Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
En ik vind haar niet goed. Ik vind het niet echt een gedicht, meer een opsomming van woorden, een soort notitiebriefje, maar dan gestructureerd. Maar wie ben ik? Oja, dat was waar: een ontactische oetlul!
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat kan....your opinion! ![]() IK vind het wel een gedicht ![]() Ik vind dit beslist geen mening in strofen>>>met dit gedicht impliceer ik niet van: "Ik vind dat".....tis toch echt een gevoel dat ik weergeef .......en wat betreft die rijm....tja...ik heb de rijm niet in een standaard vorm neer gezet..... Als je goed leest ![]() ![]() Bedankt voor je reactie!! ![]() doegiesssssssliefs mariamne |
![]() |
||
Citaat:
potverdrie wat is dan geen of wel een gedicht tacivds moet niet zo emmeren zeg... zow ![]() ![]() hihi go go mariamne go spreek je vanavond hoop ik ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
TIJD voor een WEDSTRIJD-poll Porcelain | 123 | 25-10-2007 22:44 | |
Liefde & Relatie |
Vaag, verdrietig en nog veel meer -Octavius- | 37 | 27-05-2006 18:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Bleef bij me Roosje | 16 | 08-04-2006 15:47 | |
Psychologie |
Ik en mijn (ex-)beste vriendin.... what to do! Verwijderd | 15 | 15-03-2005 19:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Religie is de oorzaak veel problemen en zou daarom verboden moeten worden.. Buskruitje | 204 | 22-01-2005 01:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |