Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2004, 19:37
ThugL!fe
ThugL!fe is offline
mensen me vriendin die ik nu heb.. heel lief en mooi meisje trouwens, denkt dat ik met me gedachten nog steeds bij me ex zit.. maar datt is absoluut niet zo.. en ik heb het al zo vaak tegen haar gezegd.. maar ze gelooft het niet .. nog tips??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2004, 20:13
Verwijderd
Blijven herhalen dat het niet zo is, ook al word je er gek van... Het is puur onzekerheid van je vriendin denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:05
Verwijderd
Je moet niet teveel je best doen haar van het tegendeel te overtuigen. Dat wekt alleen nog maar meer wantrouwen.

Als ze er weer over begint, kun je proberen te vragen waarom ze dat denkt. Misschien ligt het wel aan meer dingen dan alleen onzekerheid en kun je daar dan over praten.

Succes
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:09
Dzjes
Dzjes is offline
Je kan eens iets héel liefs voor haar doen/maken/kopen.. Een lief emailtje/smsje sturen op tijd en stond werkt ook wel

Probeer haar eens te vertederen, en bewijs zo dat je écht van haar houdt? Praten en blijven herhalen helpt ook wel
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:18
-=TsA=- Silence
-=TsA=- Silence is offline
Citaat:
Je kan eens iets héel liefs voor haar doen/maken/kopen.. Een lief emailtje/smsje sturen op tijd en stond werkt ook wel
Citaat:
Je moet niet teveel je best doen haar van het tegendeel te overtuigen. Dat wekt alleen nog maar meer wantrouwen.
oke, deze spreken elkaar tegen, als je vriendin je wantrouwd ben ik het met ******** eens. Te veel je best doen is niet goed, dan lijkt het of je iets vebergt... Toch wees lief voor haar ook al is ze enorm iritant... uiteindelijk wordt je beloont in de relatie die gebouwd is op vertrouwen ( hopelijk )
Oud 22-06-2004, 21:21
ThugL!fe
ThugL!fe is offline
maar ik ben al heel erg lief voor haar .. misschien komt het uit een vroegere relatie ofso kan dat??.. en wantrouwend ben ik ook niet.. want ik vertel de waarheid
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 22:01
Myuki
Myuki is offline
dump him...

ooh t is een meisje dan moet ik een nieuwe wijze uitspraak bedenken

dump her?

Ik weet t flauw... maar ik kan je toch niet helpen...

Je bent trouwens volgens mij wel schattig... vanwege je maar dat heeft er niks mee te maken.
Oud 22-06-2004, 22:40
Verwijderd
Gewoon het nooit over je ex hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 22:50
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-06-2004 @ 23:40 :
Gewoon het nooit over je ex hebben.

Dat maakt meisjes aan het kotsen van onzekerheid.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 22:50
Jordi
Jordi is offline
Waarom denkt ze dat je nog met je hoofd bij je ex zit? Er zal vast een reden voor zijn. Misschien is ze gewoon onzeker en dan moet je denk ik inderdaad gewoon heel lief voor haar doen ofzo.
Maar misschien is het ook iets wat jij doet. Misschien praat je veel over je ex of heb je nog veel spullen van haar ofzo. Als dat zo is, kun je daar misschien iets aan proberen te doen.
Ik denk in ieder geval dat je je vriendin moet vragen waarom ze denkt dat jij nog zo met je ex bezig bent.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 11:42
Verwijderd
Misschien wel eens aan gedacht dat ze het fijn vind om te horen dat ze de enige voor jou is?

Voorbeeld:

Zij: Je zit zeker nog steeds met je hoofd bij je ex...
Jij: Nee joh, das niet waar, ik vind jou helemaal geweldig..
Zij: Ow.. ja vast.. maarja..
Jij: Nee echt lieverd, ik ben helemaal gek op je!

etc. etc..

Krijg zelf soms weleens de neiging omdat bij mn vriendje te doen maarja, ik hou me in
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 16:19
ThugL!fe
ThugL!fe is offline
ja iets anders zeg ik niet meer.. en haar dumpen wil ik nie want ben egt verliefd op haar maarja..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 16:29
luchtballon
luchtballon is offline
Het niet/weinig over je ex hebben en je huidige vriendin ook ongevraagd bevestiging geven.
Dus zo af en toe zomaar zeggen dat ze zo lief is, wil meestal wel helpen
Oud 23-06-2004, 18:28
ThugL!fe
ThugL!fe is offline
tsjaa. mensen bedankt voor reacties .. zal ut dan tog maar blijven proberen he .. want ik hou tog van haar..
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 13:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon blijven zeggen dat het niet zo is.
Reageren

Regels voor berichten