Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2002, 21:42
knijtert!
knijtert! is offline
Ten eerste wil ik zeggen BLADE RUNNER ROELT ZWAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ten tweede... zit ik beetj vast... walkthrought heb ik zoizo al een hekel aan... Maar ik wist het ni meer en ben ik toch gaan kijken...
En ik ik ben er nog ni uit...
Wie helpt me?
ik ben in de riolen en heb dus mn auto verloren en word ik gezocht door de cops...
Ik ben weer naar de dierenwinkel geweest heb hem ondervraagt en gedreigt met met mn geweer... maar NIET doodgeschoten...
Verder kan ik nu met niemand meer iets nuttigs bespreken of zitten deuren op slot...
Ik kan alleen in het riool een beus in waar 2 politie agenten staan... klaar om mij neer te schieten, het is (volgens mij onmogelijk, want ik heb het al vaak geprobeert) de agenten te killen (ik krijg er niet eens 1 dood).
volgens de walktrouhgt zouden de agenten weg moeten gaan als je vlucht en weer terug komt... maar ik heb het al zovaak geprobeert...en ze blijven en gaan dus ni weg...

Wat zou ik vergeten kunnen zijn of wat moet ik doen?
Oud 06-05-2002, 22:12
knijtert!
knijtert! is offline
help me... please...
Het spel is te kewl om ni meer te spelen omdat je ni verder komt
Oud 07-05-2002, 18:36
knijtert!
knijtert! is offline
ik wil antwoord....
please
Oud 07-05-2002, 19:08
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Geen idee meer wat je moest doen! Ik heb het spel al 3/4 jaar geleden uitgespeelt ofzo (ja mijn Engels is uitstekend om een Walktru te lezen), en ik weet precies waar je bent enzo, maar sorry, ik weet het niet. Maar als ik het pas geleden nog zou hebben gespeelt, zou ik nog niet weten waar je ongeveer zit aangezien het spel ZOVEEL verschillende kanten op kan gaan door je keuzes. Dus de beste manier om verder te komen is om een hintboek te kopen bij de betere spellenboer.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 21:38
Verwijderd
Knijtert, neem de telefoon op in je appartement. Dit kan hetgene zijn wat je over het hoofd hebt gezien (al ben ik er niet 100% zeker van)...Als dit niet mogelijk is (doordat een gozer met wit haar en een geweer je appartement in beslag heeft genomen) moet je de telefoon opnemen in de kamer boven het ontplofte gebouw op DNA Row.
Volgens mij moet je op dat moment namelijk Guzza contacten en hem ontmoeten in het riool ( daar waar de 2 agenten staan, deze zullen weg zijn na het telefoontje)....

Nogmaals, ik weet dit niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 23:47
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Knijtert, neem de telefoon op in je appartement. Dit kan hetgene zijn wat je over het hoofd hebt gezien (al ben ik er niet 100% zeker van)...Als dit niet mogelijk is (doordat een gozer met wit haar en een geweer je appartement in beslag heeft genomen) moet je de telefoon opnemen in de kamer boven het ontplofte gebouw op DNA Row.
Volgens mij moet je op dat moment namelijk Guzza contacten en hem ontmoeten in het riool ( daar waar de 2 agenten staan, deze zullen weg zijn na het telefoontje)....

Nogmaals, ik weet dit niet zeker.
Ik ken niet komen op DNA row omdat ik geen "auto" meer heb.
Of ken ik daar komen via riool of andere manier?

In ieder geval bedankt
Oud 11-05-2002, 12:54
Verwijderd
Ja alle locaties zijn nu als het ware verbonden met elkaar via wegen die voorheen nog niet toegankelijk waren...

Zo kun je via het riool praktisch overal komen. Nightclub Row, Chinatown of Animoid Row...
je kunt in DNA Row komen via de trap in de computerkamer van de 'Twins'. Daar kun je de telefoon gebruiken (dat grote lompe apparaat )

Als je nog niet bij de Twins bent geweest, dan kun je in DNA Row komen via de Brady Building, dat weer bereikbaar is via Chinatown.
Bovendien is er ook nog een telefoon is Taffy Lewis' club op Nightclub Row. Ook deze locatie is via het riool te bereiken.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:10
Retarded
Retarded is offline
je hebt er wel haast bij he?!?!
Reageren

Regels voor berichten