Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2004, 20:21
Lindatje
Lindatje is offline
Dag mensen...ik heb echt een dilemma...

Sinds 3 jaar heb ik last van rugklachten waardoor ik bijna niet kan sporten. Ik had er verder nooit last van omdat ik een zeer slanke bouw heb. Maar nu komt er me toch een buikje aan...en daar kan ik dus niet tegen...heb ik nooit gehad dus ik wil er vanaf!
Ik kan bijna geen buikspier oefeningen doen ivm rugklachten.
Nu vraag ik me af of er misschien andere manieren zijn om toch een beetje een platter buikje te krijgen...
Ik eet op zich niet vet; gewoon aardappels vlees groenten en pasta...
Ik vind het echt klote...Ik ben echt niet dik maar ik voel mezelf zo niet prettig dus als iemand tips heeft; graag.
Ik zag dat er nog een topic was met strakke buik maar ik vond het daar niet bij passen omdat dit niet over iets standaards gaat...als jullie mening anders is hoor ik het wel.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:38
Verwijderd
Op zich zijn buikspieroefenigen volgens mij juist ook goed tegen een zwakke rug, dat zei mijn fysio iig, want dan compenseren je buikspieren je rugspieren oid. Misschien zou je eens naar een fysio kunnen gaan voor je rug en/of dan vragen hoe je wel buikspieroefeningen kunt doen?

Er bestaan van die buikspieroefening-'apparaten' (niet zoveel soeps, 'k kan niet echt omschrijven wat het is, maar misschien ken je ze), misschien lukt het daarmee?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:42
Lindatje
Lindatje is offline
Hey meis...thanx...je hebt gelijk; die oefeningen zijn er ook. Die heb ik ook gehad en heel lang volgehouden maar nu zit ik al een tijd zo erg met mijn rug dat als ik die oefeningen doe ik er alleen maar meer last van krijg. Mijn fysio raadde me ook aan om dit nu een tijdje niet te doen maar ja nu krijg ik wel die *** buik.
En zo'n ding (abroller geloof ik) hebben mijn ouders wel maar ik kan m niet kwijt op mijn 12m2 haha...en dan nog gaat dat te hard in mijn rug...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten