Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Tomorrow <333333333333333333
November Spawned A Monster We Hate It When Our Friends Become Succesfull Certain People I Know suedehead probeer Ouija Board, Ouija Board te vermijden though ![]() maar eerlijk is eerlijk hij was op z'n allergeniaalst in the Smiths met Marr en daar moet je alles van kopen, nee, niet downloaden, kopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
interesting drug irish blood english heart download gewoon suedehead |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() xgawegx |
![]() |
||
Citaat:
![]() Over elke band kan je interessant lopen doen, feit is dat The Smiths een grote invloed zijn geweest voor heel veel bands. Ik hou veel van the Smiths, maar Morrissey is niet mijn idool ofzo, daar is te eng voor met zijn gouden schakelarmband. Ken vrij weinig van hem, nummer van You are the quarry op Oorgasm cd klonk wel okee. Ik ga het nieuwe album vanavond maar eens downloaden (ik ben 2500 mp3's armer en ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen..) ![]()
Laatst gewijzigd op 20-06-2004 om 14:53. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
omg dat klinkt wel erg 'core' 2004 is zo te zien het jaar van de comeback - pixies, prince, cure, duran duran, kraftwerk blablabla en ik ontken ook niet dat ik sinds een maand of 3,4 geleden me pas begon te verdiepen in the smiths, niet echt in morrissey zelf -ik vind hem solo een heel stuk minder-, maar the smiths hebben me harder geraakt dan iedere andere band waar ik ooit naar heb geluisterd en waar ik nu nog steeds jaren later verslaafd aan ben dus ik betwijfel of het voor mij pers. wel een hype is. ik heb ook nooit naar iets soortgelijks geluisterd, eigenlijk altijd binnen hetzelfde genre, rock, gebleven en doe naar mijn weten niet echt mee aan hypes ik zou bijvoorbeeld ook niet naar een morrissey opstreden gaan als hij hier in de buurt kwam, gewoonweg omdat er een wereld van verschil tussen morrissey solo en the smiths zit imho. maar er is idd wel degelijk sprake van een hype rondom the smiths/ morrissey op 't moment. maar what the hey, misschien bs ik wel Laatst gewijzigd op 20-06-2004 om 19:43. |
![]() |
||
Citaat:
Bezoek bijv een willekeurig placebo forum wat een uitgebreide geschiedenis heeft en trek je conclusies. Er zijn genoeg mensen die The Smiths al 20 jaar kennen, er zijn ook genoeg mensen die The Smiths pas heel recentelijk ontdekt hebben. Either way, het valt nu op. Maar vind je het gek dat dat gebeurt als Morrissey na lange tijd met een nieuw album komt wat veel aandacht krijgt in de media? Ik niet. En Bram; voor zover ik weet heeft Morrissey sinds het begin van zijn solocarriere al succes. Zijn albums zijn bijna in elke cd winkel te vinden. Dus het is geen ikhebgeldnodig comeback ofzo, totaal niet.
Laatst gewijzigd op 20-06-2004 om 19:40. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
aniewee: d'r stond een nummer op de laatste Oorgasm cd, t klonk wel aardig.. maar niet mijn ding. Textueel iets te veel boodschap en te weinig poetisch.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
luister Verwijderd | 500 | 06-08-2007 02:05 | |
Muziek |
het ultieme oordeel - eindlijsten 2004 Tom Violence | 62 | 24-01-2005 21:16 | |
Muziek |
Jaarlijstjes 2004 antigone | 241 | 04-01-2005 19:37 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc? telluriet | 500 | 16-11-2004 21:04 | |
Muziek |
Wat heb je gekocht op muziekgebied? telluriet | 500 | 28-06-2004 22:48 | |
Muziek |
Iemand met dezelfde smaak tips geven topic Roxy | 204 | 21-06-2004 07:16 |