Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2004, 14:31
Dinootje
Dinootje is offline
k heb een tijdje geleden hier gezet dat ik problemen had met mijn vriend.
Nu heb ik ook verteld dat ik het uit had gemaakt, en dat ik me daar zo slecht onder voelde.
NU niet meer.

Ik was vrijdag in de stad, en na een gesprek met hem eerder die dag, waar hij nog gewoon aan me zat. Voelde ik me een stuk beter en had ik de hoop dat het weer goed zou komen.

Ik was dus vrijdag met een vriedin in de stad, kijk ik bij de fietsenstalling zie ik mijn ex met zijn ex kussen. Hij zei altijd ik heb niets met der en ik hoef niets met der.
Niet dat me dat nu wat aan zou gaan, maar voelde me behoorlijk gekloot, was net 5 dagen uit!.

Nu heb ik hem daar mee geconfronteerd en hij zei, ja het is een gevoel en dat moet nog ontwikkelen. Ik wil niet mijn hele leven vrijgezel blijven.

Met andere woorden, ben ik dus maar blij dat ik die player kwijt ben!.
Maar eigelijk voel ik me nog steeds k.t als ik hem met haar zie, voel ik me zo ongelofelijk alleen.
wat kan ik hier aan doen, met het idee dat ik hem wel iedere dag gewoon zie, omdat we dezelfde hobby hebben?

Groetjes Dinootje

Laatst gewijzigd op 21-06-2004 om 14:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2004, 14:33
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Euhm, volgends mij is dit forum bedoeld voor vragen enzo... ik denk dat hier een slotje op komt.
Der is trouwens een lucht je hart topic... ik denk dat dit daar beter thuishoort
Oud 21-06-2004, 15:05
Verwijderd
Ik heb dat ook weleens gehad, die jongen zei ook dat hij z'n ex nóóit meer terug wou. Totdat ze 1x met haar vingers knipte (bij wijze van spreken ) en weg was hij, terug bij z'n ex.
Ik had toen nog maar 2 weken wat met hem, dus ik kwam er wel weer overheen.

Maar zie het eens zo: die jongen is heel wanhopig, hij wil gewoon graag een vriendin! Jij hebt het uitgemaakt en daarna ging hij naar z'n ex terug. Dan is die ex dus 2e keus en jij niet.
En die opmerking van hem alleen al "ik wil niet m'n hele leven vrijgezel blijven." Dat zegt toch genoeg.. Misschien vindt hij haar dus niet eens zo heel leuk, maar is hij gewoon superwanhopig. Hij kan niet alleen zijn.

Maar jij kunt daar juist wel sterk genoeg voor zijn. Het is logisch dat je je nu alleen voelt, maar probeer veel leuke dingen te doen met vriendinnen enzo. Het is helemaal zo slecht nog niet om ff een tijdje alleen te zijn en tot jezelf te komen. Uiteindelijk kom je er dan sterker uit.
Gun jezelf de tijd om verdrietig te zijn. Je mag best een tijdje huilen en er heel veel over praten. En dan na een tijdje denk je er steeds minder aan en ben je opgelucht. Dan ga je allemaal leuke dingen doen en voel je je veel blijer dan toen je in die relatie zat.

succes
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:27
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 21-06-2004 @ 16:05 :
Ik heb dat ook weleens gehad, die jongen zei ook dat hij z'n ex nóóit meer terug wou. Totdat ze 1x met haar vingers knipte (bij wijze van spreken ) en weg was hij, terug bij z'n ex.
Het is uit met je vriendin (vervelend, kun je je behoorlijk kut door voelen), en je ex staat voor je klaar. Nou nou nou, wat moeten we hem dat kwalijk nemen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:32
bluebird
bluebird is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-06-2004 @ 16:27 :
Het is uit met je vriendin (vervelend, kun je je behoorlijk kut door voelen), en je ex staat voor je klaar. Nou nou nou, wat moeten we hem dat kwalijk nemen.
ja maar bekijk het dan eens van haar kant? (altijd 2 kanten proberen te zien)
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:43
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
bluebird schreef op 21-06-2004 @ 16:32 :
ja maar bekijk het dan eens van haar kant? (altijd 2 kanten proberen te zien)
Ah, en omdat zij zielig is moet ze maar flink geknuffeld worden? Het gaat me juist om zijn kant van het verhaal, haar kant hebben we al gehoord. Alicia kwam al met een eigen verhaal over een relatie van wel 2 weken (dat is gewoon geen relatie maargoed), het lijkt me dan niet meer dan fair dat iemand ook zijn kant belicht.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Het was niet uit hoor. En ik noemde het trouwens ook geen relatie.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 17:35
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
*kleine discussie*

Daarom doe ik ook nooit zo'n uitspraken van: 'Ik zou nooooit dit of dat doen!' Kan niemand je verder op afrekenen.
Oud 21-06-2004, 18:09
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Kan nooit lang duren met die ex .
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 21:26
Dinootje
Dinootje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-06-2004 @ 16:43 :
Ah, en omdat zij zielig is moet ze maar flink geknuffeld worden? Het gaat me juist om zijn kant van het verhaal, haar kant hebben we al gehoord. Alicia kwam al met een eigen verhaal over een relatie van wel 2 weken (dat is gewoon geen relatie maargoed), het lijkt me dan niet meer dan fair dat iemand ook zijn kant belicht.

Ik ben niet zielig, en heb zeker geen knuffel nodig. Heb het notabene zelf uitgemaakt!. Maar ik vraag alleen om hoe ik dit probleem kan oplossen, omdat het mij pijn blijft doen, en ik hem zo weer terug zou nemen als hij terug zou komen.

Het feit dat hij voor mij klaar staat met een gesprek: Mag ik lachen?? Tijdens dat gesprek heeft ie wel 3x gevraagt wat voor ondergoed in aanhad, wat voor een BH en hij trekt zo mijn truitje open om der in te kijken! Zit ook nog aan mijn kruis. Heb hem gezegt dat ik daar niet van gedient was. Wie staat dan voor wie klaar?
Oud 21-06-2004, 21:28
El Kim
El Kim is offline
Zo te horen is het een loser en je moet blij zijn dat je van hem af bent.
Oud 22-06-2004, 13:16
beesdje
beesdje is offline
ik snap da ut moeilijk is maar da zal ook nog wel even blijven en ut maak nie uit of ut zijn ex is of iemand anders maar ut doet tog wel pijn als je je ex zie zoene met een ander da heb ik nu ook nog na anderhalf jaar terwijl k al een nieuwe vriend heb 9 maanden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten