Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() sorry met een z schrijft, gweest in plaats van geweest, trouens in plaats van trouwens, type in plaats van typ, en een w achter ofzo zet, ik stoor me er niet aan maar het is wel moeilijk voor te stellen dat je het zelf niet ziet en ik ben wel eens onwijs verliefd geweest ja, maar ook dan weet je dat het wel zo belangrijk voelt maar eigenlijk maar een klein probleempje is. Maar om even in te gaan op je vraag: je kan het hem vertellen en hopen dat het goed uitpakt, je kan wachten tot hij niet meer verliefd is op die ander, je kan de hoop opgeven dat het ooit wat wordt tussen jullie aan jou de keus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() sorry kon het niet laten. Maar hoelang leefden je voordat je hem kende? 12 jaar, waarschijnlijk meer, dat heb je toch ook overleefd? Elke gehucht in europa heeft een internetcafe, dus je kan hem gewoon blijven emailen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind dat jullie niet helemaal openstaan voor mijn probleem, dit beschouw ik als best wel irritant. Ik zal zelf nog even mijn nederlands huiswerk gaan maken. Applausje voor mijzelf. ![]() ![]() |
Advertentie |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De onvergetelijke treinreis. Ieke | 0 | 07-08-2005 13:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk&Danny Little Phoebe | 500 | 10-06-2005 16:56 | |
Psychologie |
de vakantie van men leven, maar nu... vedetje | 7 | 20-08-2003 18:59 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend gaat zonder mij naar lloret hoe overleef ik dat? MissBi@tch | 4 | 16-05-2002 19:15 |