Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *wijst* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar daar ben ik het echt volkomen mee oneens. Zij zijn echt veel slimmer dan ik. Eerlijk waar... ze weten echt veel meer nuttige dingen. Terwijl vwo alleen maar van die theoretische troep leert. Bovendien zijn bijna alle vwo'ers lui ![]() Maar goed... conclussie: Jij bent helemaal niet minder dan je vriend omdat hij een toevallig vwo doet. Nu merk je 't misschien omdat je nog op school zit. Maar over een paar jaar is dat hele verschil echt helemaal verdwenen. Ik bedoel hoeveel volwassen ken jij nu nog die op elkaar neerkijken (of tegen elkaar opkijken) omdat die andere een hogere opleiding heeft... Ik heb 't tenminste nooit gemerkt Kus Filia [pfoeh, lang verhaal hč? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je daarna hbo gaat doen en je ziet dat veel van je vrienden moeite hebben met dat vwo en eigenlijk niet veel meer doen dan de havo en daarna ook hbo gaan doen, heb ik zoiets van, ja nouja....raar... Vwo is inderdaad theoretischer, terwijl havo mensen vaak wat praktijkgerichter zijn, en daarom bijv. sociaal veel sterker vaardig kunnen zijn dan iemand die bijv. vwo doet. Opleiding is een lastig iets een relatie, het brengt een scheiding aan, je kunt er maar beetje grapjes over maken, dan uit je je jaloers ook meteen op een grappige manier ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het is alsof ik niet leef! Dreamer1234 | 21 | 15-11-2016 08:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Wie wint de verhalenwedstrijd? Verwijderd | 160 | 28-03-2006 11:53 | |
Liefde & Relatie |