Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ohja, "Ik kan makkelijk op dat muurtje springen". Ik geloof dat ik nog net met m'n voeten dat muurtje raakte, maar de rest van m'n lichaam lag een halve meter achter. Gelukkig brak mijn stuitje m'n val... ![]()
||
Citaat:
whahaha ![]() lijkt me echt ranzig om ondergekotst te worden....Ik heb zwaar medelijden met de taxichauffeur die een vriend van mij naar huis bracht ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Graffiti hey die staat scheef niet vallen jom auw geflits zwart pijn wat heeft dit met mijn examen grieks te maken (Dat was na dat examen ![]() Paar seconden, of langer of korter, tijdsbesef had ik niet, toen trok mijn vriendin me al weer recht. En vlak daarna rende ik naar de plee om te kotsen ![]() Heb nog flink lang een gevoelige rechterkant aan mijn hoofd gehad (betonnen vloer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
telluriet en nog een paar gasten waaronder ik waren bij een optreden van een stel cliché blekkies, daar was onze tellie zo aangeschoten dat hij dacht dat het wel stoer zou zijn als hij een fietsband kapot zou maken met een stukje glas. Dus hij gooide zijn bierglas met een volle vaart op de stoeptegels en begon in de band te snijden alsof zijn leven er vanaf hing, maar hij snee slechts zichzelf in zijn hand en kreeg een mooie pleister (met een hondje erop). ![]() Ik heb gelukkig nooit een ongeluk gehad, slechts knokpartijen. Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 17:33. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 21:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus ik fietste al met het gevoel 'ik raak zo die stoeprand' en 10 minuten later ofzo werd ik wakker in de middenberm zo'n 100 meter van mijn huis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gelukkig zelf nog niet meegemaakt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Ik heb nooit domme dingen meegemaakt met mn zatte/stonede kop. Ik ben immer toerekingsvatbaar.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Drugs & Alcohol |
Blowen in de auto Nickson | 101 | 23-02-2009 17:11 |