Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De shortcut verwijst naar het volgende bestand: "C:\Program Files\Microsoft Visual Studio\VB98\Wizards\PDWizard\PDCMDLN.EXE" Als je dat niet hebt, misschien heb je 't niet geinstalleerd .. (ik heb trouwens de enterprise versie; daar kan 't misschien ook aan liggen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor een extern project van school hebben we de opdracht gekregen een nieuwe website te maken voor een meubelbedrijf. Dit bedrijf had al een website, maar wilde een nieuwe welke meer functies had, er beter uitzag en tevens zelf te onderhouden was. Nu deed een reclameburo dat en dat kostte dus iedere keer weer heel veel geld. De website wordt zowel inhoudelijk als grafisch onderhouden. Dat grafische gedeelte heb ik met een VB-applicatie opgelost. In mijn VB-applicatie kun je een foto openen, een bepaald vooraf vastgesteld formaat over de foto heenschuiven en en het geselecteerde gebied uitknippen. Na het kiezen van een categorie foto (algemeen, slapen of wonen) wordt de foto lokaal opgeslagen, verstuurd naar de FTP van de website en lokaal weer verwijderd. Een PHP-random script op de FTP zorgt ervoor dat de foto automatisch in de random verschijnt ![]() Het is een leuk programma geworden, alleen je moet er net iets aan hebben ![]() |
![]() |
|
Je kan ook andere programma's gebruiken om setup's te maken.
Bijvoorbeeld Innosetup Of wat ik je aanraad, Nsis (van de makers van winamp, en het is open source!)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Visual Basic form in mijn website laden? Stuiterbal20 | 10 | 09-04-2009 16:13 | |
Software & Hardware |
[XP] Installeren - Hoe doe je dat het snelst? Verwijderd | 15 | 06-10-2008 21:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verenigde Staten van Europa TisKicking | 38 | 08-12-2005 14:02 | |
Software & Hardware |
[Alg] Forum als desktopapplicatie Verwijderd | 38 | 21-09-2005 12:30 | |
Games |
[req] Battleship/destroyer/zeeslagje multiplayer dafelix | 6 | 22-07-2003 11:08 | |
Software & Hardware |
[Windows] Excel formule Compugreen | 8 | 03-08-2002 20:04 |