![]() |
|
Wie heeft er nog geen Playstation 2 of is van plan eentje te kopen? Beter gezegd: wie heeft er zin in de PSTwo, de opvolger van de PSOne? Ik ga er in ieder geval eentje kopen (en daarna natuurlijk direct GTA SA
![]() Nog geen fotootjes gezien van de PSTwo, kijk dan eventjes hier: http://www.tweakers.net/nieuws/34346? Leuk dingetje, ziet er volgens mij niet zo mooi uit als zijn grote broer, maar wel handiger ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De PSX is ook wel leuk en handig, lijkt mij; maar die is niet zo goedkoop (is al eerder een HTPC) ... PSP is ook tof, maar ik zou een dergelijk toestel vooral voor film gebruiken. Aan portable games heb ik weinig (loop al altijd rond met gsm + mp3, in mijn gsm zitten wat games voor als ik me verveel).
||
Citaat:
![]() Naja, sony zakt zowizo nog in zijn prijs, denk maar aan de Ps 2, koste eerst 1000 gulden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Naja, het ding zal vast wel verkopen, genoeg "hippe" mensen die zo'n ding willen. Denk alleen dat het ze veel klanten zal kosten als ze hem inderdaad introduceren met een prijs van 350 euro. Helemaal omdat hij later uitkomt dan de Nintendo DS en die ook nog eens alle gba sp spellen kan spelen. |
![]() |
||
Citaat:
graphics, want mijn pc pwnt alle ps2 kontjes bij elkaar :\ ![]() Tgaat mij zoals ik eerder zei (je had et zeker niet tegen mij? ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Externe hardeschijf voor PStwo? -SoloWolf- | 1 | 09-08-2006 19:44 | |
Games |
Spelen van importgames op je ps2 'I'he Prophet | 53 | 24-04-2005 17:56 | |
Games |
Grand Theft Auto: San Andreas wat je MOET weten/ en wilt weten tommiegun | 500 | 17-12-2004 19:46 | |
Games |
Playstation kopen om als DVD-speler te gebruiken. Verwijderd | 15 | 16-11-2004 20:45 | |
Games |
Hoe bevalt GTA San Andreas DG | 35 | 04-11-2004 17:46 | |
Software & Hardware |
DVD-speler of Playstation 2 Saarah | 17 | 22-10-2004 10:56 |