Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2004, 16:11
michelfcdb
michelfcdb is offline
hoe kun je aan het gedrag van een meisje zien of ze jou leuk vind als je bij haar in de buurt bent?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2004, 16:13
Dzjes
Dzjes is offline
Hangt sowieso er al van af wat voor een type meisje ze is ,als ze erg verlegen is, zal ze sowieso nog veel verlegener worden in jouw buurt. Ook zal ze soms es bedeesd je aandacht vragen voor iets stoms, of heel hard blozen als je iets tegen haar zegt, zo'n dingen.

Andere meisjes zullen dan weer eerder je aandacht trekken, subtiele hints geven,..
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 16:14
Verwijderd
Als je gewoon in haar buurt rondhangt, dan kun je er niet veel aan zien. Ja, als ze 'ga toch eens weg' snauwt, dan vindt ze je iig níét leuk.

Als je met haar praat, dan kan het zijn dat ze je leuk vindt als ze veel lacht, vriendelijk is, je af en toe even aanraakt, van het gesprek genoet, zich meisjesachtig gedraagt, etc. Maar het kan ook zijn dat ze je dan gewoon aardig vindt.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 16:22
lso
lso is offline
*Denkt aan zichzelf*

Ik probeer af en toe eens te kijken... maar als de jongen in kwestie net terugkijkt draai ik mijn hoofd weg Ik zal beetje blikken proberen ontwijken en zal me wel wat onwennig gedragen of iets stiller...

Hangt echt af van persoon naar persoon.. en 'plagen is liefde vragen' heeft ook wel iets

x
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:25
Isha
Isha is offline
Citaat:
michelfcdb schreef op 25-06-2004 @ 17:11 :
hoe kun je aan het gedrag van een meisje zien of ze jou leuk vind als je bij haar in de buurt bent?
Als ze je geil bespringt uiteraard. Maar sommigen spelen natuurlijk ook wel eens hard-to-get en dan bespringen ze je alleen maar.
Oud 25-06-2004, 20:44
filia dei
filia dei is offline
Jah, en als ze je echt leuk vind gaat ze je nadoen om in de smaak te vallen. Dus neemt ze je stop woordjes over, en je gedrag, en zal ze het vaak met je eens zijn.

En er bestaat ook iets als 'spiegelen' geloof ik. Dan doet ze bewegingen na die jij ook op dat moment maakt bevoorbeeld aan je neus krabben of een slok cola/bier/chokomel nemen.

Enneh... ze gaan heel stom lopen giegelen om elk ietsiepietsieste stom grapje dat je maakt. Dus gewoon een paar flauwe opmerkingen maken. En als zij van der stoel valt van het lachen dan heeft ze ofwel héél aparte humor ofwel ze is helemaal hotel-de-botel-tot-over-haar-oren-ondersteboven-waarschijnlijk-inclussief-absurde-obsessies-smoorverlieft op jou

Liefs Filia
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 13:30
liefdesvlinder
liefdesvlinder is offline
als ze niet met haar handen uit haar haar kan blijven om het in perfecte staat te zwieren voor jou dan zit het wel goed
en de eeuwige glimlachjes he
Oud 26-06-2004, 16:33
michelfcdb
michelfcdb is offline
ok thnx allemaal, als ze dan zegt dat de volgende keer als ik haar zie dat ik dan een knuffel krijg en kusjes, en op msn praat ze de hele tijd met mij, is ze dan verliefd of doet ze dan gwoon aardig?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
filia dei schreef op 25-06-2004 @ 21:44 :
Jah, en als ze je echt leuk vind gaat ze je nadoen om in de smaak te vallen. Dus neemt ze je stop woordjes over, en je gedrag, en zal ze het vaak met je eens zijn.

En er bestaat ook iets als 'spiegelen' geloof ik. Dan doet ze bewegingen na die jij ook op dat moment maakt bevoorbeeld aan je neus krabben of een slok cola/bier/chokomel nemen.

Enneh... ze gaan heel stom lopen giegelen om elk ietsiepietsieste stom grapje dat je maakt. Dus gewoon een paar flauwe opmerkingen maken. En als zij van der stoel valt van het lachen dan heeft ze ofwel héél aparte humor ofwel ze is helemaal hotel-de-botel-tot-over-haar-oren-ondersteboven-waarschijnlijk-inclussief-absurde-obsessies-smoorverlieft op jou

Liefs Filia
Nou ja, dat spiegelen doe ik ook met mijn vriendinnen en andere mensen die ik mag, geloof ik..

Maar idd Als ze je vaak aankijkt of juist niet, als ze lacht en je graag aanraakt. Als je haar beter kent en ze kietelt je en dergelijke. Oeioei.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 17:18
filia dei
filia dei is offline
Citaat:
michelfcdb schreef op 26-06-2004 @ 17:33 :
ok thnx allemaal, als ze dan zegt dat de volgende keer als ik haar zie dat ik dan een knuffel krijg en kusjes, en op msn praat ze de hele tijd met mij, is ze dan verliefd of doet ze dan gwoon aardig?
Die knuffels en kusjes lijken er wel op dat ze je leuk en lief vind.
En als ze de hele tijd met je praat op msn, nou jah, dan hoef je niet per definitie verlieft te zijn. Ze kan je ook gewoon erg aardig vinden of misschien ben je een hele boeiende gespreks partner.
Maar nogmaals die knuffels en kusjes zijn een goed teken
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 18:28
Verwijderd
Citaat:
michelfcdb schreef op 26-06-2004 @ 17:33 :
Dat klinkt in elk geval alsof je ze lief & leuk vindt . Of ze verliefd is, daar kun je niet achter komen door alleen haar gedrag af te lezen, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 23:58
soapenis
soapenis is offline
Ik weet niet of je het aan het gedrag van een meisje kan zien of ze je leuk vind. dus één tip: voer haar dronken. Als zijn dan speciaal voor jou haar broek+string omlaag doet vind ze je leuk anders niet
Oud 27-06-2004, 00:01
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
soapenis schreef op 27-06-2004 @ 00:58 :
Ik weet niet of je het aan het gedrag van een meisje kan zien of ze je leuk vind. dus één tip: voer haar dronken. Als zijn dan speciaal voor jou haar broek+string omlaag doet vind ze je leuk anders niet
neuh, dan is ze geil en dronken. Zegt nog niets of ze je leuk vindt of niet. Als ze echt dronken is, zou ze iedere lantaarnpaal wel neuken die ze tegenkomt -_-
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Isha schreef op 25-06-2004 @ 18:25 :
Als ze je geil bespringt uiteraard. Maar sommigen spelen natuurlijk ook wel eens hard-to-get en dan bespringen ze je alleen maar.
Ik kan uit eigen ervaring stellen dat dit niet klopt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 02:20
Verwijderd
als ze spontaan aan het masturberen gaat als ze je ziet dan zit het in elk geval wel snor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten