Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn vader woonde vroeger bij Pieter Jan Biesheuvel ( (voormalig??) kamerlid CDA) in de straat. Die kwamen we een paar jaar geleden op vakantie tegen en toen ben ik wel heel stoer met zijn gezin (vrouw+ 2 jongens) naar het strand geweest...
niet dat ik ooit van hem gehoord had Ohja, ik heb ook bij Georgie (die van TMF) op school gezeten.
||
Citaat:
En Coen Flink had een huis in 1 van de parken van m'n Vader...
|
De zoon van de beste vrienden van me ouders is een bekende nederlander, hij acteerde in een soap serie GTST
Een hele te gekke jongen en ziet er ook nog goed uit . We maken altijd veel lol als we hem zien En het grappigste is dat ik hem eerst niet echt kende van TV, heel soms maar gezien Dus zijn me zussen en ik geen fan van hem, dat vind hij wel handig Als hij in Frankrijk (daar woon ik) bij ons langs komt, kan hij goed relaxen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
owja: de dochter van Vanessa zat bij mij op school.
Helmut Lotti kwam ik (+ouders & zus) tegen in Amerika (niet dat we hem herkende, we kwamen er pas achter dat hij het was toen we hem op tv zagen). Youp van 't Hek ben ik tegengekomen in het omniversum, hij was zeer irritant.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik woonde om de hoek bij Dinand van Kane en ik zie die Direct jongens ook af en toe. dat is dus niet persoonlijk kennen maargoed Wat is de wereld toch klein. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
een achternicht van mn vader ofzo is maartje van weegen., die heeft haar naam laten veranderen maar ze heeft eigenlijk ook mijn achternaam
In het dorp hier woont marlayne van het songfestival, komt regelmatig bij ons in de winkel dochter van herman van veen heeft tot vorig jaar bij mij op school gezeten |
![]() |
|
ehm ik ken er geen echt goed, dus als je me naam noemt dan weten ze niet wie ik ben
maar ik heb ze emer dan 1 keer gezien en meestal ook een praatje gemaakt ![]() erwin krol emiel ratelband en die kerel van rtl boulevard, die hier in het midden staat ![]()
|
Wij stonden heeel lang geleden eens op de zelfde camping als Rene Soutendijk in Belgie, mn broer speelde daar met haar zoontje geloof ik.
En ik zat vroeger op school met neefjes en nichtjes van iemand die in GTST speelde, ze speelde Silvia geloof ik. Mn moeder is Willibrord Frequin eens tegen gekomen, mn broertje was toen klein en zat te huilen omdat ie geen koekje mocht ofzo ergens in een stad. En hij begon zich ermee te bemoeien dat mn moeder hem het koekje moest geven. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar het was een ouwe chagerijn die nooit iets wilde zeggen, zich te goed voelde voor iedereen en géén kinderpostzegels wilde kopen ![]() ![]()
||
Citaat:
Bespaart mij weer wat moeite...
|
![]() |
|
|