Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vooral vogels zijn in de lente en zomer lekker gevaarlijk bezig. Eksters die op grillhoogte net voor je auto langsvliegen, kraaien en duiven die lekker op de rijbaan gaan zitten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar zou ik me druk om maken? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@p-chez, euhm, jah....... ![]() @tiram, !@##%&^$%*#$$# ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
@ Jadie; kraaien en ekster genoeg.
||
Citaat:
Sterker nog, als je uitwijkt voor een kat ofzo en je krijgt een ongeluk krijg je nog problemen met de verzekering ook. Verder ben ik het eens met jeagermeister...er zijn er genoeg (klinkt hard, maar tis waar), en het is nog eens 'goed' ook voor de rest van de dieren. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach ja, er zijn toch genoeg vogels dus waarom zou ik niet over deze heen rijden. *flats* Als je nou auto's achter je hebt en een grote chaos veroorzaakt door uit te wijken of je rem maximaal te benutten, dan heb je geen andere keus. Maar gewoon over dieren heenrijden omdat er wel genoeg van zijn. Tja. Ik denk dat ik donderdag dan maar over mensen heen ga rijden, daar zijn er namelijk teveel van. Zou je die ook zo makkelijk van de grill afkrijgen? ![]() Offtopic: hap! |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #48 moon | 487 | 24-01-2006 19:11 | |
Seksualiteit |
Zoenen na orale seks verpleger | 180 | 23-10-2004 13:15 | |
Vrije tijd |
Nederland - België Verwijderd | 119 | 10-06-2004 01:20 | |
Psychologie |
Het Grote Steekwoorden Topic #6 Miracle | 499 | 25-07-2003 17:46 | |
Liefde & Relatie |
Was jou eerste zoen een GROTE BLUNDER of GEWELDIG! sweetx16x | 78 | 28-07-2002 11:44 |