Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zoals Loontjuh zegt, kijken naar mooie mannen, daar heb ik nu ook totaal geen behoefte aan, maar ik denk dat mannen in het algemeen wel graag kijken naar andere vrouwen ![]() Laatst gewijzigd op 23-06-2004 om 10:25. |
![]() |
||
Citaat:
Seks is het belangrijkst voor mannen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kijk, hij kijkt de hele tijd en ontkent het. Mja, dat voelt niet echt geweldig. Maar ik ga me er niet druk over maken. Dat is gewoon een meisje wat hij 1 keer in de trein ziet en daarna waarschijnlijk nooit meer. Bovendien zat 'jij' (als vriendin) er naast. En het is puur uiterlijk gericht. Hij weet helemaal niets over haar. Misschien vindt hij haar wel knapper.. of niet eens knapper maar dat ze mooiere.. weetikveelwat heeft. Nja, so be it. Als meisje zie je toch ook wel eens een leuke jongen over straat lopen waarvan je denkt 'wow'. Ik begrijp wel dat het niet fijn voelt, maar om hier nou boos over te gaan lopen doen of zo.. nah.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het komt misschien ook doordat hij wel vaker dingen voor me heeft verzwegen enzo. Ik leef niet graag in een droomwereld, ik wil gewoon weten hoe het zit. Ik ben ook eerlijk over zulke dingen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als hij er eerlijk over is, wordt er toch ook een groot probleem van gemaakt? Dan moet hij in detail gaan uitleggen wat hij leuker vond dat dat meisje dan aan jou om vervolgens te horen te krijgen dat-ie harteloos is om dat te zeggen tegen z'n vriendin en bla bla bla. Ik kan me wel voorstellen dat-ie daar weinig behoefte aan heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, dan toch maar liever meteen de waarheid. Dat hij die waarheid niet durft te geven is z'n eigen zwakte, niet de schuld van z'n vriendin. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is natuurlijk nogal jezelf martelen om dat soort vragen te gaan stellen aan je vriend. Ik ben het met grl eens dus, dat dingen verzwijgen en niet vertellen wat hij mooier vindt aan een ander meisje heel verschillend is. Waarom wil je die dingen in godesnaam weten van hem? Wat doe je jezelf aan? Hij weet ook wel dat wanneer hij zegt dat hij dat andere meisjes knapper vindt jij vervolgens gaat zitten mokken en je onzeker voelt, terwijl JIJ degene bent van wie hij houdt. Ik vind het tamelijk logische dat hij boos wordt van die vragen. Ik zou er ook chagerijnig van worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jouw vriendje maakt er niet een of ander geheim van, dat je denkt "wtf verbergt hij voor me".. hij is er gewoon open over. En dat betekent niet een uitgebreid verslag iedere keer, waarmee hij je pijn doet, maar gewoon normaal.. niet zo schijnheilig.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat jij dat makkelijk uit kan leggen, niet iedereen denkt hetzelfde als jij! Mijn vriend zou daar bijvoorbeeld echter over na moeten denken en daar heeft hij dus geen zin in. Hij zou het ontzettend benauwend vinden wanneer ik hem telkens zou pushen mij te vertellen waarom iemand zo mooi is of wat dan ook. JIJ vindt dat makkelijk om te zeggen en kunt dat zo uitleggen. Voor HEM ligt dat misschien niet zo, zijn hersens werken niet hetzelfde als de jouwe. Je wil dat hij doet zoals jij doet, nou.. dan had je lekker met jezelf een relatie moeten nemen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar kijken, gapen en blijven kijken, diegene volgen tot ze weg is, en de eigen partner vervolgens volledig negeren op dat moment is iets té ver gaan. En dat was dus zo op de trein, hij bleef kijken, en als ik iets zei bleef hij stijfjes zitten en atwoordde kort. En om nog een tikkeltje verder te gaan: hij legde zijn haren goed en bleek even in de war toen ik hem iets vroeg. Vreemd toch. Meer ah ik heb me daar niet zo druk om gemaakt, enerzijds voelt het goed omdat ik zie dat zij belangstelling heeft voor mijn vriend, maar anderzijds kan ik de jaloersheid natuurlijk niet onderdrukken ![]() Het zit zo dat we soms beiden over een mooi meisje babbelen, bijvoorbeeld dat ik ook zo'n jasje zou willen of iets dergelijks en dan praten we open over iemand anders maar er is volgens mij een reeel verschil tussen kijken/apprecieren/belangstelling tonen en tussen 'blik zoeken'/verward zijn/blozen/blijven kijken en enkel daarvoor belangstelling tonen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg dit ook uit ervaring hoor. Mijn vriend denkt totaal anders dan ik. In het begin belde hij me bijvoorbeeld nooit, maar zei wel me te missen. Ik begreep dat niet. Ik zelf denk "He, ik mis Kaper, ik ga hem even bellen". Hij denkt "He, ik mis Kim" en op het idee me te bellen komt hij dan gewoon niet. Ook de vraag waarom hij van mij houdt kan hij niet beantwoorden, terwijl ik zo tien dingen op kan noemen. Hij denkt echter gewoon niet zo, hij kan dat niet op die manier verwoorden. Dergelijke verschillen moet je accepteren van elkaar. Ik moet accepteren dat hij van mij houdt, zonder te weten waarom hij nu zoveel van mij houdt want dat kan hij niet uitleggen. Ik kan hem dan wel elke keer weer opnieuw die vraag gaan stellen, maar dat zorgt alleen maar elke keer opnieuw weer voor de teleurstelling dat hij antwoordt met 'ik weet het niet'. Dat is er bij jou denk ik ook een beetje aan de hand. Doordat hij geen antwoord geeft op jouw vragen, worden ze voor jou alleen maar belangrijker en hoe meer jij vraagt hoe minder antwoord hij wil geven. Mijn vriend zegt er uit zichzelf overigens ook erg weinig over, maar ik hoef dat ook echt niet te weten. Ook als hij niet af en toe zei iemand mooi of sexy te vinden, zou ik er niet naar vragen. Het interesseert me niet en ik word er alleen maar onzeker van. Hij gaat nu steeds meer uit zichzelf zeggen omdat hij minder bang is voor mijn reactie, mede doordat ik er dus niet meer naar vraag en niet meer over doorga wanneer hij een opmerking maakt. Het is pas sinds heel kort dat we dat soort gesprekken gewoon kunnen hebben hoor en sinds ik dus gestopt ben met dat 'uithoren' komt het er steeds meer vanzelf uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind eerlijkheid ook ontzettend belangrijk hoor, maar op dit gebied vind ik je gewoon nogal overdrijven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder kijk ik ook erg graag naar zowel jongens als meiden, daar heb ik tenslotte ogen voor gekregen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Verhalen & Gedichten |
op zoek naar onderwerpen! Snippie | 14 | 08-01-2003 17:07 | |
ARTistiek |
het maisveldincident substantial | 4 | 28-02-2002 19:35 |