Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004 / VWO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2004, 16:29
*Floortje*
*Floortje* is offline
Ook mensen hier met Spaans? Wat vonden jullie ervan? Goed gemaakt? Ik vond het vooral erg veel En geloof niet dat ik het durf na te kijken (*schijtluis*, as usual ). Mocht een 3.1 halen voor een 6, en denk dat dat wel is gelukt, dus.... afwachten maar
Oud 04-06-2004, 16:33
Marie Jane
Marie Jane is offline
ik wou dat je spaans kon kiezen op onze school
Oud 04-06-2004, 16:39
*Floortje*
*Floortje* is offline
Jaaa, tis echt leuk! Maar wel jammer dat wij Spaanserds echt als állerállerlaatsten nog aan ons examen zaten te zwoegen, terwijl de rest al blij buiten rondhuppelde. Ach, wij halen tenminste alles uit die examens wat er in zit.
Oud 04-06-2004, 16:41
Marie Jane
Marie Jane is offline
nou ja ik had vanmorgen ook nog tekenen / kunstgeschiedenis dus dat scheelde niet zo veel (maar oke jullie waren echt de laatste)
Oud 04-06-2004, 16:47
hi
hi is offline
benieuwd wat je op zo'n examen hebt! Er zullen wel weinig op scholieren zitten die dat examen hebben gemaakt.
Oud 04-06-2004, 16:55
*Floortje*
*Floortje* is offline
Citaat:
hi schreef op 04-06-2004 @ 17:47 :
benieuwd wat je op zo'n examen hebt! Er zullen wel weinig op scholieren zitten die dat examen hebben gemaakt.
Mja, het zijn, net als bij Frans en Engels (en vast ook Duits ), gewoon teksten met veel vragen. Vond de teksten eigenlijk vrij droog, niet uitermate boeiend. Maarjaaaaa, we wachten maar even af.

En idd, denk niet dat er veel mensen hier zullen zijn die Spaans hebben, maar het viel te proberen
Oud 04-06-2004, 16:56
*Floortje*
*Floortje* is offline
Citaat:
Marie Jane schreef op 04-06-2004 @ 17:41 :
nou ja ik had vanmorgen ook nog tekenen / kunstgeschiedenis dus dat scheelde niet zo veel (maar oke jullie waren echt de laatste)
Haha, lekker puh

(maar hoe ging het?)
(al mag ik dat natuurlijk niet vragen in een topic 'Spaans' )
Oud 04-06-2004, 16:58
Marie Jane
Marie Jane is offline
ging goed! maar we de laatste in de school met examen en meer leraren dan leerlingen in het lokaal (we zaten niet eens in de gewoonlijke gymzaal, maar ik een klein lokaaltje)
Oud 04-06-2004, 17:57
*Floortje*
*Floortje* is offline
Citaat:
Marie Jane schreef op 04-06-2004 @ 17:58 :
ging goed! maar we de laatste in de school met examen en meer leraren dan leerlingen in het lokaal (we zaten niet eens in de gewoonlijke gymzaal, maar ik een klein lokaaltje)
Haha, gezellig

Bij ons deed vandaag een journalist mee (onze school is dit jaar door de Volkskrant uitgekozen om verslag over te doen ), ook geestig...
Oud 04-06-2004, 21:52
the tourist
the tourist is offline
Hoeveel jaar hebben jullie dan Spaans gehad?
Want bij mij op school kan je ook Spaans kiezen, maar zij doen er geen examen in omdat het examen ver boven hun niveau ligt geloof ik. Bij mij op school krijgt iedereen in 3 vwo Spaans en daarna kunnen ze het kiezen. Ze hebben het dus 4 jaar gehad.

Gewoon nieuwsgierig
Oud 04-06-2004, 23:03
Balance
Balance is offline
Ik zou dat ook wel willen hebben ja. Dan kon ik dat ellendige Frans weg doen
Maar bij ons op school doen ze daar dus niet aan. Helaas...
Oud 20-06-2004, 10:22
*Floortje*
*Floortje* is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 04-06-2004 @ 22:52 :
Hoeveel jaar hebben jullie dan Spaans gehad?
Want bij mij op school kan je ook Spaans kiezen, maar zij doen er geen examen in omdat het examen ver boven hun niveau ligt geloof ik. Bij mij op school krijgt iedereen in 3 vwo Spaans en daarna kunnen ze het kiezen. Ze hebben het dus 4 jaar gehad.

Gewoon nieuwsgierig
In de tweede kan je Spaans kiezen als je gymnasium doet, en voor havo en ath. is het zelfs verplicht t/m de derde klas. Daarna mag je zelf weten of je ermee doorgaat en dat heb ik dus gedaan - heb het dus 5 jaar gehad.

Regels voor berichten