Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2004, 09:13
Blenderhead
Blenderhead is offline
Goed, iedereen die wel eens goed wazig wordt heeft wel een eens een ongelukje gehad/veroorzaakt dat minder prettig was. Kom maar op

Ik herinner me dat ik vroegah wel eens geprobeerd heb om een bierflesje open te maken. Goed....Ik was al dronken, de hals brak af, m'n vinger bloedde als een rund door de alcohol. Het was maar een klein sneetje maar ik heb een hele rol wc papier er om heen moeten doen. Na een paar uur (en nog wat alcohol) dacht ik dat het bloeden inmiddels wel gestopt moest zijn....Haha niet dus...Het heeft in totaal 5 uur gebloed.

en ik verveel me
Oud 09-06-2004, 09:56
Footprint
Footprint is offline
een bevroren blikje open willen maken wat dus niet lukte
toen wilde ik em doormidden bijten en het blik verder openscheuren, toen haalde ik geloof ik mijn lip open
Oud 09-06-2004, 09:56
Verwijderd
lekker voor je

hm ik kwam vroegah wekelijks met kankerblauwe knieën thuis, want ik viel nogal vaak. En tijdens het dansen ook wel us met me hoofd op de punt van een trap geflikkert. Of in de winter met een vriedin op de fiets naar huis, fucking lam en het was glad. We kwamen niet ver, bij de eerste bocht gingen we op onze muil. Nah ik kon alleen maar lachen, maar zij ging ff out, tand eruit, bek onder het bloed, snachts naar het ziekenhuis...kin moest gehecht worden.
Oja ook wel us met me hoofd achterover tegen een verwarming aangeknalt, pijn
bwha dit is ff het eerste wat in me opkomt, uiteraard onder invloed van alcohol.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 10:00
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ooit een keer van een trap afgeflikkerd na 12 uur non-stop middelen tot je toenemen. Benen en knieen openliggen. Volgens mij heb ik daar ooit een foto's van gepost.
Oud 09-06-2004, 10:03
Verwijderd
ja joh die foto's kennen we, maar je kan ze altijd nog een keer posten
Ik dacht vroeger ook nog wel eens te 'breakdancen' (voor zover ik dat kon) op de vloer en dan zaten me handen na een halfuur op de grond draaien helemaal open van het glas. Nee dat voelde ik niet eerder, want ik was goed verdooft.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 10:04
Footprint
Footprint is offline
hehe met me gezicht stuk of 3 keer op de stoeprand gevallen toen ik probeerde te fietsen toen maar naar huis gebracht worden en wakker worden met je kussen vastgeplakt aan je gezicht door het opgedroogde bloed.
Oud 09-06-2004, 10:17
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Oma schreef op 09-06-2004 @ 11:03 :
ja joh die foto's kennen we, maar je kan ze altijd nog een keer posten
Ik dacht vroeger ook nog wel eens te 'breakdancen' (voor zover ik dat kon) op de vloer en dan zaten me handen na een halfuur op de grond draaien helemaal open van het glas. Nee dat voelde ik niet eerder, want ik was goed verdooft.
hehe, ik zal ze eens posten als ik weer thuis ben.

Ohja,

"Ik kan makkelijk op dat muurtje springen". Ik geloof dat ik nog net met m'n voeten dat muurtje raakte, maar de rest van m'n lichaam lag een halve meter achter. Gelukkig brak mijn stuitje m'n val...
Oud 09-06-2004, 10:42
Verwijderd
Ik heb een litteken op mijn voorhoofd van het blowen. Ik viel in de kroeg flauw op een betonnen vloer.

Ik werd daarna geholpen door wat omstanders, maar ik kotste over ze heen. Achja.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 10:44
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-06-2004 @ 11:42 :
Ik heb een litteken op mijn voorhoofd van het blowen. Ik viel in de kroeg flauw op een betonnen vloer.

Ik werd daarna geholpen door wat omstanders, maar ik kotste over ze heen. Achja.

whahaha

lijkt me echt ranzig om ondergekotst te worden....Ik heb zwaar medelijden met de taxichauffeur die een vriend van mij naar huis bracht
Oud 09-06-2004, 10:57
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 09-06-2004 @ 11:44 :
whahaha

lijkt me echt ranzig om ondergekotst te worden....Ik heb zwaar medelijden met de taxichauffeur die een vriend van mij naar huis bracht
Mwah, mijn ma kwam me gewoon ophalen. Bij de EHBO-post in het ziekenhuis geloofden ze echter niet dat ze mijn moeder was omdat ik gewoon toegaf dat ik te veel had zitten blowen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 11:00
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-06-2004 @ 11:57 :
Mwah, mijn ma kwam me gewoon ophalen. Bij de EHBO-post in het ziekenhuis geloofden ze echter niet dat ze mijn moeder was omdat ik gewoon toegaf dat ik te veel had zitten blowen.
hehe. Je ma wist dat je blowde?
Oud 09-06-2004, 11:13
Verwijderd
Vroegah ben ik wel een knock gegaan tijdens een paddotripje, gewoon als een boom kaarsrecht naar opzij gevallen en tegen de vloer geslagen .

En ik was een keer na de examens zo zat dat ik een drukke weg tussen 2 cafés gewoon overstak zonder te kijken. Toen begon iedereen te gillen en bleef ik staan. Reden dus aan alle kanten auto's langs me heen. Duurde me allemaal te lang dus toen ben ik gewoon midden op die weg gaan zitten... Heel snel zijn ze met een paar man naar me toe gerend en hebben me weggesleept en toen op een stoeprand gedropt met het bevel dat ik me niet meer mocht bewegen zonder toestemming. Er is dus nix gebeurd... maar het heeft niet veel gescheeld .
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 11:17
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mutant schreef op 09-06-2004 @ 12:13 :
Vroegah ben ik wel een knock gegaan tijdens een paddotripje, gewoon als een boom kaarsrecht naar opzij gevallen en tegen de vloer geslagen .
droom je dan niet als je paddo's op hebt?
Oud 09-06-2004, 11:18
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 09-06-2004 @ 12:00 :
hehe. Je ma wist dat je blowde?
Hm-hm.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 11:20
Diokhan
Diokhan is offline
gister knetter stoned + zwaar aangeschoten op strand gelegen in de felle zon. gevolg > tomaat-look-a-like het brand nog steeds als de tyfus
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 12:36
Nyai
Nyai is offline
ik zat een keer 's nachts met een stelletje vrienden op de skatebaan hier. Blowtje dr bij,w as best gezellig. Ik was alleen knetter stoned, en wilde de halfpipe op. Na anderhalf uur heb ik het opgegeven, de volgende dag was werkelijk ALLES blauw
Wonder boven wonder was mn kleding nog wel heel..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 12:43
Verwijderd
Alcohol:

- Sloot in gefietst toen ik er achter mij iemand riep naar me.
- Vol overtuiging een meisje omarmd, kusje gegeven en even staan praten, terwijl ik dat meisje en groepje helemaal niet kende. (wat ik dus wel dacht)

wiet:

- eigenlijk niets noemenswaardigs.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 13:43
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 09-06-2004 @ 12:17 :
droom je dan niet als je paddo's op hebt?
Zo lang was ik niet weg Het was allemaal wel een beetje vaag wat er gebeurde: het ene moment stonden we in een hal met graffiti en toen ging het ongeveer zo in mijn hoofd.

Graffiti hey die staat scheef niet vallen jom auw geflits zwart pijn wat heeft dit met mijn examen grieks te maken

(Dat was na dat examen ) Blijkbaar begon ik gewoon naar rechts te vallen zonder dat ik het in de gaten had, mijn vriendin riep nog dat ik niet moest vallen en toen sloeg ik keihard met mijn hoofd tegen de grond.
Paar seconden, of langer of korter, tijdsbesef had ik niet, toen trok mijn vriendin me al weer recht. En vlak daarna rende ik naar de plee om te kotsen .
Heb nog flink lang een gevoelige rechterkant aan mijn hoofd gehad (betonnen vloer ).
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 13:51
zeehond23
zeehond23 is offline
ik stoot zowiezo overal tegen aan, maar dan doek meestal net of het de bedoeling was, dan valt het niet zo op
Oud 09-06-2004, 15:59
Warsocket
Warsocket is offline
Kheb een grote bult op me hoofd staan

weet alleen niet meer echt hoe die daar komt
Oud 09-06-2004, 16:15
kutprinter
kutprinter is offline
met me stonede hoofd een tosti willen maken, toen een beetje uitgeschoten met me kaas schaaf, waardoor een deel van me pols (net tussen pols en hand in) openlag, maar net een deel dat nog wel vast zat met gewoon vlees, het deel dat er af lag was dus nog verbonden met me pols en dan ook nog met een redelijk stukje vlees, maar het deel dat er af lag ging dood, toen zat ik dus met een dood stuk vlees aan me pols, toen maar een vriend met een schaar der af laten knippen (huis tuin en keuken schaar )
Oud 09-06-2004, 16:20
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
kutprinter schreef op 09-06-2004 @ 17:15 :
met me stonede hoofd een tosti willen maken, toen een beetje uitgeschoten met me kaas schaaf, waardoor een deel van me pols (net tussen pols en hand in) openlag, maar net een deel dat nog wel vast zat met gewoon vlees, het deel dat er af lag was dus nog verbonden met me pols en dan ook nog met een redelijk stukje vlees, maar het deel dat er af lag ging dood, toen zat ik dus met een dood stuk vlees aan me pols, toen maar een vriend met een schaar der af laten knippen (huis tuin en keuken schaar )
jij moet later geen nieuwslezer worden jongeman
Oud 09-06-2004, 16:24
Verwijderd
Ook nog een keer een bril gemold toen ik out ging van blowen...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 16:54
Risce
Risce is offline
@ Printer: Dat is echt een ziek verhaal.
Oud 09-06-2004, 17:21
telluriet
telluriet is offline
In dronken toestand begon in echt achterlijk hard te fietsen. Toen kwam de bocht.

Je raad het al ja. Ik flikker superhard op m'n muil, sta verdwaasd op en loop met m'n fiets in de hand naar huis. De ketting lag er namelijk af, plus de koplamp en het spatbord.
Oud 09-06-2004, 17:30
Satrapold
Satrapold is offline
Citaat:
telluriet schreef op 09-06-2004 @ 18:21 :
In dronken toestand begon in echt achterlijk hard te fietsen. Toen kwam de bocht.

Je raad het al ja. Ik flikker superhard op m'n muil, sta verdwaasd op en loop met m'n fiets in de hand naar huis. De ketting lag er namelijk af, plus de koplamp en het spatbord.
Ik weet er nog één

telluriet en nog een paar gasten waaronder ik waren bij een optreden van een stel cliché blekkies, daar was onze tellie zo aangeschoten dat hij dacht dat het wel stoer zou zijn als hij een fietsband kapot zou maken met een stukje glas. Dus hij gooide zijn bierglas met een volle vaart op de stoeptegels en begon in de band te snijden alsof zijn leven er vanaf hing, maar hij snee slechts zichzelf in zijn hand en kreeg een mooie pleister (met een hondje erop).

Ik heb gelukkig nooit een ongeluk gehad, slechts knokpartijen.

Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 17:33.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 17:40
Verwijderd
He ik ben ook nog wel eens snachts met me dronken/stonede harses gaan zwemmen. En toen sprong ik op een fiets...rug open
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:12
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik wilde met mn fiets een stoeprandje opfietsen, dat bleek te zijn veranderd in een muurtje van ongeveer een halve meter dus ik knalde er finaal tegenaan, eroverheen, struiken met doorntjes, boompjes vanalles. Deed totaal geen pijn, totdat ik de dag erna wakker werd
Oud 09-06-2004, 20:38
sofuckingme
sofuckingme is offline
De eerste keer dat ik dronken was heb ik in mijn broek gepist
en de eerste keer dat ik geblowd heb ging ik out en kotste het hele melkwoud onder(coffeeshop)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 21:10
kutprinter
kutprinter is offline
Citaat:
birthmark schreef op 09-06-2004 @ 17:20 :
jij moet later geen nieuwslezer worden jongeman
Maar ik kan wel de politiek in

Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 21:51
Risce
Risce is offline
Citaat:
sofuckingme schreef op 09-06-2004 @ 21:38 :
en de eerste keer dat ik geblowd heb ging ik out en kotste het hele melkwoud onder(coffeeshop)
hahha
Oud 09-06-2004, 22:07
Verwijderd
We gingen net naar een concert, ik rij naast een vriend van me hij geeft me een peuk en pak em aan, ik reed zonder handen.
Toen zag ik hem ineens met doodangsten naar voren kijken, dus ik ook kijken, staat er een paaltje vlak voor me,ik reed zonder handen en het was echt nog maar 4 meter ofzo, dus ik knal tegen dat paaltje aan, best vaartje, en ik vlieg over me stuur heen, met voeten en al, en ik land op me voeten.
Me fiets stond heel mooi, achter me tegen het paaltje gepakeerd en ik sta daar zo met die dude, van WAT? en die gasten voor ons achterom kijken ging dus wel goed,

en ohja, eerste keer dat ik waisted was, ging ik fietsen en toen zei ik: alsje dronken bent voel je tog niks en ik pleur zo met me fiets opzei, en ik voelde idd niks en later nog de tent waar ik uitging onder gekotst, en dat was mijn enige kots ervaring met drank o.i.d. ooit, gelukkig!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 22:10
Verwijderd
ohja we gingen altijd in een speeltuintje bij me in de buurt blowen, en dan vervolgens, allemaal shit op de schommels doen, springen, zo ver mogelijk, maar dat werd saai, dus toen fietsen neerzetten en erover heen springen, steeds verder, en verder, en toen landde een dude er dus op, en lag ze duim open , en later 180, 360 over de fietsen, best wel een kunst alsje zo stoned als een garnaal bent
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 08:29
Mir-idiotA
he zo'n topic heb je eerder aangemaakt, met je been

Ik dronk altijd op het pleintje bij het skaten/bmx-en. Op gegeven moment was ik wat overmoedig (wat waarschijnlijk zonder de alcohol ook wel had gekunt) en toen vloog me air te ver door waardoor ik plat op 1 knie belande van nogal hoog...
auw...knieblessuree --> knieschijf verkeerd in de banden, nu scheef...grrr
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 08:31
Mir-idiotA
Citaat:
Footprint schreef op 09-06-2004 @ 11:04 :
hehe met me gezicht stuk of 3 keer op de stoeprand gevallen toen ik probeerde te fietsen toen maar naar huis gebracht worden en wakker worden met je kussen vastgeplakt aan je gezicht door het opgedroogde bloed.
ja dat hetzlefde, het vreemste was nog dat dat vroeger altijd op de donderdagnacht gebeurde als ik de vrijdag erop weer naar school moest
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 10:10
apekop123
apekop123 is offline
Zoveel zuipen dat je door mensen wakker word gemaakt op een brug, zo'n 30 meter van je huis vandaan

ohja ik was een keer heeel stoned en ik fietse en er liep een vrouw met een hond. En ik zat lekker te kijken en dacht wow wat een vage hond blabla. Ik was dus ff vergeten dat ik ook nog fietste. Dus ik knalde tegen de stoep. Lag zo voor die vrouw met d'r hond. Had een pijp bij me die lag zo voor me (nog heel ). Vrouw keek me nogal vaaagh aan

Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 10:16.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 11:37
Risce
Risce is offline

echt geweldige verhalen hierzo, maar ook wel erg veel structurele blessures enzow...
Oud 10-06-2004, 11:45
Blenderhead
Blenderhead is offline
Over iemand anders:

"kijk uit voor de vijver"
-'Welke vijver?'
Plons
"Die vijver!"
Oud 10-06-2004, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Drexz schreef op 10-06-2004 @ 11:10 :
Zoveel zuipen dat je door mensen wakker word gemaakt op een brug, zo'n 30 meter van je huis vandaan
zoiets had ik ook, gewoon slingeren en het in de gaten hebben maar er niks aan kunnen doen.
dus ik fietste al met het gevoel 'ik raak zo die stoeprand' en 10 minuten later ofzo werd ik wakker in de middenberm zo'n 100 meter van mijn huis
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 22:46
coopergirl
coopergirl is offline
bureau oin de fuur, tekt dat me?e
Oud 10-06-2004, 23:41
Vice
Vice is offline
Citaat:
birthmark schreef op 10-06-2004 @ 12:45 :
Over iemand anders:

-'Welke vijver?'
Plons
"Die vijver!"

Gelukkig zelf nog niet meegemaakt.
Oud 10-06-2004, 23:45
Faery
Faery is offline
Mja, blauwe plekken en onzin.

Bij een concert dronken tegen een stalen paar (goudvishal olé) opgelfikkerd en daarbij m'n knie zwaard gekneusd. Van m'n fiets gelazerd (drie maanden terug) door toedoen van een dronken compaan en ik heb nu nog steeds last van m'n (toendertijd gekneusde) handen.

Mjoh. Ach.
Oud 11-06-2004, 10:27
Verwijderd
het ergste was toch wel een autoongeluk:
dordat we na het werk flink hadden lopen drinken riep er een tegen een andere : eej mogen we met jou auto rijden?
die andere was ook vdk dus die zei : is goed joh,dus hop,wij met zn vieren in die auto,beetje gereden en op de terugweg zei hij: nu zal ik eens laten wat ECHT rijden is.
en die gast geeft plankgas en in de eerste beste bocht vliegen we met 160 uit de bocht,over de kop etc.
gelukkig waren slechts ik en een ander lichtgewond ( gewonde arm en hij had een zeer been) maar we hadden allevier dood kunnen zijn

en andere keer :

toen ik nog "klein" was (jaar of 15 ) dronk ik altijd te veel,nu niet meer,maar toen brcht iemand anders me naar huis.
ik zat bij die persoon achterop en toen ben ik recht van die fiets afgevallen,op het moment dat er net een auto langsreed,die reed dus net langs mijn hoofd.

en verder ben ik nog een keer frontaal op mn plaat gegaan toen ik het draaje niet zag dat tussen de paaltjes hing:
ik: zit daar een draadje?
vriend: nee volgens mij niet
ik : of toch wel *kijkt heel goed*
v: neeh echt niet:
ik: ok dan steek ik nu over
in volle vaart tegen die draad aan en klap,daar lag ik
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 11:11
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 11-06-2004 @ 11:27 :
het ergste was toch wel een autoongeluk:
dordat we na het werk flink hadden lopen drinken riep er een tegen een andere : eej mogen we met jou auto rijden?
die andere was ook vdk dus die zei : is goed joh,dus hop,wij met zn vieren in die auto,beetje gereden en op de terugweg zei hij: nu zal ik eens laten wat ECHT rijden is.
en die gast geeft plankgas en in de eerste beste bocht vliegen we met 160 uit de bocht,over de kop etc.
gelukkig waren slechts ik en een ander lichtgewond ( gewonde arm en hij had een zeer been) maar we hadden allevier dood kunnen zijn
Dat is echt dom
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 11:17
Moehaha
Moehaha is offline
Doek ook wel eens, dronken 160 rijden door de bocht en dan over de kop vliegen van plezier.
Oud 11-06-2004, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 11-06-2004 @ 12:11 :
Dat is echt dom
ik weet er alles van,ik ben ook een stuk voorzichtiger met alcohol geworden sindsdien. en @ moehaha reageer dan gewoon niet,anders wens ik je graag zon ongeluk toe
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 17:47
Risce
Risce is offline
Citaat:
Faery schreef op 11-06-2004 @ 00:45 :
Mja, blauwe plekken en onzin.

Bij een concert dronken tegen een stalen paar (goudvishal olé) opgelfikkerd en daarbij m'n knie zwaard gekneusd. Van m'n fiets gelazerd (drie maanden terug) door toedoen van een dronken compaan en ik heb nu nog steeds last van m'n (toendertijd gekneusde) handen.

Mjoh. Ach.
Was dat op een DNB-avond? En zijn daar geen fotos van te vinden op www.formsevents.com?
Oud 11-06-2004, 22:51
vixen
vixen is offline
Citaat:
sofuckingme schreef op 09-06-2004 @ 21:38 :
Ja jammer he. dat dat dicht is, het melkwoud. vette pech.

Citaat:
birthmark schreef op 10-06-2004 @ 12:45 :
Over iemand anders:

-'Welke vijver?'
Plons
"Die vijver!"
Dat ging niet zo liegebeest.

Ik heb nooit domme dingen meegemaakt met mn zatte/stonede kop. Ik ben immer toerekingsvatbaar.
Oud 12-06-2004, 15:44
Risce
Risce is offline
jah...
Oud 13-06-2004, 05:09
Wammus
Wammus is offline
Ik ben ooit nog eens met mn dronken kop bijna het water in gefietst. Ik had een personeelsfeest met gratis drank . Mja toen moest ik nog weer terug fietsen. Ik fiets rechtdoor en had ff niet door dat daar het water was. Gelukkig stond er een hekje waar ik tegenaan fietste. Ongeveer 20 minuten later kwam ik thuis, ik fiets de stoep op en knal tegen de spiegel van mn buurjongen's auto aan. Mn hele hand lag open.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten