Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spelletjes-site *KLIK* Weet niet of je er iets aan hebt, maar je kan allicht even kijken. Veder kan je misschien sowieso wel iets vinden via de site van scouting Nederland en dan zoeken bij programmatips ofzo... En een soort van Levend stratego, maar dan dus met kleuren? Moet niet zo moeilijk zijn. Blauw wint van groen, rood wint van geel, verzin maar iets geks. Of kwartet, kleuren die met elkaar mengen, of dus de figuren als kleur aanduiding gebruiken en die op kaartjes zetten, 4 kleuren die met elkaar mooi mengen, losse kleuren, de primaire en secundaire kleuren...Kan allemaal... Kleurentikkertje. Soort schipper mag ik over varen,alleen dan dus met de kleur rood bijvoorbeeld, die mogen vrij over (als ze dat in hun kleding hebben zitten),anders kunnen ze getikt worden... Je kunt het zo gek niet verzinnen! Je hebt zelfs nog de mogelijkheid om ze elkaar te laten verven / schminken... Bij de Hema kan je van die afwasbare verf halen Succes |
![]() |
||
Citaat:
dat mocht ik vroeger nooit ![]()
||
Citaat:
Ook altijd leuk, levend galgje. Of dat ze met een stuk vlees op hun hoofd door een bak met piranhas moeten zwemmen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |