Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2004, 20:23
Kissjoeh
Kissjoeh is offline
Kzit een beetje met een probleem.. 2 weken ongeveer geleden had ik een vriend, het is dus allemaal nog heel erg vers.
Het ging naar mijn gevoel gewoon goed en khad niet echt het idee dat er iets mis was, maar hij voelde dit dus blijkbaar anders..
Opeens kwam hij er een middag mee (we gingen ff naar het dorp want hij moest foto's ophalen en ik ging mee).
Hij had het me helemaal uitgelegd, maar ik vatte het niet echt, alles ging langs me heen en als hij zei begrijp je me zei ik standaard ja..
Later begon ik erover na te denken en vond ik het eigelijk een hele rare rede.. hij was niet superverliefd, en als we langer wat zouden hebben en misschien wel nog wat verder zouden gaan, zou hij me nog meer pijn doen..?? Kheb nog heel vaak hierover met hem gepraat en ik was het later helemaal met hem eens.

Maar nu vertelt hij me dat hij me mist, datie nog steeds heel erg veel om me geeft. Afgelope zaterdag wilde hij wat afspreken, maar dat heb ik niet gedaan omdat ik denk dat ik dat gewoon niet kan zeg maar..(dit was allemaal via msn)
Ik had hem gevraagd hoe hij zich voelde en hij zei dat hij zich heel klote voelde en kon aan hem zien dat hij het ook echt meende.. Hij vertelde dat dit het verstandigste was wat hij ooit heeft gedaan, maar wel een van de moeilijkste en dat hij nog steeds stapel op me is..
Ik hoorde dit en ik weet nu dus helemaal niet waarom hij het heeft uitgemaakt?? Hij is stapel op me, maar bang datie me later pijn doet.. Snap er dus ff niks van. Maar jah, we draaien nu echt om elkaar heen en het voelt klote.. Heb geen idee hoe ik op hem moet reageren, en of ik op hem in moet gaan. Wil hem echt wel terug maar ik weet niet wat ik nouw van hem en zijn gevoelens voor mij moet geloven..

En oke ik ben net 14, dat weet ik.. Ik zou me nergens druk om moeten maken en van me leven moeten genieten. Maar als ik op deze leeftijd me al zo voel, kan ik dit moeilijk negeren toch?
Het is allemaal een beetje vaag maar ik hoop echt dat jullie het een klein beetje snappen en me kunnen helpen..

Thnx!
Oud 15-06-2004, 21:17
Balance
Balance is offline
Hij vond je blijkbaar wel leuk, maar was niet verliefd.
Dat is geen basis voor een relatie en het is niet eerlijk tegenover jou als hij dan toch die relatie in stand houdt: hij heeft het uitgemaakt.
Toch geeft ie om je en mist ie je.
Dat is hoe ik de situatie zit. Niet bijzonder raar, maar wel vervelend natuurlijk.
Ik denk dat je er wijs aan hebt gedaan om niet met hem af te spreken. Zet hem even aan de zijkant en richt je op andere dingen.
Het heeft geen zin om hem terug te nemen als hij heeft aangegeven niet super verliefd te zijn. Dan kom je namelijk in hetzelfde schuitje terecht als waar je voorheen in zat..
Oud 16-06-2004, 05:56
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
Kissjoeh schreef op 15-06-2004 @ 21:23 :
Maar nu vertelt hij me dat hij me mist, datie nog steeds heel erg veel om me geeft. Afgelope zaterdag wilde hij wat afspreken, maar dat heb ik niet gedaan omdat ik denk dat ik dat gewoon niet kan zeg maar..(dit was allemaal via msn)
Ik wil je vriend niet afkraken, of zeggen dat hij het niet was.
Maar dit is ook nie de beste manier vind ik, als je egt nog om iemand geeft dan zou je dat persoonlijk aan die persoon moeten vertellen.

Want misschien zit hij achter MSN, met de gedachte om jou eerst lkkr te maken en daarna weer keihard te dumpen (of iets in de richting).
Dus net zoals Balance zegt, zet hem uit je hoofd.
En ga verder met je leven!!
Er zijn nog genoeg andere jongens op de aardbodem, en er zal heus wel weer een nieuwe voor jou tussen zitten!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 11:09
ikuh
ikuh is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-06-2004 @ 22:17 :
Hij vond je blijkbaar wel leuk, maar was niet verliefd.
Dat is geen basis voor een relatie en het is niet eerlijk tegenover jou als hij dan toch die relatie in stand houdt: hij heeft het uitgemaakt.
Toch geeft ie om je en mist ie je.
Dat is hoe ik de situatie zit. Niet bijzonder raar, maar wel vervelend natuurlijk.
Ik denk dat je er wijs aan hebt gedaan om niet met hem af te spreken. Zet hem even aan de zijkant en richt je op andere dingen.
Het heeft geen zin om hem terug te nemen als hij heeft aangegeven niet super verliefd te zijn. Dan kom je namelijk in hetzelfde schuitje terecht als waar je voorheen in zat..
Kan toch nog komen?
Oud 16-06-2004, 13:49
Kissjoeh
Kissjoeh is offline
Hij heeft het wel persoonlijk uitgemaakt.. Maar kheb hem alweer een paar keer gesproken en het komt er op neer dat hij me terug wilt, en wat hij moet doen zodat ik hem vergeef.. Tuurlijk wil ik dat, maar ik weet niet hoe. En ik weet ook niet of het wel slim is..??
Oud 16-06-2004, 14:22
Dzjes
Dzjes is offline
Hangt een beetje van jezelf af..

Geloof je hem? Denk je dat je hem nog kunt vertrouwen? In elk geval.. als je echt nog met hem wilt samenzijn.. praat gewoon eens met hem, mss is hij nu echt wel verliefd op je..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 23:47
Balance
Balance is offline
Citaat:
ikuh schreef op 16-06-2004 @ 12:09 :
Kan toch nog komen?
niet binnen 2 weken imo.
Oud 17-06-2004, 20:57
kayce
kayce is offline
Blijkbaar was hij zich niet zo bewust van zijn gevoelens tot hij je echt kwijt was. Of hij mist niet jou, maar andere dingen dat kan ik niet beoordelen .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten