Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2002, 14:20
Gwenniej
Gwenniej is offline
Vind jij dat dit kan, of vind je waarneer het uit is dat je dan niet nogmaals met dezelfde moet beginnen?

en zit er verschil tussen of jij of hij het heeft uitgemaakt?

kortom je ex terugnemen een do of een don't ?
Oud 28-04-2002, 14:40
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:
Vind jij dat dit kan, of vind je waarneer het uit is dat je dan niet nogmaals met dezelfde moet beginnen?

uhm.. alsje nog iets voor hem voelt waarom niet?
Oud 28-04-2002, 15:29
bas_1985
bas_1985 is offline
nee ben er niet op tegen maar weet uit ervaring dat het toch niet echt werkt...

succes ermee!
Oud 28-04-2002, 15:48
Black Reina
Black Reina is offline
D o n 't!!!!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 16:22
Gup
Gup is offline
hey,

kben al weer 9 maanden trug bij mijn ex vriend, dus euhm, nahja ik vind dus dat het echt wel kan!

Het is zelfs beter. In de tijd dat het uit is geweest zijn we allebei een stuk ouder geworden en begonnen we allebei te beseffen dat we elkaar toch wel heel erg misten. Het is er dus eigenlijk alleen maar beter op geworden!

Dus als het goed voelt, ga er voor!

Kusje Gup
Oud 28-04-2002, 16:31
B@DG!RLinLOVE
B@DG!RLinLOVE is offline
Citaat:
Gup schreef:
hey,

kben al weer 9 maanden trug bij mijn ex vriend, dus euhm, nahja ik vind dus dat het echt wel kan!

Het is zelfs beter. In de tijd dat het uit is geweest zijn we allebei een stuk ouder geworden en begonnen we allebei te beseffen dat we elkaar toch wel heel erg misten. Het is er dus eigenlijk alleen maar beter op geworden!

Kusje Gup

hoelang is het uitgeweest?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 16:35
Gup
Gup is offline
11 maanden....
waarin wij, om eerlijk te zijn, nog wel een paar keer met elkaar gezoend hebben. Maar, ik heb in die tijd ook een andere vriend gehad en het daar zelfs mee uitgemaakt omdat ik besefte dat ik nog van mijn ex vriend hield.

Kusje Gup
Oud 28-04-2002, 16:54
marieke16
marieke16 is offline
het is nu ook uit met mijn vriend en nu is het dus mijn ex en ik blijf natuurlijk hopen dat het weer goed komt maar dat merk ik wel maar als hij het weer wil proberen dan zeg ik natuurlijk geen nee... want ik hou nog zielsveel van hem...
groetjes, marieke
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 17:37
Piccola
Piccola is offline
Ik vind dat het zeker wel kan! Heb het zelf ook een keer gedaan. Maar goed, het is toen na 1,5 maand wel weer uit gegaan!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 17:46
Druppel
Druppel is offline
Citaat:
Gup schreef:
hey,

Kusje Gup
heb precies hetzelfde verhaaltje
*~xXx~*Druppel*~xXx~*
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 20:45
Wendy'tje
Wendy'tje is offline
DO

maar uit ervaring denk ik dat het uiteindelijk niet zal werken, helaas
ik ben op het moment verliefd op mn ex, das best wel minder (om ut maar ff netjes te zeggen) en ik zou um zo terug nemen, alleen moet hij dan van gedachte veranderen, hij is van mening dat ie er nog niet aan toe is..

veel geluk

Wendy.
Oud 28-04-2002, 20:51
aeris318
aeris318 is offline
Mijn ex en ik hebben na iets meer dan een jaar weer iets. In de tussentijd heb ik nog andere vriendjes gehad, maar het gevoel wat ik bij mijn ex had was altijd beter. Bij hem voel ik me gewoon op mijn gemak
Oud 28-04-2002, 21:13
Rio
Rio is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:

Nee ik zal een exvriendje niet terug nemen.... want het is niet voor nix uitgegaan.... Je kunt misschien later wel nog iets met hem beginnen, maar ik ben van mening dat je dan eerst weer elkaar moet leren kennen en praten waarom het fout is gegaan (dit moet je zoiezo doen)
Wie het ook uit heeft gemaakt of maakt dat boeit me niet zoveel het ging in ieder geval niet lekker en het ging fout en wie er dan een punt achter zet tja dat maakt niet uit het is in ieder geval duidelijk dat het niet (meer) ging.

IK zou niet meer terug gaan naar mijn ex..

Het hangt ook van de situatie af, bedenk goed waarom het is uitgegaan en of je het toch weer opnieuw wilt proberen... dat je niet opnieuw wordt "gekwetst" of "pijn" wordt gedaan..

liefs, Rio
Oud 29-04-2002, 04:04
Verwijderd
Citaat:
Rio schreef:

Nee ik zal een exvriendje niet terug nemen.... want het is niet voor nix uitgegaan.... Je kunt misschien later wel nog iets met hem beginnen, maar ik ben van mening dat je dan eerst weer elkaar moet leren kennen en praten waarom het fout is gegaan (dit moet je zoiezo doen)
Wie het ook uit heeft gemaakt of maakt dat boeit me niet zoveel het ging in ieder geval niet lekker en het ging fout en wie er dan een punt achter zet tja dat maakt niet uit het is in ieder geval duidelijk dat het niet (meer) ging.

IK zou niet meer terug gaan naar mijn ex..

Het hangt ook van de situatie af, bedenk goed waarom het is uitgegaan en of je het toch weer opnieuw wilt proberen... dat je niet opnieuw wordt "gekwetst" of "pijn" wordt gedaan..

liefs, Rio
Idd.. heb niet veel aan toe te voegen---
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 10:03
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:

Hmmz...Ik weet niet...Als het om een stomme reden is uitgegaan en je denkt dat het toch wel weer zal lukken als één van jullie (of allebei) zich een beetje aan kan passen, dan moet het denk ik wel lukken.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 11:36
Gwenniej
Gwenniej is offline
Nou kijk ik had 9 maanden wat met hem
waarvan de laatste 3 maanden alles behalve leuk waren.
toen had ik het uitgemaakt.
We hebben elkaar niet echt meer gesproken en laatst zei hi jdat hij me nog leuk vond ( het was toe n3 manden uit)

Nou jah laatst hek hem toen weer gezien en nu vink hem weer leuk en we hadden weer gezoend etc.

maar tis zo... als we elkaar in het echt zien dan gaat alles goed ma we hadden een afstandsrelatie, en over msn en aan de foon hadden we altijd ruzie.

nou jah als jullie nog meer info nodig hebben, schreeuw dan maar
Oud 01-05-2002, 16:59
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Hangt denk ik ook af waarom het is uitgegaan...

Maar m'n laatste ex zou ik never niet terugnemen. Hij zou nl. het liefste wel de lusten maar niet de lasten willen hebben en dus alleen met me omgaan wanneer het hem uitkomt. Ja daahaag daar doe ik dus mooi niet aan mee!!
Oud 01-05-2002, 18:50
Verwijderd
Ligt geheel aan de omstandigheden.
Waar lag het aan.
Wie maakte het uit.
Met welke reden.
Was het iets van buitenaf waardoor het misging.
Hoe zijn jullie allebei veranderd.
Wat heb je er voor over.

Zoveel dingen kun je opnoemen. Naja het is niet voor niets je ex. Op twee punten. Het is een ex, dus er is een tijd geweest dat het goed ging.. dus het zou weer goed kunnen gaan. Maja het is ook een ex omdat het blijkbaar ergens niet goed zat, dus er is ook een grote kans dat het weer fout gaat.
Naja kweenie..

Ik heb maar 1 ex, en ik had liever gehad dat ik geen enkele ex had, dus die hoef ik echt niet meer terug..
kweet het eigenlijk niet echt
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 14:29
GSUSINDUSTRY
GSUSINDUSTRY is offline
Don't!!!

Waarom?

Als het uitgaat gaat het met een reden uit vind ik. Het is gewoon zinloos om weer met diegene wat te beginnen. Zo denk ik erover. Vaak is mijn gevoel ook niet meer zo als ie eerst was. Alles verandert ook gewoon. En dan heb heb ik er nog weinig behoefte aan. We hebben het samen een kans gegeven maar het heeft niet mogen werken. Jammer dan maar als vrienden door het leven.

Dit voelt natuurlijk alleen zo voor mij. Ik kan me dikwijls voorstellen dat er genoeg uitzonderingen hier in zijn!

Liefs
Oud 04-05-2002, 18:13
lausie
lausie is offline
kijk toen het uit was tussen mij en me vriend toen uhh ging dat ni om hem dat hij dat wil maar door zijn ouderzz en hij wou me terug duz..ik heb hem terug genomen!!xxxxxxxxxxxxxxxx sterkte
en duzzzz ligt aan de situatie
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 20:43
Stier17
Stier17 is offline
Soms kan zo'n tijdje uit elkaar wel goed uitwerken, en als de ander ook weer bij jou wilt zijn, dan zou ik het wel doen, maar asl er twijfels zijn bij een van beiden....
Het hangt er denk ik ook wel vanaf hoe je uit elkaar bent gegaan...
Oud 05-05-2002, 11:49
birthday
birthday is offline
hi color

Ik vind dat het eigenlijk wel kan hoor, ik heb op dit moment geen verkering maar met de jongen waar ik wat mee heb gehad heb ik gewoon heel veel x gehad.Als jij nog gevoelens voor hem hebt en hij nog voor jou, waarom probeer je het niet gewoon weer?XxX
Oud 06-05-2002, 13:11
Cameo
Cameo is offline
Never nooit niet!!!!!!!
Oud 06-05-2002, 13:20
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
net als bijna iedereen al zegt; ligt aan de reden

bij vreemdgaan ofzo : never

maar als het gewoon niet meer zo goed ging ofzo dan kan het wel naar mijn idee.
Oud 06-05-2002, 13:21
Verwijderd

Nou ik heb het dus 2/3 weken geleden uitgemaakt.....
Voor mijn gevoel ging het gewoon niet meer...
.Maar nu heb ik er best wel spijt van....Ik mis hem ontzettend....En hij mij ook.....Hij was hier afgelopen vrijdag want hij kwam zijn spullen ophalen en mijn spullen terug brengen....
Maar het voelde alsof ik hem voor het eerst ging ontmoeten.....
Want ik was zo zenuwachtig.....En toen was hij dus bij me thuis en toen stonden we weer te zoenen.....
Alsof we dat als de eerste keer deden.....
En nu smsen en bellen we wel iedere dag.....
Tja I still love him!!!
En we hebben samen besloten om te kijken hoe het verder gaat...
Dus ik weet niet of het nou werkt of niet!!

Groetjes +Kusjes van mij Jacqueline
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2002, 08:47
Roozie
Roozie is offline
Het kan, op voorwaardes

Want je moet hem alleen terugnemen als je er zeker van bent dat het deze keer niet meer foutgaat en daar moet je echt een heel goed gesprek over hebben.

Ik heb dit gedaan met mijn exvriendje de 1e keer, en daarna werd het alleen maar beter en leuker enz
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 10:29
Tox
Tox is offline
Ik heb het een maand geleden wel gedaan en daarvoor heb ik het zelfs mijn vriendin uitgemaakt.

In het algemeen zou ik zeggen, ligt aan de omstandigheden, maar als je beide van elkaar houdt dan is er toch niks mis mee!
Oud 10-05-2002, 19:48
Verwijderd
zou niks liever willen...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 02:21
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik kan hier maar een ding over zeggen: DONT!!! uit eigen ervaring spreek ik nu: ik had 1,5 jaar een vriend toen hij t uitmaakte...maar de behoefte voor sex was er nog en t was vertrouwd we zoenden dus nog wel en gingen ook met elkaar naar bed. Ik werd verliefd op een ander en hij ook maar toch liet k m niet gaan..een heel verstandig iemand heeft me toen geadviseerd hem niet trug te nemen hij zei; een kapotte relatie is net als een vaas...als ie eenmaal kapotgaat valt ie in duizend stukjes en dan kun je hem wel proberen te lijmen maar hij zal nooit meer tzelfde worden...
ik wou dit niet van deze persoon aannemen en we kregn weer iets met als gevolg dat het hele vertrouwen weg was tussen ons..we slaande ruzie kregen en ik er helemaal aan onderdoor ging! toen is ie vreemdgegaan en heeft ie t uitgemaakt voor die ander...ik ben nu bij de jongen op wie k eigenlijk diep in me hart al gek ben sinds de eerste keer dat het uit was met mn ex...k ben echt blij dat dat nog is goedgekomen..maar los daarvan de woorden die toen tegen me gezegd zijn zal ik nooit vergeten want zoals heel vaak achteraf gezien had die persoon gelijk hoe moeilijk dat soms ook kan zijn om dat in te zien! als de relatie al niet goed zat voor t uit ging begin er dan niet meer aan! en zeker niet als je gedumpt bent voor een ander! hou je trots!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 15:44
louis84
louis84 is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:

Gewoon doen, als het gevoel goed is, weet niet wrom jullie het uit hebben gemaakt, maar eenmaal uitgemaakt, blijft samen bij jullie in de herinnering. Maar als je nog veel van hem hou of om hem geef, of om hem denkt/droomt. DO it GIRLIE

Groetjes Louis suc6
Oud 12-05-2002, 09:40
Verwijderd
bij ons is het gister uitgegaan... hij wilde opzich nog wel proberen, maar ik wilde dat niet meer.. had er geen zin meer in... op dat moment dacht ik echt dat ik de goede keus had gemaakt... ik voelde me echt heel kut na het uitgaan... ik ben op msn gegaan en daar was hij ook... daar hebben echt een uur gepraat en we hebben elkaar huilend opgebeld, hij was helemaal in de war... we kijken vandag hoe we verder gaan want we zijn allebei nog verliefd op elkaar.... en de reden is eigenlijk maar stom en als we ons allebei een beetje aanpassen dan kan het misschien wel weer.... maar hij was heel erg bang dat als we het weer zouden proberen hij me voorgoed kwijt zou zijn ook als gewone vriendin.. maar ik zou hem nu dus heel erg graag terugwillen en ik weet zeker hij mij ook... ik zou mijn ex dus wel terugnemen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 10:05
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
tootsiewootsie16 schreef:
... we kijken vandag hoe we verder gaan want we zijn allebei nog verliefd op elkaar....
Sjongejonge zeg ...waarom is het dan uitgegaan als er nog liefde in het spel is bij beide kanten, moet je altijd doorstrijden wat voor klote situatie het ook mag wezen...maja das mijn mening
Oud 12-05-2002, 11:27
love is life
love is life is offline
Ik denk dat dat bij sommige mensen goed is als ze met hun ex verkeren alé iets terug beginnen maar ik zou in ieder geval toch niks niet meer met mijn ex willen hebben vraag me niet waarom want ik weet het niet...dus ni vragen he
Oud 12-05-2002, 11:45
Ninnoc
Ninnoc is offline
als hij je bedrogen heeft of beledigd ofzo--> nee eer aan jezelf houden

als het echt helemaal dood is ---> nee wordt toch nix meer

als je nog steeds van m houdt maar wegens omstandigheden isu uit gegaan--> ja heeft nog een kans
Oud 12-05-2002, 11:50
love is life
love is life is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
als hij je bedrogen heeft of beledigd ofzo--> nee eer aan jezelf houden
ja ma ge moet zien in welke omstandiheden he je bedrogen heeft

als het echt helemaal dood is ---> nee wordt toch nix meer
ma dat kan zijn dat dat komt omdat je elkaar al een tijdje niet meer hebt gezien

als je nog steeds van m houdt maar wegens omstandigheden isu uit gegaan--> ja heeft nog een kans
[B]
Reageren

Regels voor berichten