Aanpassingen:
Je kent het wel. Nou, ik niet, tot vorige week vrijdag. Ik ben nooit een uitgaanstypje geweest, ik geef het toe. Maar nu heb ik het pas echt gehad.
te weinig informatie over je mening betreft uitgaan
Ik zal bij het begin beginnen : Ik dacht, een gezellig avondje in een leuke kroeg in een mooie kleine stad. Gewoon, leuk, met mijn voormalig beste vriendin.
waarom uit met je voormalig beste vriendin.... waarom is ze nu je beste vriendin niet meer.... meer info gewenst Wij komen
daar aan , inmiddels vergezeld door 3 meisjes, best aardig, maar akelig hypocriet.
wie zijn zij???? en ze komen de rest van je verhaal niet meer aan bod... hmm??
Maar goed, terug naar de kroeg.
je heb een halve zin afgeweken van 'de kroeg', dus om weer 'terug te komen op de kroeg' is een beetje raar, en onnodig Wij komen daar, ik inmiddels onzeker as hell.
waarom??? leg meer uit zodat wij meer weten over de hoofdpersoon Mijn ''vriendin'' word bij binnenkomst gelijk vastgegrepen door 20 grijpgrage handen van de nu al vrij aangeschoten jongens.
béétje overdreven... maak er minder handen van of overdrijf het nog meer zodat het cynisch bedoeld wordt. Maar tot mijn grote verbazing doet ze gewoon mee, en zo hangt ze het eerste uur onophoudelijk tegen jongens aan, half zoenend, half knuffelend. Ik kotsend overigens. Nee, niet van de drank, that's so not me.
Hmm die engelse stukjes erdoor vind ik wat minder Van walging, het is nog net niet op haar voorhoofd of ontblote buik te lezen : SLET.
je kan erbij schrijven dat ze vroeger niet zo was of juist wel en dat je daarom minder met haar bent opgetrokken... in ieder geval meer info om het verhaal meer te laten spreken.
Als ik haar eindelijk van een van die jongens heb afgetrokken, wijst ze me vrolijk alle jongens aan waar ze in de afgelopen maanden mee heeft gezoend. En ik wil je wel vertellen dat haar vinger heel wat jongens aan wees. Maar, zei ze, ze was geen slet. In tegendeel, zo ging het daar gewoon. Half in schok gaan we even later ''atten'. Weer een nieuwe ervaring voor dit meisje dus. Het houdt gewoon in om bier zo snel mogelijk achterover te slaan. Normaal? Voor hen wel. Ik kende het niet. Maar deed mee.
Waarom???? ik denk de hele tijd bij mezelf: waarom blijf je daar?? en wat vind je wel leuk van de avond?? zijn er alleen maar dronken gasten en sletten? Gatverdamme, gatverdamme.
Na deze helse avond vol bijgewerkte lipgloss, ge-ad bier, veel schuim en nog meer jongens keren we tegen 3'en huiswaarts. In stilte, want ouders mogen niet wakker gemaakt worden. Als we dan eindelijk op de bank neerploffen om ff uit te rusten staat mijn vriendin al bijna gelijk weer op. En ja hoor, nog geen minuut later hoor ik de drank van die avond tegen de binnenkant van het toilet slaan, heerlijk geluid overigens. Een beetje draaierig komt ze vervolgens weer aan waggelen, maar ik sleep haar maar mee naar boven. Ik, de bob.
je hebt wel gedronken dus een Bob ben je niet 
Voor ze haar lijst drank van die avond kan opnoemen voelt ze zichtbaar een nieuwe golf van kots en ze maakt gretig gebruik van de emmer naast haar. Zo gaat het door. Bijna de hele nacht. Ze lijkt flink ontnuchterd door die volle emmer naast haar bed.
En ja, die wraak is zoet...
Al met al niet zo'n sterk verhaal naar mijn mening. Wel leuk idee, probeer het meer en dieper uit te werken. Je geeft wel je mening weer, maar niet genoeg onderbouwd zal ik maar zeggen..