![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik gebruik ook extra mild. Weet je ergens denk ik dat het niet waar is dat je een pigmentsnor of iets anders krijgt, want waarom zou het dan nog in de winkel staan! En als je dat stukje van spemmey leest dan zie je dat er staat: ik denk niet dat die harsstrips kwaad kunnen,maar die ontharingscreme ervan wel,dat bevat veels te veel chemicalieen,waardoor het zo,n reactie geeft!! nee,ik denk niet dat je er last van krijgt,je moet alleen wel erg opassen als je het in de zomer doet en daarna gelijk in de zon gaat,kijk je huid is dan zo geirriteerd en in die ontharings spullen zitten bepaalde stoffen way dan weer een bepaalde reactie geeft,waardoor je dat kan krijgen!! in de winter had ik er ook geen last van,maar ik heb het in de zomer gedaan en ben gelijk in de zon gegaan!! hartstikke fout dus...ik gebruik nu ook een sunblock,maar ook tegen het gewone licht,het is nu alweer donkerde aan het worden namelijk!! Dus dit betekent dat je gewoon niet gelijk de zon in moet gaan, en waarom zou je dat doen? Je doet het gewoon s'avonds die ontharingscreme. Dan heb je zeker 8 uur geslapen voordat je de zon ingaat en dan zijn de chemicaliën al zeker uitgewerkt. Dus gewoon rustig gebruiken hoor ik ga me ook geen zorgen meer maken. |
![]() |
||
Citaat:
Lijkt me een beetje onlogisch
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik gebruik het niet meer omdat ik absoluut geen risico wil lopen op zoŽn pigmentvlek...en hoe ze het nu gekregen heeft weet ik ook niet daar kan je alleen maar naar gissen...feit is dat wel meer meiden het hadden die daar hadden gereageerd. En er zijn ook andere manieren om je bovenlip te ontharen dus makkelijk zat toch? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ze nemen dan een klos garen en doen een lus om hun nek. Daarna maken ze nog een soort lus en daarmee worden heel snel de haartjes eruit getrokken. Gaat snel, makkelijk en kost ongeveer 3 euro. Bovendien blijven de haartjes lang weg!
|
|