. Als ik me niet lekker voel loop ik ook zeker niet in een rokje rond en als ik waanzinnig vrolijk wakker wordt dan trek ik het mooiste uit de kast met de uitstraling 'zie mij'.

Bij bepaalde kleding krijg ik dus zeker een bepaald gevoel, aan sommige dingen kleeft iets, bijv die trui die je van je vriendje/vriendinnetje hebt gekregen.

Ook als ik kleding aantrek waar ik van weet dat het mooi staat voel ik me erg goed!
Oud 27-10-2002, 11:48
Mysterons
Mysterons is offline
ik voel me meer sexy in een laag hangende baggy broek. ik voel me veel knuffeliger/gezelliger met een superwijde trui. ik voel me zelfverzekerder met een kraag omhoog.

ik vind het wel fijn om een laaghangende baggy broek, een polo met kraag omhoog en daarover een superwijde trui aan te hebben
Oud 27-10-2002, 14:05
Verwijderd
Als ik moe ben, beetje down voel, of als ik gewoon een dag op de bank wil zitten, trek ik meestal wijde broeken en capuchontruien aan.. als ik vrolijk ben trek ik kleurigere kleren aan, en als ik me zeker of sexy voel trek ik weer eerder een strakker truitje aan..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 14:35
rodina
rodina is offline
Ja dat is wel degelijk zo, als ik in een net rokje loop met een strak bloesje gedraag ik me anders, misschien arroganter/zelfverzekerder dan wanneer ik op m'n timberlands met een spijkerbroek rond loop
Oud 27-10-2002, 14:45
Roxy
Roxy is offline
jah dat heb ik zeker... meestal heb ik wat wijdere truien aan maar als ik me sexy wil voelen zal ik eerder een strak dingetje of een iets lager uitgesneden dingetje aan doen... als ik vrolijk ben dan kunnen alle kleurtjes bij elkaar of heb ik bij elkaar gecombineerde dingetjes aan terwijl als ik een thuis op de bank hang dag heb het meestal simpel wijd en relax is...
Oud 27-10-2002, 14:59
Roos
Roos is offline
Jawel.. als ik er goed uit zie, ben ik gelijk een stuk vrolijker. In bepaalde kleding voel ik me ook aantrekkelijker dan in andere.
Wel logisch, als ik een galajurk aan heb, met een mooi kapsel en mooie make-up, straal ik iets heel anders uit dan wanneer ik m'n dagelijkse spijkerbroek+truitje+frummelknotje draag.

Ik vind een blouse of blazer goed bij me staan, met een mooi kettinkje oid. Zeker als ik m'n haar heb opgestoken, zodat m'n hals te zien is. Tja, dat vind ik mooi staan. Dan voel ik me ook anders dan wanneer ik een slobbertrui aanheb en geen make0-up op heb.

Als ik me down voel, trek ik vaak onbewust een fel shirtje uit de kast, zodat het m'n brakke hoofd een beetje compenseert
Oud 27-10-2002, 15:36
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Roozie schreef:

Bij mij is het dus andersom, je kunt vaak aan mijn kleding zie wat voor een bui ik heb die dag! In t weekend loop ik dan ook vaak in relaxte kleding rond. Als ik me niet lekker voel loop ik ook zeker niet in een rokje rond en als ik waanzinnig vrolijk wakker wordt dan trek ik het mooiste uit de kast met de uitstraling 'zie mij'.

Bij bepaalde kleding krijg ik dus zeker een bepaald gevoel, aan sommige dingen kleeft iets, bijv die trui die je van je vriendje/vriendinnetje hebt gekregen.

Ook als ik kleding aantrek waar ik van weet dat het mooi staat voel ik me erg goed!
Ja laat ik dit maar quoten dan
Oud 27-10-2002, 16:45
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
rosi schreef:
Jawel.. als ik er goed uit zie, ben ik gelijk een stuk vrolijker. In bepaalde kleding voel ik me ook aantrekkelijker dan in andere.
Wel logisch, als ik een galajurk aan heb, met een mooi kapsel en mooie make-up, straal ik iets heel anders uit dan wanneer ik m'n dagelijkse spijkerbroek+truitje+frummelknotje draag.

Ik vind een blouse of blazer goed bij me staan, met een mooi kettinkje oid. Zeker als ik m'n haar heb opgestoken, zodat m'n hals te zien is. Tja, dat vind ik mooi staan. Dan voel ik me ook anders dan wanneer ik een slobbertrui aanheb en geen make0-up op heb.

Als ik me down voel, trek ik vaak onbewust een fel shirtje uit de kast, zodat het m'n brakke hoofd een beetje compenseert
Quote even hard mee . . . ook al moet ik zeggen dat ik niet in rokjes rond loop
En moet ik er bij zeggen dat ik eerst in een stemming moet kopen om er goed uit te zien . . . hangt dus een beetje van elkaar af . . . maar verder quote ik nog steeds mee
Oud 27-10-2002, 16:51
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik merk het altijd gelijk,zodra ik in mn wijdste broek loop,die ergens op mn knieeen hangt en daarboven mn grote slobber trui,mn haar in een staartje.
Dan merk ik gewoon dat ik me meer stoerder ga gedragen en dat ik me heel lomp voel,op een andere manier beweeg etc,dan dat ik een rokje loop met een leuk shirtje,kniekousjes en mooie schoentjes en mn haar koel opgestoken,dan voel ik me gewoon mooi en gedraag ik me ook op een hele andere manier,dan zal ik niet heel breeduit gaan lopen,of zo even op de bank ploffen etc.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:07
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
In baggy kleren voel ik minder druk
Want als ik in een rokje met panties en mooie schoenen en felle make-up en heel de shit rondloop doe ik dat om er mooi uit te zien.. en sta ik telkens overal aan te plukken of het nog wel goed zit.. Maar in baggy-kleren hoef ik nergens aan te plukken.. want ik doe dat gewoon aan omdat het makkelijk is en lekker zit..
Vind ik persoonlijk ook heerlijke kleren om me een beetje terug te trekken enzo..

Mjah.. vaag.. :/
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:08
Quiana
Quiana is offline
Ja dat heb ik wel..
Als ik me goed, mooi wil voelen,
kleed ik me vrij uitgebreid aan,
nette broek/rok, leuk truitje ed.
Stoer word meer spijkerbroek,
truitje, niet superveel sieraden ed.
Als ik chagrijnig ben
vaak geen sieraden,
zwartig, slobberkleding.
(slobber, oud, kapot, lelijk ed)
Oud 27-10-2002, 19:30
Floosje
Floosje is offline
Ja dat heb ik zeker. Als ik bijv mijn baggy broek aan heb met mn petje oid, dan voel ik me toch wat stoerder en zelfverzekerder dan wanneer ik een rokje met een strak truitje aanheb.
Op dat moment loop ik iets anders en kijk ook de hele tijd of alles goed zit enzo.

Ook als ik erg vrolijk ben trek ik wat vrolijkere en gekleurdere kleren aan, of als ik er een keer speciaal uit wil zien weer wat anders.
Oud 27-10-2002, 19:38
Stevill
Stevill is offline
met een ballenknijper (ookwel: kruislezer) voel ik me ietwat gevangen (om het maar even te misplaatsen vunzaard)
overigens heb ik ze zelf gelukkig ook niet.
Oud 27-10-2002, 19:44
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Hmm nou tis niet dat ik me 'stoerder of zelfverzekerder' of whatever voel in wijde kleren, ik voel me er gewoon fijner in.

Als ik me een beetje goed heb verzorgd voel ik me ook wel idd veel prettiger dan anders, maar ik weet niet zo goed hoe dat zit als ik andere kleren draag want ik draag niet echt veel verschillende kleertjes
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:45
maar
maar is offline
Citaat:
rosi schreef:

Doe ik ook ja . Verder ben ik het ook met Roozie eens
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:46
dontdizme
dontdizme is offline
ik pas mn kleding altijd aan mn bui aan, als ik mezelf kut voel dan trek ik wijde kleren aan.....als ik me goed voel dan ga ik voor de kleren waarvan ik dan denk dat ik er goed mee uitzie.....
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 21:06
Verwijderd
Als ik ga winkelen ofzo, vind ik het erg leuk om me netjes te kleden, zodat ik de snob kan uithangen. Bij het uitgaan probeer ik wel een beetje gedurfde combinaties te maken, zodat ik wel een beetje opval. Als ik werk wil ik niet al te veel opvallen, want je moet ook iets profesioneels uitstralen tegenover de klanten. Maar ook als ik het huis niet uitmoet zorg ik er altijd voor dat ik er prima uitzie, want ik vind het sowieso leuk om voor de spiegel te tutten
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 06:49
Secreet
Secreet is offline
Ik pas mijn kleding meestal bij mijn humeur aan, maar inderdaad heeft het andersom ook dezelfde werking...
Oud 28-10-2002, 07:26
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Als ik ga winkelen ofzo, vind ik het erg leuk om me netjes te kleden, zodat ik de snob kan uithangen.
dat is altijd leuk

maar ik heb t zoals cemslut omschreef, als ik in wat alternatievere kleding loop gedraag ik me ook veel alternatiever, nouhou ik kan t niet goed verwoorden. Dan ga ik nog lomper zittenen spuug ik op de grond zeg maar
Als ik een rokje aan heb (ja ik heb er wel 1) dan loop ik ook helemaal rechtop en dan ben ik een veel erger kutwijf.
Oud 28-10-2002, 07:47
Landslide
Landslide is offline
Als ik me rot voel trek ik vaak zo donker mogelijke kleren aan en maak ik mezelf heel donker op, om mensen 'af te stoten'. Ik denk dat je aan mn kleren heel goed kan zien of ik iemand in de haren ga vliegen of omhelzen.
Citaat:
ik pas mn kleding altijd aan mn bui aan, als ik mezelf kut voel dan trek ik wijde kleren aan.....als ik me goed voel dan ga ik voor de kleren waarvan ik dan denk dat ik er goed mee uitzie.....
Bij mij ook wel hetzelfde..
Oud 28-10-2002, 10:25
shanli
shanli is offline
Citaat:
Floosje schreef:
Ja dat heb ik zeker. Als ik bijv mijn baggy broek aan heb met mn petje oid, dan voel ik me toch wat stoerder en zelfverzekerder dan wanneer ik een rokje met een strak truitje aanheb.
Op dat moment loop ik iets anders en kijk ook de hele tijd of alles goed zit enzo.

Ook als ik erg vrolijk ben trek ik wat vrolijkere en gekleurdere kleren aan, of als ik er een keer speciaal uit wil zien weer wat anders.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 10:30
Verwijderd
Ik denk dat ik dat niet zo sterk heb. Ik kan me leuk of afschuwelijk voelen in een rokje, maar ook in een wijde broek. Ik vind het wel heel leuk om er de ene dag heel lief'lijk bij te lopen, en de volgende dag heel stoer, en ik ga me dan waarschijnlijk ook wel iets stoerder/meisjesachtiger gedragen. En wat Roozie al zei, ik draai het ook om; ik trek echt uit de kast waar ik op dat moment zin in heb, dus bepaal ik als 't ware ook meteen m'n 'mood' voor de rest van de dag, of het typetje dat ik speel.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 13:55
AtHell
AtHell is offline
met mn nieuwe kapsel voel ik me een trance slut

mmz och t valt wel mee, ik denk dat t wel uitmaakt of ik een bandshirt met trui eronder aantrek, dickies trui of polo t heeft allemaal een beetje een andere uitstraling
Oud 28-10-2002, 14:06
Gwen.
Gwen. is offline
Het ligt eraan. De ene keer voel ik me kut en trek ik mijn grote rtui en broek aan en geen make-up en haar in een gefrommelde staart en mijn megasjaal om. De andere keer voel ik me kut en breng ik de hele ochtend door in de badkamer met scheren scrubben, doe ik mijn leukste sophisticated kleertjes aan en mijn mooiste ake-up en steek ik mijn haar op enzo en hoop ik dat ik em beter ga voelen. Maar ja je heb meerdere soorten je kut voelen natuurlijk. En ik heb bandshirtjes waarbij ik helemaal blij word als ikdenk wanneer ik ze heb gekocht .
Oud 17-06-2004, 00:54
Verwijderd
Nou als ik hippe artyfarty kleding draag voel ik me poorleno en dan wil ik overal in gaan knippen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 00:55
GRRR
GRRR is offline
lol
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 00:56
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Hermione schreef op 17-06-2004 @ 01:54 :
Nou als ik hippe artyfarty kleding draag voel ik me poorleno en dan wil ik overal in gaan knippen
Aaaaw! Maar verknipte kleding is juist arty hoor!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 00:56
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 17-06-2004 @ 01:55 :
lol
vooral ik jouw kale bolletje GRRR en in je piem0l
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 00:59
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Noé schreef op 17-06-2004 @ 01:56 :
vooral ik jouw kale bolletje GRRR en in je piem0l
hah wat? dronken snol. je wilt zeggen dat je veel lol hebt als mijn hoofd en mijn piemeltje zit in je hol ?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 01:02
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 17-06-2004 @ 01:59 :
hah wat? dronken snol. je wilt zeggen dat je veel lol hebt als mijn hoofd en mijn piemeltje zit in je hol ?
ik heb het ook tien keer gelezen en niet begrijpen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 01:33
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Roozie schreef op 27-10-2002 @ 12:47 :
aan sommige dingen kleeft iets, bijv die trui die je van je vriendje/vriendinnetje hebt gekregen.
dirty mind de gexte
Oud 17-06-2004, 01:35
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
schimmel schreef op 17-06-2004 @ 02:33 :
dirty mind de gexte
las 't er ook in juh.
Oud 17-06-2004, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 17-06-2004 @ 02:02 :
ik heb het ook tien keer gelezen en niet begrijpen
Oke ik leg het wel weer uit snelle jelle's.

Hermie zei:

En toen zei GRRR:

lol

En toen zei iiiiiiik:

vooral ik jouw kale bolletje GRRR en in je piem0l (knippen dus, en ik moest in zijn)

okee een beeeetje kir maar niet overdrijven mensen!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 14:03
leucomelas
leucomelas is offline
ik voel me heel sexy in een strak shirtje, heel relax in een wijd shirt... kort rokje ligt eraan, als ik in een goede bui ben voelk me sexy, in een klote bui voelk me lomp *grote dikke benen etc* en tja, baggy kleding, is gewoon mezelf, dus voelk me relax en op mn gemak. alsk kakkleding draag voelk me weer heel netjes en moek mezelf ok anders gaan gedragen en alsk me werkkleding aanhebt voelk me ineens heel volwassen...
Oud 17-06-2004, 14:05
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Ik ben zowieso altijd al stoer
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 14:16
Sade
Sade is offline
Citaat:
Roozie schreef op 27-10-2002 @ 12:47 :

Helemaal eens.
Reageren

Regels voor berichten