Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hey,
kben al weer 9 maanden trug bij mijn ex vriend, dus euhm, nahja ik vind dus dat het echt wel kan! Het is zelfs beter. In de tijd dat het uit is geweest zijn we allebei een stuk ouder geworden en begonnen we allebei te beseffen dat we elkaar toch wel heel erg misten. Het is er dus eigenlijk alleen maar beter op geworden! Dus als het goed voelt, ga er voor! Kusje Gup
||
![]() |
Citaat:
hoelang is het uitgeweest? |
![]() |
|
![]() |
11 maanden....
waarin wij, om eerlijk te zijn, nog wel een paar keer met elkaar gezoend hebben. Maar, ik heb in die tijd ook een andere vriend gehad en het daar zelfs mee uitgemaakt omdat ik besefte dat ik nog van mijn ex vriend hield. Kusje Gup
||
Citaat:
*~xXx~*Druppel*~xXx~* |
![]() |
|
![]() |
DO
maar uit ervaring denk ik dat het uiteindelijk niet zal werken, helaas ![]() ik ben op het moment verliefd op mn ex, das best wel minder (om ut maar ff netjes te zeggen) en ik zou um zo terug nemen, alleen moet hij dan van gedachte veranderen, hij is van mening dat ie er nog niet aan toe is.. veel geluk Wendy.
|
![]() |
Mijn ex en ik hebben na iets meer dan een jaar weer iets. In de tussentijd heb ik nog andere vriendjes gehad, maar het gevoel wat ik bij mijn ex had was altijd beter. Bij hem voel ik me gewoon op mijn gemak
![]()
||
![]() |
Citaat:
Wie het ook uit heeft gemaakt of maakt dat boeit me niet zoveel het ging in ieder geval niet lekker en het ging fout en wie er dan een punt achter zet tja dat maakt niet uit het is in ieder geval duidelijk dat het niet (meer) ging. IK zou niet meer terug gaan naar mijn ex.. Het hangt ook van de situatie af, bedenk goed waarom het is uitgegaan en of je het toch weer opnieuw wilt proberen... dat je niet opnieuw wordt "gekwetst" of "pijn" wordt gedaan.. liefs, Rio
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou kijk ik had 9 maanden wat met hem
waarvan de laatste 3 maanden alles behalve leuk waren. toen had ik het uitgemaakt. We hebben elkaar niet echt meer gesproken en laatst zei hi jdat hij me nog leuk vond ( het was toe n3 manden uit) Nou jah laatst hek hem toen weer gezien en nu vink hem weer leuk en we hadden weer gezoend etc. maar tis zo... als we elkaar in het echt zien dan gaat alles goed ma we hadden een afstandsrelatie, en over msn en aan de foon hadden we altijd ruzie. nou jah als jullie nog meer info nodig hebben, schreeuw dan maar ![]()
|
![]() |
Hangt denk ik ook af waarom het is uitgegaan...
Maar m'n laatste ex zou ik never niet terugnemen. Hij zou nl. het liefste wel de lusten maar niet de lasten willen hebben en dus alleen met me omgaan wanneer het hem uitkomt. Ja daahaag daar doe ik dus mooi niet aan mee!!
|
Verwijderd
|
Ligt geheel aan de omstandigheden.
Waar lag het aan. Wie maakte het uit. Met welke reden. Was het iets van buitenaf waardoor het misging. Hoe zijn jullie allebei veranderd. Wat heb je er voor over. Zoveel dingen kun je opnoemen. Naja het is niet voor niets je ex. Op twee punten. Het is een ex, dus er is een tijd geweest dat het goed ging.. dus het zou weer goed kunnen gaan. Maja het is ook een ex omdat het blijkbaar ergens niet goed zat, dus er is ook een grote kans dat het weer fout gaat. Naja kweenie.. Ik heb maar 1 ex, en ik had liever gehad dat ik geen enkele ex had, dus die hoef ik echt niet meer terug.. kweet het eigenlijk niet echt ![]() |
![]() |
|
![]() |
Don't!!!
Waarom? Als het uitgaat gaat het met een reden uit vind ik. Het is gewoon zinloos om weer met diegene wat te beginnen. Zo denk ik erover. Vaak is mijn gevoel ook niet meer zo als ie eerst was. Alles verandert ook gewoon. En dan heb heb ik er nog weinig behoefte aan. We hebben het samen een kans gegeven maar het heeft niet mogen werken. Jammer dan maar als vrienden door het leven. Dit voelt natuurlijk alleen zo voor mij. Ik kan me dikwijls voorstellen dat er genoeg uitzonderingen hier in zijn! Liefs
|
![]() |
hi color
![]() ![]() Ik vind dat het eigenlijk wel kan hoor, ik heb op dit moment geen verkering maar met de jongen waar ik wat mee heb gehad heb ik gewoon heel veel x gehad.Als jij nog gevoelens voor hem hebt en hij nog voor jou, waarom probeer je het niet gewoon weer?XxX ![]()
|
Verwijderd
|
Nou ik heb het dus 2/3 weken geleden uitgemaakt..... Voor mijn gevoel ging het gewoon niet meer... .Maar nu heb ik er best wel spijt van....Ik mis hem ontzettend....En hij mij ook.....Hij was hier afgelopen vrijdag want hij kwam zijn spullen ophalen en mijn spullen terug brengen.... Maar het voelde alsof ik hem voor het eerst ging ontmoeten..... Want ik was zo zenuwachtig.....En toen was hij dus bij me thuis en toen stonden we weer te zoenen..... Alsof we dat als de eerste keer deden..... En nu smsen en bellen we wel iedere dag..... Tja I still love him!!! En we hebben samen besloten om te kijken hoe het verder gaat... Dus ik weet niet of het nou werkt of niet!! Groetjes +Kusjes van mij Jacqueline |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb het een maand geleden wel gedaan en daarvoor heb ik het zelfs mijn vriendin uitgemaakt.
In het algemeen zou ik zeggen, ligt aan de omstandigheden, maar als je beide van elkaar houdt dan is er toch niks mis mee!
|
ik kan hier maar een ding over zeggen: DONT!!! uit eigen ervaring spreek ik nu: ik had 1,5 jaar een vriend toen hij t uitmaakte...maar de behoefte voor sex was er nog en t was vertrouwd we zoenden dus nog wel en gingen ook met elkaar naar bed. Ik werd verliefd op een ander en hij ook maar toch liet k m niet gaan..een heel verstandig iemand heeft me toen geadviseerd hem niet trug te nemen hij zei; een kapotte relatie is net als een vaas...als ie eenmaal kapotgaat valt ie in duizend stukjes en dan kun je hem wel proberen te lijmen maar hij zal nooit meer tzelfde worden...
ik wou dit niet van deze persoon aannemen en we kregn weer iets met als gevolg dat het hele vertrouwen weg was tussen ons..we slaande ruzie kregen en ik er helemaal aan onderdoor ging! toen is ie vreemdgegaan en heeft ie t uitgemaakt voor die ander...ik ben nu bij de jongen op wie k eigenlijk diep in me hart al gek ben sinds de eerste keer dat het uit was met mn ex...k ben echt blij dat dat nog is goedgekomen..maar los daarvan de woorden die toen tegen me gezegd zijn zal ik nooit vergeten want zoals heel vaak achteraf gezien had die persoon gelijk hoe moeilijk dat soms ook kan zijn om dat in te zien! als de relatie al niet goed zat voor t uit ging begin er dan niet meer aan! en zeker niet als je gedumpt bent voor een ander! hou je trots! |
![]() |
||
Citaat:
Groetjes Louis ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
bij ons is het gister uitgegaan... hij wilde opzich nog wel proberen, maar ik wilde dat niet meer.. had er geen zin meer in... op dat moment dacht ik echt dat ik de goede keus had gemaakt... ik voelde me echt heel kut na het uitgaan... ik ben op msn gegaan en daar was hij ook... daar hebben echt een uur gepraat en we hebben elkaar huilend opgebeld, hij was helemaal in de war... we kijken vandag hoe we verder gaan want we zijn allebei nog verliefd op elkaar.... en de reden is eigenlijk maar stom en als we ons allebei een beetje aanpassen dan kan het misschien wel weer.... maar hij was heel erg bang dat als we het weer zouden proberen hij me voorgoed kwijt zou zijn ook als gewone vriendin.. maar ik zou hem nu dus heel erg graag terugwillen en ik weet zeker hij mij ook... ik zou mijn ex dus wel terugnemen
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik denk dat dat bij sommige mensen goed is als ze met hun ex verkeren alé iets terug beginnen maar ik zou in ieder geval toch niks niet meer met mijn ex willen hebben vraag me niet waarom want ik weet het niet...dus ni vragen he
![]()
|
![]() |
als hij je bedrogen heeft of beledigd ofzo--> nee eer aan jezelf houden
als het echt helemaal dood is ---> nee wordt toch nix meer als je nog steeds van m houdt maar wegens omstandigheden isu uit gegaan--> ja heeft nog een kans
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Liefdes probleem.......... thijsz | 13 | 07-11-2004 10:52 | |
Liefde & Relatie |
kan dit wat betekenen? tikmaarwat | 11 | 25-07-2004 20:18 | |
Liefde & Relatie |
als je op een zeeeer botte manier bent geloodsd... Eurydice | 23 | 22-06-2003 16:21 | |
Liefde & Relatie |
please kan iemand me helpen ik kan wel janken wat moet ik doen:( **~yvie~** | 36 | 06-11-2002 07:44 | |
Liefde & Relatie |
Wat als het gigantisch op het randje hangt..? Verwijderd | 15 | 17-04-2002 18:57 |