Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2004, 18:29
R-J-N
R-J-N is offline
Ik maak voor een examen-presentatie op school een poster van een object wat ik "tentoongesteld" heb...

nu zou ik graag de onderste letters, spellend Alter Ego, dezelfde kleuren in banen willen geven als de graffiti...kan iemand mij in Alfred Jodokus Kwak taal uitleggen hoe ik dat kan doen?
Oud 23-06-2004, 18:32
hanki2*2
hanki2*2 is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 18:37
Captain N
Captain N is offline
graffiti ding selecteren met selectie tool en kopieren,Letters selecteren met de magic wand (toverstafje), , nieuwe laag aanmaken en in die laag 'paste into' doen (dan plak je dat graffiti ding als het ware in de letters)
Of je kan met een brush zelf de kleuren aanbrengen.

Oud 23-06-2004, 18:42
Ostard
Ostard is offline
wil je nou de zelfde kleuren geven aan de letters..... das toch niet zo moeilijk

waarschijnlijk als ik het zou doen dan gaat het anders maar maakt niet uit...

neem een plaatje met de jusite kleuren die je wilt hebben als tekst groter uiteraard als de tekst die je er wilt hebben staan

ga dan naar je layers houd ctrl ingedrukt en druk met je linker muis knop (zo selecteer je de tekst) op de tekst layer... klik dan de texture layer aan (het plaatje 5 zinnnen terug) doe dan ctrl + shift + I (reverse je de selectie) druk dan op Delete

dan trek je een big smile etc.....

Of

Je neemte het plaatje dat je wilt selecteer je helemaal door Ctrl + A in te drukken dan ga je naar Edit -> Define pattern geef het een leuke naam zeg dan OK dan Selecteer je de tekst die je wilt hebben door op de tekst layer te drukken terwijl je Ctrl ingedrukt houd vervolgens zeg je Edit -> Fill

en trek je weer zo'n grijns
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 18:43
Ostard
Ostard is offline
heej ik was te langzaam ....
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 23:54
R-J-N
R-J-N is offline
k thnx allemaal...

zal het allemaal eens uitproberen morgen...
Reageren

Regels voor berichten