Advertentie | |
|
![]() |
|
Helaas kan ik geen reden bedenken.
![]() Scan maar eens op virussen. en je kan beter gebruik maken van System Cleanup of Windows Washer, want schijfopruiming suckt zwaar! Omdat die andere programma méér opruimen ![]()
||
Citaat:
Maar ik vind het wel leuk om te horen, want dan kunnen we het hier mooi oplossen! Welke virus heb je?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Probeer eens easy recovery uit, kijk dan of je die bestanden terug kan vinden. (Alleen als ze echt belangrijk zijn en niet simpel te downloaden ofzo) anders is het meer moeite dan het oplevert
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 12:07. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nu een virusscanner van McAfee die met 150 licensies is gekocht voor een hoop geld door een instantie en ook gebruikt wordt door banken. Bovendien heb ik de grootste computernerd van het westelijk halfrond op mijn PC losgelaten.
||
Citaat:
maar jammer dat er niks meer valt te helpen, maar er komt geen slotje op, want er zouden nog belangrijke tips komen, of mensen met hetzelfde probleem Na deze lijn geen geflame meer, geen offtopic gelul. Vind je het een zaad-topic? Reageer dan niet, want anders blijf het topic omhoogkomen -----------------
|||
Het was maar een idee hoor
![]() Offtopic: Citaat:
Je vraagt naar iets dus wij geven een oplossing. Geef ik je een oplossing wat ook misschien ook gebeurt kan zijn, en je bijt meteen van je af. Je respecteert mijn antwoord niet ![]() Ennuh er zijn mensen hier die hier nu vaak voor de gein hun "op-het- forum-geregistreerde-geslacht" veranderen. Dus ik reageer op iemands nickname. Als jij (of misschien anderen) verder hierover willen discusieren met mij, doe je het maar via pm en niet op dit forum ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 14:02. |
![]() |
|
|